Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. Lirar på PS , alltid försökt någon annanstans men inte riktigt hittat något i min stil .. Kommer väl sen så det är PS som gäller änsålänge
  2. hahaha då är vi 2 någon favorit site?
  3. tror jag börjar med 1-3 bord och och utvecklar mig därefter beroende hur det går osv.. tänkte börja med att sätta 30-50 inköp Har du själv byggt rulle länge btw? lyssnar gärna på andras meriter
  4. Scaniac

    Nerlagd dagbok

    I väntan på kompanjoner så låter jag fantasin flöda God stämning det alla sessioner!
  5. Numera finns det inga svennar kvar i pokerstars team va? dock undantag sundin
  6. Ingen som ska dit och lira i veckan ? ev försöka kvala till autumn week sen
  7. dagen innan löning och sitter med 100lapp på bankkontot kvar... hahaha så är det minimum 20 euro insättning.. får hoppa denna då
  8. ja men känns mer elogé om dom fixat iaf 10+1$ där buyin pengarna blir till vanliga cashpriser iaf
  9. Om det är nu en fin turnering med 1000adderade turneringspengar varför bara 1$ buy in?
  10. Började med Det för ett tag sen i malmö
  11. Spola inte kröken , ge den till mig!
  12. Har inte satt in pengar på kontot och inte tänkt göra det om mitt konto inte går att regga med
  13. Hur vet man ifall ens konto är kopplat genom PF ?
  14. Betyder det att han är sämre än dig då? ;D
  15. Visst man kan ju ha förståelse för att dom drar ner på det för att inte gå förlust det säger ju sig själv. Men istället för att bli tagna med handen i kakburken så kan man väl lite snyggt förklara , ungefär samma som att man kan bli avstängd på casino pga man vinner för mycket för ofta? =) dock är detta statligt och det skrämmer mig.. men ser gärna att någon med mer kött på benen kan ta emot lite frågor och ge svar.. därför jag startade tråden
  16. http://www.aftonbladet.se/sportbladet/spel/article7927859.ab Visste dock inte om vart jag skulle lägga upp tråden. Men faktum är att detta är ganska sjukt? ser fram emot att se mer när dom grävt djupare och fått "mer kött på benen"
  17. Låter grymt ! 20$ turre med 1k added.. fint
  18. haha jag lyckas inte klura lösenordet
  19. hahaha söta ni är som inte förstår rebusen
  20. Låter gött och du låter precis som mig! själv drog jag en miniturreklonk på 1000$ och är nu uppe på 1500 och har tankarna i cashgame grind, maybe you have inspired me? jaja kul att läsa och önskar all lycka!
  21. Denna vann jag för ca en timme sen
  22. om där nu skulle bara vara med 25 pers, hur i helskotta kan det inte bli övervärde då? Ser detta som ett sjukt bra erbjudande.. synd bara att man går på vikariat och inte är flexibel med lediga dagar
  23. känner jag pokerstars rätt så kommer det vara ett extremt bra utbud när turrarna börjar närma sig =)
  24. hittade nu .. casino rhodos verkar vara närmast och där är 23 års gräns.. google is your friend, inge casino för mig då! gött blire mer tid över till bitches
×
×
  • Skapa nytt...