-
Innehåll Antal
2 843 -
Gick med
-
Besökte senast
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Scaniac
-
tror jag itmat 9 av 10 sng på PS idag, varför lirar jag ens CG när jag kan casha bra på turrar å SNG ? alltid ITM på 27$ 18manna typ ..
-
får väl anställa någon jävla guide som gör de, jävla klabb och säg nu vem fan du är innan jag blir lack
-
du kan få bo i min ficka mot 50% av vinsten plus morgondaglig oraluförande på hyresvärden dvs mig samt hyra på en kycklingsallad om dagen
-
Blev 8a i båda tradigt att det inte flöt på i slutet, blev kortdöd dom 2 händer jag ställde på å åkte ut på var dom bästa händerna på typ 30min och jag blev verkligen nästan utblindad.. aja bättre lycka nästa gång!! Det tradiga med PS är att eftersom jag satte in pengarna idag så kan jag inte casha ut på 48h
-
Arbetslös akademiker?
-
satte in 32$ för att lira 27 dollars samt en 4 dollars, min riktiga rulle är inte på PS EDIT: raila inte när jag tar ett litet skott
-
Bara tråkigt att jag lirat som en halvkortdöd kukskalle .. hoppas det vänder
-
Gör mitt bästa ja det sjuka är att jag kom hem RÅfull på typ nästan 1 liter jäger samt 3 bira typ 03 inatt, men min systerson väckte mig typ 0930 och konstigt nog är jag mest pokersugen när jag är bakis och då spelar jag som bäst.. Borde kanske bli djupare inom turrar istället för att vara cashgame spelare, Typ som ni i eran dagbok, har du någon bra turrebok å rekommendera btw? Har inte läst en enda än.. fan va mycket text de blev men skitsamma nu ska de klonkas
-
Det är på pokerstars , nickar Pvpapco bara å söka
-
har Problem med min hud, startar upp 4 bord, startar autoimport sen kommer Huden fram på borden, grejen är den att den flyttar sig HELA tiden, jag lägger rätt rutorna där dom ska ligga men nästa gång jag kollar bordet igen har dom flyttat sig , blir galen då jag ska pilla med detta samtidigt som jag lirar 4 bord slutar bara med att jag ragequitar pokern.. Hjälp?
-
kom igen nu vakna skriv lite inspirera mig ingen som är railsugen? eventuellt snart 2 FT
-
Ibland får man vara riggad )) PokerStars spel #55561131333: Turnering #350461523, $4.00+$0.40 USD Holdem No limit - Nivå VIII (150/300) - 2011-01-08 12:45:49 CET [2011-01-08 6:45:49 ET] Bord '350461523 18' 9-max Plats #5 har knappen Plats 2: kamikav (10015 i marker) Plats 4: KVBlokhin (1327 i marker) Plats 5: alexandrp (2985 i marker) Plats 6: flash-aw (18405 i marker) Plats 7: jdaza (4470 i marker) Plats 8: Tanyachan (5447 i marker) Plats 9: PvPapco (13598 i marker) kamikav: lägger ante 25 KVBlokhin: lägger ante 25 alexandrp: lägger ante 25 flash-aw: lägger ante 25 jdaza: lägger ante 25 Tanyachan: lägger ante 25 PvPapco: lägger ante 25 flash-aw: lägger small blind 150 jdaza: lägger big blind 300 *** HÅLKORT *** Utdelat till PvPapco [Qd Jc] Tanyachan: fold PvPapco: raise 600 till 900 kamikav: call 900 KVBlokhin: fold alexandrp: fold flash-aw: fold jdaza: call 600 *** FLOPP *** [Qc 5c Qs] jdaza: check PvPapco: check kamikav: bet 2100 jdaza: fold PvPapco: call 2100 *** TURN *** [Qc 5c Qs] [As] PvPapco: check kamikav: bet 6990 och är all-in PvPapco: call 6990 *** RIVER *** [Qc 5c Qs As] [Jh] *** VISNING *** PvPapco: visar [Qd Jc] (kåk, damer över knektar) kamikav: visar [5h 5s] (kåk, femmor över damer) PvPapco vann 21205 från potten *** SAMMANFATTNING *** Total pott 21205 | Avgift 0 Bord [Qc 5c Qs As Jh] Plats 2: kamikav visade [5h 5s] och förlorade med kåk, femmor över damer Plats 4: KVBlokhin foldade innan Flopp (satsade inte) Plats 5: alexandrp (knappen) foldade innan Flopp (satsade inte) Plats 6: flash-aw (small blind) foldade innan Flopp Plats 7: jdaza (big blind) foldade på Flopp Plats 8: Tanyachan foldade innan Flopp (satsade inte) Plats 9: PvPapco visade [Qd Jc] och vann (21205) med kåk, damer över knektar
-
Ska fixa detta direkt, tack för tipset.. Hade varit kul om man haft någon på msn för att snabbare snacka poker samt reflektera spel osv.. Känner mig lite som en msn slampa men det är nog fan det bästa som hänt INET världen
-
irlgarv till ditt inlägg, haha
-
Jag har inte ställt något sånt nej, jag startar upp 4 bord sen sätter igång importen på HEM sen ploppar huden upp, sen fixar jag och donar huden sen flyttar den sig IGEN hela tiden medans jag försöker fokusera på 4 bord och fixa detta samtidigt så blir jag bara lack och stänger av allt igen , känner du att du har hyffsat koll får du gärna hjälpa mig Btw så lämnade jag klienten senast med €575 , nu när jag kom in hade jag €586, fan va skumt, men jag tror jag vet var det ligger, grejen är att varje gång man lämnar klienten så "cashar den ut" till din Ewallet, och den valutan är i USD Vilket betyder att varje gång jag kommer in växlar jag in mina USD till € , Och eftersom den kursen ändrar sig dagligen får jag väl olika summor € baserat på vad kursen står i.. Men kan detta verkligen stämma? isåfall får jag börja hålla koll på rullen i $ istället..
-
Bara till att fortsätta lira det då Btw schumme är du hyffsat bra på holdemmanager? får inte rätt på den, blir galen
-
vetifan om jag slår nivån, har inte riktigt kommit igång lirar 5/6max 2-4 bord Btw är det någon som är bra på Holdemmanager och HUDen ? Får inte rätt på skiten då spelarhuden flyttar sig HELA tiden på alla bord vilket rör ihop det hela tiden, jag sätter huden vid spelarnamnet men vips 1 min senare är det flyttet igen , JAG FÅR DAMP PÅ DETTAA:@:S
-
Dags att skryta lite, idag har jag jobbat 0930-18 sedan tränat till 20, träningen innebar att jag gick/sprang 5km i intervaller, sedan blev de magövningar och därefter inhandlades en för jävla go kycklingsallad nu sitter jag här, lär krampa i låren inatt samt rätt så sleten och nöjd med dagen... 3 gången jag gymmat detta året vilket är en seminöt start imo har inte druckit en droppe sprit än heller trots man fick 3 flaskor jägermeister hem igår så har jag hållt fingrarna i styr, lyckas jag göra det med imrgon så är det nöten då obv polarna ska kröka Sen behöver jag ett beslut med €575 på rullen, ska jag då lira NL10 eller NL25?
-
Det enda jag uppfatta här var carlsberg och det är så jäävla gött, spara plats till mig!
-
Med min volvo gasar jag ba lite extra så klarar jag drivor galant lovely
-
+1 Ingen kukmätartävling.. lär komma bättre lägen, jag brukar vika i dom här lägena sålänge jag inte är megatiltad :]
-
boss media kan suga min lase, "I also confirm that you will start receiving rake back as of 1 February, welcome bonus permitting. " Bullshit dom sa att jag senast skulle få börja med rakebacken i januari, fuck heller !
-
JÄVLA !¤#%" dag , backat €75 , orkar inte lira mer nu, tagit 2 huvvevärks tabletter och har fortf sprängande huvudvärk varför fortsatte jag lira? ..
