Har sen ett tag tillbaka hund med. Påtvingad av flickvännen, vem är man att säga nej? Att det däremot kommer en till i helgen är jag något kluven till.
Det possitiva är väl att man blir påtvingad lite promenader då och då, bra vid tilt
Kommer från "närmsta dagarna" till torsdag nästa vecka befinna mig i Borås. Så jag har följande frågor:
1. Något spel i Borås Crappy-crap-crap?
2. Casinobesök måste nästan bli av, någon sugen?
Ska försöka plita ihop en liten reseberättelse från EMOP Lisabon. Den kommer innehålla lite av följande:
1. Mordhot och hot om avbitna öron vid pokerbordet.
2. Knull mot hotelfönster.
3. Mycket götte.
4. Kan man vara 38år och anarkist?
5. Några sköna bilder.
Sjukaste nötlottningen ever! I vart fall om man vill ha kul vid bordet.
Schoolbook - mannen med den mjuka rösten som är att likna vid valsång för själen
Jm_j - Behövs inte ens va?
Ängeln2 - Vem av dom det än är så är jag nöjd
Crappy - Kommar aldrig raisa mot mina blinds
Snusarn - Är en av de trevligaste livespelarna jag stött på.
Miata - Mr boyband.
Död i blicken och apatiskt stirrande ut i evigheten? Så jag vet vad jag ska kolla efter
Släng iväg ett Pm under veckan bara Jag är annars rätt lättfunnen då avatarbilden säger en del.
Jag är naturligtvis Kung Bjoelle af Hultsfred, men jag är inte kingbjolle, även om jag vet vem det är.
En screwdriver för att fira din 2a plats går ju alltid? jag bjuder obv med 1a prispengarna.
Några mer forumiter som ska ner till Lissabon för att spela EMOP?
Alltid trevligt att träffa trevliga(ibland även otrevliga) forumiter över en öl eller två, är ni mer av juicemänniskor är jag inte den som dömmer.