hajen Postad 26 Juni , 2007 Rapport Share Postad 26 Juni , 2007 Ett nytt program på intåg, av samme programmerare som skapat Tourneymanager http://www.tourneymanager.net Här finns lite info om det pågående projektet, som börjar närma sig slutet. http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Number=10934984&an=0&page=0#Post10934984 Framtida sida antagligen. http://www.holdemmanager.net/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 26 Juni , 2007 Rapport Share Postad 26 Juni , 2007 Hm. Man undrar ju lite hur han ska kunna hota PT/PO, och varför hans program behövs när dessa två giganter finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 26 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Juni , 2007 Hm. Man undrar ju lite hur han ska kunna hota PT/PO, och varför hans program behövs när dessa två giganter finns? PT är gammalt och fult (men funkar och är utbrett med support m.m) PO2 är nyare och lite snyggare (instabilt tycker jag i grunden, supporten dog) HM verkar fräscht och det finns en del nya efterfrågade funktioner som 3bet stats m.m. som stog om i 2+2 tråden. Supporten har jag som tourneymanager kund en bra erfarenhet av. Jag skall definitivt inhandla en licens så fort jag bara får. Kolla in den HUD:en säger jag bara. Hoppas det bara inte tar för lång tid att få det inkört ordentligt. Vore kanon om man kan få in tourneymanager och Holdem manager i samma program. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 27 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Juni , 2007 Hjälpforum uppe http://rvgsoftware.com/communityserver/forums/default.aspx?GroupID=2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 28 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Juni , 2007 Ett väldans fritt filter kan man säga "This tab shows what you can do with Hand Values - in this example I'm looking for hands where I had top pair on the flop but an overcard landed on the turn." http://www.rvgsoftware.com/hm/filterhandvalues.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 30 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Juni , 2007 Det är klös i importen. En miljon händer i en redan två miljoner stor DB tog drygt en minut http://rvgsoftware.com/communityserver/forums/t/19.aspx Sedan verkar det som (om jag fattat rätt) att man kan få HUD:en att visa sina egna stats för just det bordet och inte sina totala stats som PO2 hela tiden vill visa. Kanske pucko jag men det har jag saknat. Det är helt enkelt alldeles för långt till 15 July 100 pikadollars för program + hud. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tralala Postad 5 Juli , 2007 Rapport Share Postad 5 Juli , 2007 Måste ha! lagom tid det där tills jag övergår från FL HORERI -> SNG -> FL HORERI $3000 till NL50 eller NL100! HURRA! Äntligen ! MERA PROGRAM FRÅN HONOM! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 5 Juli , 2007 Rapport Share Postad 5 Juli , 2007 Det här verkar helt överlägset PT, men jag har fortfarande inte fattat om det stöder turneringar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tralala Postad 5 Juli , 2007 Rapport Share Postad 5 Juli , 2007 Det stog nåt om att han ska integrera TM i det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 5 Juli , 2007 Rapport Share Postad 5 Juli , 2007 Just det, läste nu. Jag kallsvettas och fradgar och en massa annat just nu, det här verkar tokbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 5 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Juli , 2007 Det här verkar helt överlägset PT, men jag har fortfarande inte fattat om det stöder turneringar Nä, inte jag heller, men jag har för mig att någon frågat i 2+2 tråden eller om det var på hans forum. Omaha stöds inte i alla fall, bara manuellt resultat kan infogas ej hh:s. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tralala Postad 6 Juli , 2007 Rapport Share Postad 6 Juli , 2007 beta verren den 15e e gratis va? iofs spelar det ju ingen roll. vi som har TM köper ju detta för 80 dollar.) s det är ju inget att tveka på. Bara köpa. fan va skönt. Har inte gillat pokertracker på ett år nu.. Och inte ens funderat på pokeroffice.. Hmm.. är det ett stånd jag känner i byxan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 6 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Juli , 2007 LOL@ Tralala Eurå! du såg svaret i holdemforumet om hudden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 6 Juli , 2007 Rapport Share Postad 6 Juli , 2007 Japp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Det där verkar ju skitbra och förstod jag rätt om att man fick rabatt om man redan hade tourney manager? Sen undrar jag också om man kan importera sin databas man har i pokeroffice? Om man kan ha flera nicks på olika siter och att de inte blandas ihop (spelar HU på prima och SH på party och vill då inte att mina stats ska blanda ihop sig) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 ska bli så sjukt gött att bli av med värdelösa PT. så fort deras overlay har stöd för prima så bye bye pt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-100K Postad 15 Juli , 2007 Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 Hello Holdem Manager Here I Come! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 15 Juli , 2007 Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 July 15th Public Beta launch of Holdem Manager Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zauroman Postad 15 Juli , 2007 Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 Neeeeeej! Inte mer hjälpmedel för hjärnlösa nötgrindande, multitablande, finniga, pokerförstörande muppar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrlolLE Postad 15 Juli , 2007 Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 Neeeeeej! Inte mer hjälpmedel för hjärnlösa nötgrindande, multitablande, finniga, pokerförstörande muppar! Jag håller med, riktiga pokerspelare spelar motståndaren, spelar ingen roll vad man har på handen, man behöver inga hjälpmedel, det räcker att vara lite uppmärksam på reads så bildar man sig en känsla för bordet inom några minuter ju. Det här är ju bara bra, blir fler fiskar att ta pengar ifrån, fiskar som bara stirrar sig blinda på sina siffror och spelar "matematiskt" lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 15 Juli , 2007 Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lagerhult Postad 15 Juli , 2007 Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 Någon lite mer insatt som skulle kunna förklara vilka fördelar HM har gentemot PO2 än så länge. Är det ens värt att byta!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lixifer Postad 15 Juli , 2007 Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 tick.. tack.. tick.. tack.. gaah! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 15 Juli , 2007 Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 Jag håller med, riktiga pokerspelare spelar motståndaren, spelar ingen roll vad man har på handen, man behöver inga hjälpmedel, det räcker att vara lite uppmärksam på reads så bildar man sig en känsla för bordet inom några minuter ju. Det här är ju bara bra, blir fler fiskar att ta pengar ifrån, fiskar som bara stirrar sig blinda på sina siffror och spelar "matematiskt" lol. Du verkar smart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 15 Juli , 2007 Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 ska bli så sjukt gött att bli av med värdelösa PT. så fort deras overlay har stöd för prima så bye bye pt. Skicka massa HHs till han så får dem stöd snabbare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts