Gå till innehåll

Mecklenburgare

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Mecklenburgare

  1. schoolbook har rätt, Java är plattformsoberoende. Det finns mer likheter mellan Java och C# än det gör mellan C++ och C#. Att Java skulle vara mer avancerat än C# stämmer inte. Men C# är som sagt Microsofts egna produkt. Jag var kritisk till C# innan jag faktiskt använt det. Nu är det mitt favoritspråk mest p.g.a. .NET. Det är ett mycket kraftullt ramverk sen är Visual Studio den bästa IDEn jag använt.
  2. Nu har du väl ändå förväxlat C# med C++.
  3. Hur ser upplägget ut för att inte belasta en antagonist på 48h?
  4. Brukar göra köttfärssås med färs, bacon, chilisås och cream fraiche. Kan det funka att byta ut sistnämnda mot kvarg månne?
  5. Level kan hjälpa dig, han är byggare. Vem är din nya roomie?
  6. Jag hade aktat mig för dem. Speciellt om man är pokerspelare.
  7. Du måste be kundservice registrera dig. Annars kan du logga in med google- eller facebook-konto. Vet inte riktigt hur det funkar, men efter jag gjort det fick jag be om ett nytt lösenord och sedan använda mitt medlems-id som användarnamn.
  8. Håller med!
  9. Vet inte om den postats här ganska extremt iofs, haha. http://www.liveleak.com/view?i=930_1358708294
  10. Statistik är skoj
  11. Tack! Har planerat att köpa ny klocka nästa månad men börjat tveka. Men nu är jag på rätt bana igen
  12. Rätt väg att gå?
  13. Tränar du inte rygg?
  14. Svårt att vinna när någon springer som den där snubben ;P Men gz iaf!
  15. kan offra mig
  16. Du får gärna lära mig!
  17. Mkt fint ur. Funderar på att fira en eventuell fast anställning med ny klocka. Får undersöka återförsäljarna på chrono24 lite. Vet du hur mycket "trusted seller" väger?
  18. Ser ut som ni städat lite sedan torsdags iaf.
  19. Hur har det gått med klockan du beställde? Och vad var det för återförsäljare?
  20. grattis
  21. Vad stod det här?
  22. jag går in med mycket låga förväntningar. Kan inte riktigt se hur de kan få ihop 9 timmar film från det materialet. Sen att det sitter affischer i stan med karaktärer på som inte ens är med i boken...
  23. Om middagen är efter 21 är jag po! Ska se den där hobbit vid 18.
×
×
  • Skapa nytt...