AA Postad 11 December , 2004 Rapport Share Postad 11 December , 2004 GameTime+ och Prima? Nån som provat och vet om det funkar? Det är Expekt jag skulle vilja köra det på. Länk: http://www.pokerdominion.com/ /AA * Pill och PRG-tråd - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 11 December , 2004 Rapport Share Postad 11 December , 2004 Det funkar men pga den delay som finns i primas hantering av hh:s är användandet inte lika praktiskt...(som på ett par andra cleinter) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 31 Januari , 2005 Rapport Share Postad 31 Januari , 2005 Har använt Gametime+ med stor behållning på Partys ring games, men är det nån som vet varför det inte funkar på Partys SnGs? Kanske inte stöds ännu... tänkte bara höra om nån annan lyckats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
summlan Postad 1 Februari , 2005 Rapport Share Postad 1 Februari , 2005 nä den har inte stöd för turneringar tyvärr. hur som helst anv ja den oxå när ja spelar på party, alldeles förträffligt hjälpmedel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimpan Postad 27 Februari , 2005 Rapport Share Postad 27 Februari , 2005 mina ikoner verkar inte funka med gametime + och partynätverket.. nån som vet hur man ordnar detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AA Postad 28 Februari , 2005 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2005 GT+ 1.4 har nu släppts. Kanske kan den lösa ditt problem. /AA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blado Postad 5 Mars , 2005 Rapport Share Postad 5 Mars , 2005 Gametime+ Vad är det? Är väl en lämplig fråga i en ALLT OM tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 5 Mars , 2005 Rapport Share Postad 5 Mars , 2005 Vart hitar jag det... Sökt på yahoo men hittar inget... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gnuffe Postad 5 Mars , 2005 Rapport Share Postad 5 Mars , 2005 Vart hitar jag det... Sökt på yahoo men hittar inget... http://www.pokerdominion.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimpan Postad 7 Mars , 2005 Rapport Share Postad 7 Mars , 2005 GT+ 1.4 har nu släppts. Kanske kan den lösa ditt problem. /AA svar nej.. ikonerna syns fortfarande inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 7 Mars , 2005 Rapport Share Postad 7 Mars , 2005 Hur många händer har du satt för minimum för "autorate"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimpan Postad 8 Mars , 2005 Rapport Share Postad 8 Mars , 2005 Hur många händer har du satt för minimum för "autorate"? 20 oavsett om jag har 200 händer på en spelare så visar den inga ikoner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 8 Mars , 2005 Rapport Share Postad 8 Mars , 2005 Men ikonerna visas i PT? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimpan Postad 10 Mars , 2005 Rapport Share Postad 10 Mars , 2005 ja i PT syns dom... vet inte vad som är felet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimpan Postad 2 April , 2005 Rapport Share Postad 2 April , 2005 ingen som har samma problem med gametime+? jag ser endast min egen ikon.. vore väldigt bra om man kunde se andras också.. jag ser ju andras stats, men inte ikonen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 2 April , 2005 Rapport Share Postad 2 April , 2005 Din egen? har du autorate på dig själv? Och hur många händer hade du autoraten inställd på sa du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimpan Postad 2 April , 2005 Rapport Share Postad 2 April , 2005 heh jag hittade felet.. hade valt att endast autorata folk som spelade på $1/2.. inte konstigt att man inte får några ikoner på 5/10 då... föresten.. en till fråga.. Jag har nu laddat ner bisons filter.. hur ska man anpassa detta filter om man spelar SH $5/10? det spelas ju mycket fler händer SH och är mer aggresivt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gapeno Postad 18 Juli , 2005 Rapport Share Postad 18 Juli , 2005 Jag kan inte få GT+ att funka på fler än ett bord. Ska det vara så? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Potz Postad 18 Juli , 2005 Rapport Share Postad 18 Juli , 2005 Jag kan inte få GT+ att funka på fler än ett bord. Ska det vara så? Nej, det ska funka på flera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speedi_ Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2005 Gametime+ är det nått ni kan rekomendera? Vad kostar det och är det bra? Lätt/svårt? Är nyfiken men hittar ingenting. //RoBBaN Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yoyo Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2005 va gör gametime nån som vill förklara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2005 gametime+ hämtar information ifrån pokertracker om de spelare som sitter på ditt bord i cashgames. Man kan t.ex. se hur aggresiva de är före och efter floppen, om de spelar många händer eller få. Kort sagt, den hjälper dig att dra slutsatser om hur du kan förvänta dig att spelare agerar. Skillnaden mellan gt+ och normala gametime som finns i pokertracker är att informationen visas direkt på pokerbordet. gt+ är gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TjockisBagarn Postad 16 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2005 måste man ha pokertracker för att GT+ ska fungera lr e jag n00b? Vart får man tag i pokertracker? kostar det ngt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nocturnal5 Postad 16 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2005 http://www.pokertracker.com - kostar $50 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2005 Hur gör man för att ändra nicket? Jag har endast mitt nick på Empire kommer upp och nicket som jag har på Party finns inte ens i listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts