Visst man kan ju ha förståelse för att dom drar ner på det för att inte gå förlust det säger ju sig själv.
Men istället för att bli tagna med handen i kakburken så kan man väl lite snyggt förklara , ungefär samma som att man kan bli avstängd på casino pga man vinner för mycket för ofta? =)
dock är detta statligt och det skrämmer mig..
men ser gärna att någon med mer kött på benen kan ta emot lite frågor och ge svar.. därför jag startade tråden