Gå till innehåll

bjoelle

Members
  • Innehåll Antal

    2 941
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av bjoelle

  1. Har vi ingen regel kring konspirationstrams? Annars kanske det inte är en dum idé.
  2. Ja.
  3. "Norling" Låter ju fan som ett polisefternamn med, haha.
  4. Vi lägget en prel-anmälan på mig med
  5. Duktig ponke! Ta en kaka.
  6. Allt erat rubrikändrande har gett mig huvudvärk, och för den delen förvirrat mig. Så jag passade på att ge igen med lite 90tals-nostalgi. Från vilken serie kommer ordet? och vem sa det?(och varför?)
  7. Håller på med lite förberedelser inför EMOP i Lisabon och har kommit till insikten att jag behöver nya shorts, var fan jag nu ska hitta det. Är det några andra forumiter som ska dit får ni gärna pma så får vi ta en öl eller sju därnere. Åker ner 21a.
  8. Fortsätter rubriken att byta namn i en sådan takt får jag fan migrän.
  9. Får tacka för en väldigt bra arrangerad turnering, men även gratulera Patric(eller är det med k?) till en välförtjänt vinst, en vinst som nog utan tvekan är årets comeback i svensk klubbpoker. 0,5bb till vinst Själv är jag en nöjd tvåa, och vi ses nog i Tallin ändå
  10. lol. Om jag så vore donator, hur skulle du få något av det din NIT?
  11. Är kreativ idag, här kommer ett till förslag: "TF & MajkTajm - definitionen av gubbsjuka"
  12. Är det möjligt att ert uppmärksamhetsbehov beror på någon form av bokstavskombination? För skulle så vara fallet vore nog en lämpligare rubrik "TF & MajkTajm - vi ger ADHD ett ansikte".
  13. Och så har vi till slut fastställt MTs pokerkunskaper.
  14. Hur är det ens möjligt att göra så många tveksamma beslut på 30min när man är så tajt som du är?
  15. Surkärring.
  16. Självklart. Som sagt, jag har inga som helst åsikter kring att han inte får pengarna, pokerstars gör helt rätt. Men jag hoppas även att de ägnar några minuter åt att kolla upp hur killen mår, även om det naturligtvis inte är deras ansvar.
  17. Precis. Jag tycker naturligtvis pokerstars gör helt rätt. Men man bör ju ändå fundera över hur det påverkar killen.
  18. Bara jag som tänker på det psykiska tillståndet hos killen det handlar om? (ja jag vet att han obv är en praktidiot, men ändå)
  19. Jag hade precis samma problem på min gamla iphone, när jag väl fick igång den hade jag tagit en sådär 40-50st printscreens . Jag lät bara telefonen "ladda ur", dvs jag lät batteriet ta slut. Sen var allt fina fisken. Även om så kanske inte är fallet här rekommenderar jag ändå att försöka gå den vägen före du lämnar in, är ju tråkigt att bli av med den 2-3-4veckor.
  20. Sög på det in i det sista. Men jag är fan för trött, så lika bra att låta bli.
  21. Precis hemkommen från Davis cup, fy fan vad uselt dom spelade.
  22. Tror att det kan vara den korrekta tolkningen, men vi får nog vänta tills klykas ban går ut och han kan svara själv.
  23. Jag har alltid hävdat att turneringspoker är "Som en anal våldtäkt", Klyka har nu utvecklat det hela. b. says: turrar är ju som en lång anal våldtäkt. Klyka - KLONK says: NÅT litet hundben kan man väl iaf få, men NEJ bra talat som plötsligt ger orgasm helt oväntat och högst övergående Sen kommer skammen
×
×
  • Skapa nytt...