Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. om man nu synar pre så tycker jag att man ska gå hela vägen, annars fold. eller? Bättre å betala dom 150BB å få veta att ja han hade AA istället för att störa sig till döds på denna handen ..
  2. Måste fråga.. spelar du wow ?
  3. Som bestämt ska jag börja med en ny fräsch rulle och spela nätpoker. Så har tryckt in 300$ För att börja på NL10. Kommer bli jättetufft men va fan man måste börja någonstans .. eller hur?! Har laddat ner pokertracker3 och tänker använda det så fort jag får rätsida på det. Jag kommer spela på iPOKER nätverket, har en rakeback deal, och mitt mål är att spela till mig en resa till San Remo 2010 (någon gång i aprilmånad) och för er som vet så spelade jag ju i EPT San Remo 2009 kom 180/1200 men missade pengarna.. tänk vad en tabbe kan göra! Siktar på att gå upp en nivå när jag har 50 inköp för nästa nivå. Siktar även på att grinda gymmet här i stan (24/7) För maximal fokusering, det inkluderar kost.. tack till daniel negraneu tha vegan som har inspirerat mig med att hälsa och poker hör ihop!! Har gymkort men ska bara orka röra mitt feta arsle ner dit.. Sen har jag även som mål att få ihop en live rulle och börja spela mycket live, då jag är mycket duktigare där än på nätet.. Då kör vi! Första sessionen: +~5$ Kommentar: Spelade cirka en halvtimme med 2 bord och det kändes bra, kommer börja lugnt tills jag känner att jag behärskar nivån, sen utökar jag bord. Statistik kommer när jag får rätt på pokertracker.. Sammanfattning: Grinda NL10 tills 5000BB för NL20 Börja gymma (äta rätt?!) Bygga liverulle Anledningen till att jag VET att jag kan bättre live är mina resultat .. lirat en 500krs turneringen på en pokerklubb här i landskrona och kommit 3/24 samt klonkade den förra torsdagen.. Fina pengar! Nu ska jag lägga mig och somna till two and a half men, Natti!
  4. ni bara snackar, jag heter inte johan.. däremot så satte in en 500hundring på skoj å lirade 2.5/5 å denna snubbe fiskade som FAEN så var väl bara ett litet tips.. men svs är ju som ett stort akvarium
  5. Kul när man snubblar in på såna här dagböcker .. Då vet jag vem jag ska undvika på SvS dock vill jag veta om du mött nahoj1 någon gång ?
  6. +1
  7. känns lite skumt.. men ja vill jag ha ett kontrakt så får dom leta upp mig, å inte jag leta upp dem..
  8. Fint ska det vara!
  9. har inte uppdaterat på skitlänge och det ber jag om ursäkt för men jag skottade min rulle GUl men har straffat mig själv och låtit bli nätpoker tänkte pausa tills min 21års dag (8 oktober) sen punga in på NL20 på ipoker nätverket.. Fått rakedeal, hihi Fniss, dags att börja spara peengar till sanremo resa i april!! SKa sätta upp mål senare. och fixa typ pokeroffice.. : ] förhoppningsvis kan jag sköta mig denna gången.. Anledningen till att jag blivit inspirerad till detta är för att jag börjat plussa live.. Lirade en 500kr turnering förra veckan, blev 3a .. Och idag klonka jag den och har gjort ett namn på klubben men men nu ska börja hitta plus på nätet med!
  10. Jag måste få skryta liiiite.. spelade livepoker med jens i landskrona förra torsdagen å kom 3a, idag klonka jag samma turre.. wiie 5k är mycket för en fattig man!!
  11. Lägg inte för stora förhoppningar för annars blir du besviken oavsett resultat kör pumpa dumpa, lame ursäkt sen pumpa igen. osv : ) haha nej men ja , jag har helt enkelt inget vettigt att skriva.. liveturre i landskrona imorrn.. på en serbisk klubb , haha n1c3
  12. Har inget mer att tilläga nu eftersom alla andra forumiter varit så duktiga på att hjälpa dig med diverse tips, nu är det upp till dig själv, och jag vet att du kommer klara dig alldeles utmärkt! Nu har jag bara en fråga, talar du nu 100% sanning i ditt första inlägg? Vill inte låta bitchig men tänkte på eftersom du ljugit för dina kompisar innan så finns där risk för att du döljer något fortfarande.. Och den allra bästa starten vore ju att verkligen tala ut, skulle allt stämma så grattis till din egna starka insikt om att du har ett problem, spelberoende är inget att skämmas för iallafall.. Lycka till !
  13. GZ ti han
  14. +1
  15. ååå kändis ola skrev här, EPIC!
  16. Ja man ser ju att du är kusin med david bondesson.. HAHA så lika är det på pappas eller mammas sida?
  17. Ge mig lite av din disciplin? :]
  18. Du är sjuk i huet!
  19. ok:)
  20. Första sessionen på NL10 Klar. 4$ WOohoo, ett plus! Tänker inte grinda mer då jag är fruktansvärt trött.. Men "otur" som jag har så kan jag inte lägga mig än, är kvar i en 5$ 2R1A ligger på 700/1700 med 9.3k Klonk i denna hade varit mega nice Men kommer inte kunna fokusera då jag varit uppe sen 07 och sov 4h inatt..
  21. Ska börja kort och gott att sätta upp ett mål. Ska ha 250$ på min rulle innan 20september. Glömde även säga att om jag nu blir sugen på Turnering / Sitngo ( vilket jag typ alltid blir! ) så är det 2% av bankrullen som gäller : ) Då kör vi!
  22. Jag känner mig så jävla pinsam. Dels för att jag aldrig kan bestämma mig angående mitt grindande och Bankrulle och bankroll managment. Dels för att jag fortsätter fiska och spela fiskigt när jag VET att jag kan bättre, jag har oanvända pokerskills.. ! En 180 plats av 1200 på EPT i sanremo borde egga mig till att börja bli vinnande på poker.. TAGGA. Känner mig bara så vilseledd just nu, -Vad ska jag köra för positions spel? - Hur tajt ska jag vara? - Pockets tidig position = fold? osv.. rullen ligger just nu på 185$ och sorgligt nog är det NL10 som gäller.. Problemet är bara att när jag träffar toppar så får floppade Set betalt av mig 9 gånger av 10, hur fan ska man ändra sitt spelade av topp-par? Uppskattar om där är folk som känner sig taggade att hjälpa mig Lirar just nu på pokerstars, är nöjd med allt där men funderar på att byta till en site med bra rakeback deals, några förslag? Ska sammanfatta , Jag börjar om!!
  23. Gött, jag är fortfarande amatör på att grinda, liksom, hur långa sa ens sessioner vara? Hur tajt ska man vara? Osv..
  24. Kommer följa denna DB så ofta jag kan .. låter intressant! Får hoppas att jag får vett iskallen en dag å går till den nivå som min RULLE är till för, men sitter man bara på fjuttiga 200d så är inte NL10 skoj för 5 öre
×
×
  • Skapa nytt...