-
Innehåll Antal
2 843 -
Gick med
-
Besökte senast
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Scaniac
-
Isildur1 till Team Pokerstars - GG http://www.pokerstars.com/team-pokerstars/isildur1/
-
Bara å gratulera, WP
-
Vad heter spelet?
-
Mhm de luktar homegameslask idag!
-
Liten tröst.. PokerStars Turnering #342010517, No limit Holdem Inköp: $3.00/$0.30 USD 10432 spelare Total Prispott: $111498.00 USD Turneringen påbörjades 2010-12-05 20:30:00 CET [2010-12-05 14:30:00 ET] Hej Hero, Du avslutade turneringen på 81:a plats. Priset USD 122,64 har krediterats till ditt konto för riktiga pengar. Du tjänade 171,58 rankingpoäng för TLB i denna turnering. För information om vår TLB, gå till vår webbsida på http://www.pokerstars.com/sv/poker/tournaments/leader-board/ Denna åkte jag ur efter 7h, Åkte med A10 mot AJ
-
PokerStars Spel #53794270803: Turnering #342020010, $200+$15 USD Holdem No limit - Nivå VII (250/500) - 2010-12-06 0:25:39 CET [2010-12-05 18:25:39 ET] Bord '342020010 662' 9-max Plats #2 har knappen Plats 1: castigueitor (3917 i marker) Plats 2: Eleven14 (26584 i marker) Plats 3: POTTERPOKER (13636 i marker) Plats 4: gregior (13703 i marker) Plats 5: Miltos14 (10649 i marker) Plats 6: Hero (14571 i marker) Plats 7: caicu (39422 i marker) Plats 8: lessajr (15514 i marker) Plats 9: Rutgerskid16 (41225 i marker) castigueitor: lägger ante 25 Eleven14: lägger ante 25 POTTERPOKER: lägger ante 25 gregior: lägger ante 25 Miltos14: lägger ante 25 Hero: lägger ante 25 caicu: lägger ante 25 lessajr: lägger ante 25 Rutgerskid16: lägger ante 25 POTTERPOKER: lägger small blind 250 gregior: lägger big blind 500 *** HÅLKORT *** Utdelat till Hero [Qs Qh] Miltos14: fold Hero: raise 750 till 1250 caicu: fold lessajr: fold Rutgerskid16: fold castigueitor: fold Eleven14: fold POTTERPOKER: raise 2640 till 3890 gregior: fold Hero: call 2640 *** FLOPP *** [Tc 8h 9c] POTTERPOKER: check Hero: bet 10656 och är all-in POTTERPOKER: call 9721 och är all-in Ej synad satsning (935) returnerad till Hero *** TURN *** [Tc 8h 9c] [2h] *** RIVER *** [Tc 8h 9c 2h] [Kd] *** VISNING *** POTTERPOKER: visar [Kc Ad] (par i kungar) Hero: visar [Qs Qh] (par i damer) POTTERPOKER vann 27947 från potten *** SAMMANFATTNING *** Total pott 27947 | Avgift 0 Bord [Tc 8h 9c 2h Kd] Plats 1: castigueitor foldade innan Flopp (satsade inte) Plats 2: Eleven14 (knappen) foldade innan Flopp (satsade inte) Plats 3: POTTERPOKER (small blind) visade [Kc Ad] och vann (27947) med par i kungar Plats 4: gregior (big blind) foldade innan Flopp Plats 5: Miltos14 foldade innan Flopp (satsade inte) Plats 6: Hero visade [Qs Qh] och förlorade med par i damer Plats 7: caicu foldade innan Flopp (satsade inte) Plats 8: lessajr foldade innan Flopp (satsade inte) Plats 9: Rutgerskid16 foldade innan Flopp (satsade inte) Ställer direkt dock jag endå blir allin vid synad flopp. Men jag FATTAR Inte synen? Vad ska jag ha som är sämre än hans hand? F.Ö va detta snubben som vann 5k Main event Wcoop Nä fy fan, livet tiltar duktigt!
-
Lirar sunday million å må få skryta med att faktiskt ha en på ens bord vars nick man känner igen, fan jag börjar nästan bli insatt i de hära poker.. :]
-
Warmup åt skogen efter ~2h med 88 mot KQ(?)
-
Som tidigare nämnt ovan är det grindstuga hos mig idag, den som känner att den vill komma, är välkommen. Dock snöar det satan just nu så ni får nog lägga på ett kol.. FInnes i landskrona har själver precis kvalat till sunday warmup samt siktar på Sunday million as well
-
Who the fuck gives a fuck?
-
Fin kväll däckade ståendes lutandes på en volvos baklucka, and avslutar kvällen med att kasta anananas på en brud som dampar loss and i was, Who the fuck gives a fuck?
-
random snubbe som hittade din DB av slump
-
klonk igår, fick mail från billetlugen att jag hade möjlighet att köpa biljetter till FCK - Panathinaikos Fan bud på att se det , aldrig sett en CL match live innan.
-
Ikväll blir de allin på festen och inget lir , men någon gång i helgen blir de försöka kvala till sunday million eventuellt warmup... Söngdag luktar grindstuga för den som är sugen!
-
Han behöver väl inge ragg? han fick väl några nummer på färjan osv osv
-
Synar bara allins med KQ mot donkeys
-
Risken finns ju att man loosar polaren
-
Blev precis inspirerad och skänkte 100kr till Barncancerfonden. http://www.barncancerfonden.se/7225 Tillhörande kom denna bild: He´s a thrue bad guy!
-
Har ingen rulle ATM men donerar endå
-
Snart ska jag få krafter att lira seriös poker... men när man kommer hem från jobb är man ju bara död.. Mitt jobbpass denna vecka : Mån-tors 8-18 Fre 12-20 Inte så pigg när jag kommer hem! Hade andra grejer i tanken med, Vad gör man om man har en tight polare som ljuger? Inte om pengaförluster eller dylikt , utan om allmänna saker... Haft mytoman vänner innan men denna polarn bryr jag mig lite mer om, någon som varit i samma sits?
-
Ursäkta men jag kan inte minnas sist du plockade mig Och ingedera av dom som presenterat sig har lirat EPT å vem fan pushar med Q4
