Gå till innehåll

bjoelle

Members
  • Innehåll Antal

    2 941
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av bjoelle

  1. Nu är snöhelvetet tillbaka. 1dm inatt, och inte fan slutar det. Jag var först glad över snön, men den glada tankegången har nu förbytts till svordommar och könsord. Men men Imorgon är det årsfinal på klubben i Hultsfred, är en 440kr med lite addedvärde från kassan vi skramlat ihop i år. Ser ut som vi blir nästan full lokal, vilket är oerhört bra för att vara oss. Nu: Julbak.
  2. klädpoker obv?
  3. Äsch, han är människa som alla andra. Sen trodde jag i ärlighetens namn inte på det. Han bet24 vip-managern var på inget sätt övertygande, vilket kan ha legat mycket i danskan som lite låter som att någon skämtar. Jag trodde alltså att han drev med mig. Såhär i efterhand inser man ju att man borde tiltat upp killen så man själv fått sig en höger, och haft något att berätta för barnbarnen.
  4. Och där vart jag ute ;D 77 mot 66. Ingen aning om vem som slog ut mig.
  5. Skall nog kunna vara lösbart
  6. Helt rätt. Kan ju bli värdefullt. Lite som en trisslott, troligen nit... men det finns en chans.
  7. Hårda bud här. Kan erbjuda signerat foto, ev med läppavtryck i valfri(tillgänglig, beror på vad kvinnan i huset har) läppstiftsfärg. Faller det inte Xerofin i smaken får du be Partneransvarig att utfärda bounty
  8. Var inte danmark, men same same
  9. puh, manboobs har aldrig varit min grej
  10. Wtf?! Jag spelade en sitngo med han på olympic förra fredagen. Den danske pokermanagern satt och skällde ut mig för att jag inte visste vem han och resterande avdankade ex-idrottare var. Tur att man höll sig lågmäld vid bordet, annars hade man väl fått dig en dansk skalle.
  11. Ska jag tolka det som en utamning?
  12. Jag spelar till 90% terminator-turren, och inte helt omöjligt second chance-turren med Är du på plats där valterego?
  13. hehe, true story men verkade som macau inte låg långt bort i tiden.
  14. pics or it didnt happen...
  15. Alltid ska bildlänkarna våldta mig.
  16. Lugnt var mer nyfiken på om det var stora förändringar än vad för förändringar det var! Har några händer på dig sista tiden, och upplevt att du spelat annorlunda.
  17. Månadsresultatet so far ser ju kanon ut, gjort stora förändringar i ditt spel? Välkommen tillbaka btw(lite sent)
  18. Jag spelar imorgon, as usual. 1bord mer eller mindre på skärmen på kvällsgrinden gör ju ingen skillnad. Vem tackar egentligen nej till övervärde?
  19. Kan mycket väl vara så, Vi pratades vid väldigt hastigt. Då får jag istället säga att jag hoppas du träffar på han
  20. Alltid varit en dröm. Har bra förutsättningar, bland annat lite tyskt blod i ådrorna.
  21. Svartklubbar som i pokerklubbar, precis . Han är en på många sätt unik prick, men jag går inte närmare in på namn-grejjen.
  22. Missminner jag mig inte gäller 1dagbok/användare. Och min första utdelade infraction ger jag ogärna till mig själv
  23. Shenzhen, vart det nog. Tror bestämt han nämnde något om att du inte kände till svartklubbarna där. Men han är en lustig prick, kan säkert sagt att han varit ryss eller dylikt.
  24. Prata med en bekant härifrån som sa att han träffat på dig i Macau(eller i närheten?). Janne/Mikael/Corax bör han nog ha presenterat sig som, spela något mot han?
  25. Hipp happ och jag vart mod. Men då jag inte suger på poker så håller jag kvar min relativt nystartade egna dagbok och lämnar sugandet till övriga moderatorer.
×
×
  • Skapa nytt...