Gå till innehåll

bjoelle

Members
  • Innehåll Antal

    2 941
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av bjoelle

  1. Såklart Men ändå, trollanvändare av den kalibern som han som var inne och var otrevlig kan ju plötsligt försvinna
  2. Har alla fullkomligt missat att PJ kan gå "diktator on you"?
  3. Får tacka så mycket för en mycket trevlig turnering. Mycket trevligt folk, mycket dåliga kortspelare, ni får :-D :-D av :-D :-D möjliga.
  4. Grattis! Jag har tagit mig friheten att gå lite bananas med editering av vissa inlägg här. Ev lite hård med editeringen i vissa fall, men tror ni har förståelse. Insåg att jag efter några "fu" av MajkTajm på msn vill förklara att jag i vissa fall editerat pga att vissas inlägg i kombination med andras blir en outning.
  5. Jag håller till i Borås 4-13e mars. Någon sugen på Cosmo då?
  6. Då har han ju en ny avatar i vart fall
  7. Jag vet, men anar att dom kan varit ironiska? =/...
  8. GL önskar:
  9. So? Du har "Whineförbud", ingenting som säger att pluswhine inte skulle ingå i det.
  10. Du har för fan whineförbud Taktfast! edit: gl i Köpenhamn
  11. Så sant så, men det känns som en smäll jag ändå kan ta för att man ska få ha bekanta på bordet. Dvs, jag tycker det kan vara trevligt att ha en bekant på bordet på CC för att spela lite poker och ta en öl, och då bör ju även andra få ha det. Man får då räkna med att vissa softspelar varandra.
  12. Mannen med koll, borde jag anat
  13. Nej, precis. Men att två vänner inte går så "hårt på varandra" själva i potten, vilket ju var fallet i trådskaparens fall gör mig som sagt inget. Känns ju rätt självklart att man är emot fusk?
  14. Ni är alla fel ute. Svensk films bästa one-liner är utan tvekan: "Väs att du är 16, pröva 14 också" Min eviga respekt till de som direkt vet i vilken film den yttrades, men framförallt, VEM som sa det.
  15. Formulera gärna en "öppen frågeställning", för nu kan jag ju bara svara "ja". För att tillföra något så har jag inget problem med det så tillvida det sker när de är själva i potten. Spelar mig helt enkelt ingen roll så länge det inte drabbar någon oskyldig(läs: mig).
  16. Fyrkortspoker tenderar att ta en jävla tid live. De 3e och 4e kortet är till för att du ska ha något att titta på under tiden du väntar på alla sega jävlar som har satt på tänkarhatten.
  17. Var så verkligen fallet är du ju bara för skön, och lat för den delen.
  18. Bah, var trött och tänkte mig en formulering jag ändrade, hade dock redan skrivit hälften. så FU
  19. Anmäler Jonas Person
  20. Hittar jag lösen till mitt konto så spelar jag
  21. Ty gubbs!
  22. Ja, och det kvarstår.
  23. Grand hotel/scandic är väl de större, och därmed säkra korten. Vad de gäller de mindre hotellet kan säkert någon annan fylla i
  24. Klonk! Ett till EMOP-paket. AA mot KK sista handen mellan mig och han som hade nästintill precis lika mycket. Han plockar färgdrag på turn. Hade han satt det hade nog datorskärmen rykt då han redan tidigare plockat J på river med AJ mot AQ ai pre för överlevnad på bubblan. Götta i var fall.
×
×
  • Skapa nytt...