Gå till innehåll

bjoelle

Members
  • Innehåll Antal

    2 941
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av bjoelle

  1. haha, läser du något annat jag postar? Var väl första gången jag var lite optimistisk?
  2. Äsch, du och ja tar ju 1a och 2a platsen?
  3. Jepp. Men tänk possitivt, mer värde?
  4. Säkert lösbart, gäller bara att smöra tillräckligt för Mike.
  5. Vanilla coke zero finns väl inte ens i Sverige normalt, så finns definitivt inte i hultan. Finns på importhyllan på ica maxi i Borås dock.
  6. Ryktet säger att jag befinner mig 900meter ifrån Slaktavfall. Stämmer detta lägger jag härmed ut en öppen invit till en kopp kaffe och en god kaka. Edit: Fågeln som viskade i mitt öra hade fel. Dvs, du får fan inget kaffe och kaka.
  7. Du är inte beskylld för något alls. Det är mike som raggar
  8. du+jag+landet för längesedan 4+en flaska rött = mys?
  9. Jag synar alla dagar i veckan. Sen anar jag väl att du lagt upp den pga att det är just vad du gjorde, och att han gjorde något galet, som att öppenställa floppad nötstege typ
  10. Att jag går upp 07.30 två dagar på raken händer bara inte, trodde jag. Men nu sitter jag här som ett jävla vrak. Min kära mor har en tendens att prata i telefon väldigt väldigt högt, något jag tyvärr tror kommer ifrån att min morfar är hörselskadad. Hon är alltså van vid att behöva skrika i telefon typ. Det var det som väckte mig idag. Det possitiva är att min frukost består av gudagåvan vanilla coke zero, utan tvekan den godaste dryck som går att finna, vem som helst, påminn mig att köpa hem flakvis till Hultsfred. Just nu väger jag emellan att gå en sväng upp till tidigare nämnda morfar och kolla på någon film, han har ju säkerligen varit upp 3-4h redan, eller mysa ner mig i soffan och köra en turneringsmorgon ;D. Avslutar posten med en lista på typiska filmer man alltid ser på jul som man troligen aldrig någonsin velat se resten av året, men som man likförbannat ser vid jul år efter år: - Alla "päron till farsa filmer" - De tidiga "ensam hemma filmerna" - Landet för längesedan(ja jag gillar tecknat, har du problem med det?!) -...hjälp mig fylla på så jag inte missar något?!
  11. Har glömt uppdatera liveresultat, så gör det lite kort här. Vi hade årsfinal på klubben i lördags som vi fyllde upp på 24spelare. Vi körde galet djupstackat, såhär i efterhand för djupstackat. Jag spelade som en sopa genomgående, kunde inte alls koncentrera mig när vi var så djupstackade. Var oerhört svårt att spela hårt när folk hade för mycket marker, speciellt då man as usual oftast är tom. Det possitiva i kråksången är väl att jag spela gratis då top5 på rankingen fick inköpet betalt, så inte hela världen. Cashgamet spela jag som en sopa i med, men det var ett vettigt tidsfördriv som gav mini+. Just nu sitter jag på swebus på väg till Borås för att spendera julen med föräldrar och släkt. Internet fungerar förvånansvärt bra, däremot mår jag förbannat jävla illa. Spyan hänger i luften minst sagt. Resultat, inget highstakes direkt: Turneringar totalt:+600/6st Cashgame:+1600 Låtsaspengar: ca 2k+
  12. Jobbade för ett par år sen på en kameragrossist, och Ixus-serien är alltid ett säkert val. Var överlag den kamera med minst fel%, och verkar hålla i sig än idag.
  13. haha, nej, faktiskt inte Jag har en sjuk rush för månaden, men ännu sjukare är att min spelmotivation är = 0. Så har en 40bb/100, men spelat typ 15khänder, max... så illa. Hade det gått uselt hade jag varit förbi 40k händer redan.
  14. Äsch, det var ju i all välmening , + ett ypperligt tillfälle att lära sig hur vissa funktioner fungera.
  15. Såhär i efterhand så. Men jag hade faktiskt högre tankar om det hela.
  16. Med min heta flickvän? Inte då Jag är lycklig för dig Mike. Jag önskar dig bara lite lite mer privacy än i turre-tråden. Gl ni båda.
  17. Jodå, det var riktigt kul. Nu var det ju Superweekend med nordic, men går ju såklart samordna resor utan mer syfte än sprit/slaskpoker, inte mig emot
  18. Tror nog du har koll ja, men jag kan bekräfta sen. Vi skriver det dock inte här VIll inte ge crappy det, mestadels för att han så oerhört gärna vill veta. Men jag vägrar ge han det
  19. Avslutade på detta vis då?!
  20. Jag blir på riktigt generad av det uppenbara raggandet i denna tråd. Jämför det när det är en riktigt pinsam scen i en film och man knappt kan titta. Flytta över det till PM - eller helst - till mikes binge. ordnat! http://pokerforum.nu/forum/off-topic/63625-miketime-och-xcobra-kanske-aelskar-varandra.html Ni har nu en egen tråd för raggningen.
  21. Måste är ett väldigt starkt ord. Men du är varmt välkommen. Såg Ozzy sist han spela på hultsfredsfestivalen(RIP), var riktigt sjukt. Vi kom dit 15min innan och ställde oss rätt långt bak där man slapp trängas. På minuten klivar Zack Wild(om jag fått det rätt?) upp och vidrör lite lätt en gitarrsträng. Marken börjar skaka och folk har pressat sig igenom visiteringsköerna och helt plötsligt är det packat med folk långt långt bakom oss. Tror nästan det kan vara publikrekord där, om inte annat top5. Är dock inget fan av Ozzy, men kul att ha sett han.
  22. Plant vs Zoombies Game dev story Peggles Hold em(HU spel på en enhet/eller två för den delen) Tror btw det finns en app-tips tråd?
×
×
  • Skapa nytt...