-
Innehåll Antal
2 843 -
Gick med
-
Besökte senast
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Scaniac
-
En historia från pokern ute på landet i fredags: Dom snackar om ett galet vad där denna killen skulle få ett halv paket prince för att sussa en häst ( ja ni fattar ) "det värsta är att han inte fick paketet med prince" HAHA och det skulle vara den värsta grejen ? ASG i lol'd bigtime Känns lite lonely att ha DB själv men hoppas kunna smöra in mig sköna lirare med god humor Vart på klubb utanför hbg och med 18 man startade i en 450+50 Freezeout stod jag som segrare , 4k i första pris sen försvann 1k i procent som jag bytt med en annan go lirare Satte mig vid 5/5 och sen gick de bara neråt.... första handen är det AI på flopp Ad Kh 4h Då jag besitter i klonkyra med AsJs och han har Qh10h River donkar fram 5h och fan ochså.. blev helt kortdöd samt tiltade och hade sen bara 700 kvar av 3k plusset.. Sen vände de och kämpade tillbaks till 2960kr plus för dagen.. 780 av dom är det i sista handen då vi är 4man som "ställer mörkt" för vars 260kr i en omaha hand och jag hittar flushen och vinner, Cashtjing! Så för helgen är jag cirkus 2k plus vilket uppskattas då de snart inhandlas julklappar Sorry för att jag inte riktigit kan beskriva händer jag vinner och förlorar i .. orkar helt enkelt inte tänka tillbaks och beskriva, typ stackdjup å BB och så vidare, men jag Vann turren med AA vilket är det mest chockerande idag Fan borde öva mer på skriva på ett mer underhållande sätt, men de tar vi en annan dag !
-
Gillar din disciplin stenhårt lurpis... pma msn så man kan skojsnacka lite poker ?
-
haha kommer ihåg de avsnittet , klockrent backsus ~900 från att va backsus 1500 är jag nöjd... galet 2/2 lir
-
Imorgon vankas det livepoker ute på vischan i kågeröd utanför svalöv, stora grejen är om man ska va nykter eller bli Rååååååfull
-
ryktas att han blev 3a GG gävle!
-
Vill inte att min dagbok ska dö, utan istället jobba upp mig i skrivandet så det blir underhållande läsning.. kan dock berätta att jag sitter med 2 formbara skenor i flabben... haha gick på någon jävla inet reklam med tandblekning och köpte det för ~400kr och när jag fick hem skiten undrade jag va fan jag ställt till med.. men nu efter x antal månader när det legat och samlat damm så tänkte jag testa det.. se om det faktiskt funkar Inte svårare än att man skulle koka upp en kastrull vatten, doppa skenorna i 3 sekunder, in med dom i munnen sen suga ut luften så dem formas.. sen applicera liten sträng gel på insidan och ha i munnen ~45 minuter , 1 gång om dagen tills man är nöjd med resultatet, och i skrivande stund lyckas jag gräla med min far utan att jag ens kan prata ? Hur fan gick det till.. aja återkommer med resultatet efter prövat det några dagar EDIT: efter ca 6min med dom i munnen börjar det rinna saliv så in i helvete, va faan!
-
Får man fråga vilket program du kör med för att få fram statistik osv?
-
tjej med kuk?
-
Mina kompisar från färjan ville inte bli filmade för att dom egentligen inte känner mig fniss / Flippu
-
bara nobrainers som inte har raderat sin facebook än
-
klappar på axeln och lovar en semiklonk snart du måste bara köpa pokerstarsriggen i vipshoppen!
-
psst luap du kan inte fixa rbdeal på europoker ?
-
Hade fan velat testa på krukan, har du varit där innan ?
-
har serier igång sidan om jag har tappat väl inte fokus helt ^^
-
Har alltid tittat på serien the wire när jag grindat och nu har jag tittat igenom hela serien, 5 säsonger... Va fan! Vilken badbeat... vad ska jag nu titta på ?
-
Ser inget annat än allin på turn
-
Får man fråga hur länge du byggt rulle? Hur mö började du med från början osv?
-
Tar skott på NL50 Spelar jag denna fel?? TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, R5-98740193-482 played at "Tokyo" for USD RM from 2010-11-21 12:32 until 2010-11-21 12:33 Seat 2: its the nut ($79.05 in chips) Seat 3: crazyscaniac ($69.44 in chips) Seat 5: 10BM10 ($50 in chips) Seat 8: Vuk777 ($73.73 in chips) Seat 10: -Illabide- ($50 in chips) ANTES/BLINDS PLAYER_SITIN , crazyscaniac posts small blind ($0.25), 10BM10 posts big blind ($0.50), PRE-FLOP Vuk777 raises to $2, -Illabide- raises to $6, PLAYER_SITOUT , its the nut folds, crazyscaniac calls $6, 10BM10 folds, Vuk777 raises to $73.73 and is all-in, -Illabide- folds, crazyscaniac calls $69.44 and is all-in. FLOP [board cards: ,, ] TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN Vuk777 shows [ , ] crazyscaniac shows [ , ] crazyscaniac wins $143.88. SUMMARY Dealer: its the nut Pot: $145.38, (including rake: $1.50) its the nut, loses $0 crazyscaniac, bets $69.44, collects $143.88, net $74.44 10BM10, loses $0.50 Vuk777, loses $69.44 -Illabide-, loses $6 Snubben utg slår upp till 2 killen efter slår om till 6 jag synar 2 snubben ställer och han som 3beta foldar, Tänker att troligtvis har 2 snubben AK här och jag vill ha denna flipp.
-
Tredje plats Sitter nu och väntar på klockslag 18:00 då europokers 200.000$ 190+10$ buyin börjar och med 1.5h kvar är där 450 anmälda. Lär väl landa runt 600-700 stycken Vilket ger ett minimumövervärde på 67k$ Kvalade mig för 20$ Och en semiklonk här så är veckan räddad uppdaterar mer sedan EDIT: tydligen ca 1300man med och kämpar om cashen, Lär bli tufft detta om man ska gå långt!
-
Bump världens sämsta session igår.. för er som undrar så tar jag ett skott och lirar NL30 helt enkelt så att man rulle tillåter egentligen bara NL10 men om jag ska hänga med i forumracet så känner jag att NL30 funkar bra.. Snart så ska jag försöka fokusera mig på att försök skriva bättre med Så att min dagbok blir en intressant läsning oavsett nivå jag lirar.. Börjar med att bjuda på en bild på min polares dasslock
-
intressant läsning detta och jag hoppas ochså att jag kommer att hitta konsten att skriva dagbok samt bygga rulle.. GL!
-
kroon goes dans: http://fuldans.se/?v=yxkxtckecu
-
fyllestugor är så jäkla roliga.. Dags å grinda!
-
vAr på fyllestuga igår i en mysig 1a och sicken fylla de blev.. på det idag igen! ska fixa bild idag och bifoga så att min dagbok blir lite roligare..
