Gå till innehåll

bjoelle

Members
  • Innehåll Antal

    2 941
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av bjoelle

  1. Har sen ett tag tillbaka hund med. Påtvingad av flickvännen, vem är man att säga nej? Att det däremot kommer en till i helgen är jag något kluven till. Det possitiva är väl att man blir påtvingad lite promenader då och då, bra vid tilt
  2. obv.
  3. Kommer från "närmsta dagarna" till torsdag nästa vecka befinna mig i Borås. Så jag har följande frågor: 1. Något spel i Borås Crappy-crap-crap? 2. Casinobesök måste nästan bli av, någon sugen?
  4. GötteOla som inte skriver här själv uppdaterar rätt flitigt på #brandborn.
  5. För det är väl Miketime+flickvän du talar om??
  6. Så man ska få äran att slå ut göttedybban igen? Btw kan du väl pma över ditt nummer/mail så ska du få lite info ang spel här i grannkommunen
  7. Offra en skruvmejsel som du "limmar fast", det var min brors tips när jag gjort samma sak, fungerar.
  8. +1, dev är grinig. Visst, är det inget annat snack är det väl tydligt. Men när det blir sidbrytningar etc som någon nämnde ovan är det rätt gött ändå
  9. På inget vis. Men alla punkter involverar inte mig
  10. Ska försöka plita ihop en liten reseberättelse från EMOP Lisabon. Den kommer innehålla lite av följande: 1. Mordhot och hot om avbitna öron vid pokerbordet. 2. Knull mot hotelfönster. 3. Mycket götte. 4. Kan man vara 38år och anarkist? 5. Några sköna bilder.
  11. Sjukaste nötlottningen ever! I vart fall om man vill ha kul vid bordet. Schoolbook - mannen med den mjuka rösten som är att likna vid valsång för själen Jm_j - Behövs inte ens va? Ängeln2 - Vem av dom det än är så är jag nöjd Crappy - Kommar aldrig raisa mot mina blinds Snusarn - Är en av de trevligaste livespelarna jag stött på. Miata - Mr boyband.
  12. Nej. Fisk.
  13. Jag står fast vid min stavning, dvs, slaktavfall har för en gångs skull fel?
  14. FYP
  15. Smidigt. Då kan man hälsa på alla på samma gång "Hej *SMACK*"
  16. Då ställer jag mig väl i ett hörne av casinot och letar efter grupperingar av portugiser som pucklar på en svensk?
  17. Din avatarbild är så bra att jag nästan vill måla dit en piratmössa och en papegoja och använda den själv.
  18. Död i blicken och apatiskt stirrande ut i evigheten? Så jag vet vad jag ska kolla efter Släng iväg ett Pm under veckan bara Jag är annars rätt lättfunnen då avatarbilden säger en del.
  19. Jag är naturligtvis Kung Bjoelle af Hultsfred, men jag är inte kingbjolle, även om jag vet vem det är. En screwdriver för att fira din 2a plats går ju alltid? jag bjuder obv med 1a prispengarna.
  20. Frågan är vad som är det korrekta svaret på den frågan. Men nej, det är inte jag.
  21. bjoelle

    EMOP Lissabon

    Några mer forumiter som ska ner till Lissabon för att spela EMOP? Alltid trevligt att träffa trevliga(ibland även otrevliga) forumiter över en öl eller två, är ni mer av juicemänniskor är jag inte den som dömmer.
  22. Ja men det är ju för poker-konspiratörer?
×
×
  • Skapa nytt...