bellows Postad 9 Januari , 2011 Rapport Postad 9 Januari , 2011 Modd-kommentar: Det enda officiellt outade sajtnicket på Viktor Blom är Isildur1. Att avslöja eller spekulera om andra sajtnicks är förbjudet enligt pokerforums outningspolicy (punkt 1.8). Citera
Aeis Postad 9 Januari , 2011 Rapport Postad 9 Januari , 2011 fixa frillan blom! Den ser fixad ut. Menar du fixa den annorlunda? Tycker själv det ser helt okej ut. De flesta har sämre frisyr. Citera
Akumila Postad 9 Januari , 2011 Rapport Postad 9 Januari , 2011 Fan, jag kände på mig att det var han Citera
striker Postad 9 Januari , 2011 Rapport Postad 9 Januari , 2011 (redigerade) Haha, I knew it. Redigerad 25 September , 2016 av striker Citera
Morgyleus Postad 9 Januari , 2011 Rapport Postad 9 Januari , 2011 Är detta ens en nyhet? Och varför skulle det inte vara det? Har du tidigare sett Viktor Blom medge att det är han som är Isildur1? Citera
Integrale Postad 9 Januari , 2011 Rapport Postad 9 Januari , 2011 Det mest spännande som hänt på länge enligt mig. Det ska bli intressant att följa honom framöver! De flesta som skriver att det inte är intressant är nog mest avundsjuka tror jag. Men det är okej, det är jag också! Citera
Lemiux Postad 9 Januari , 2011 Rapport Postad 9 Januari , 2011 får han en fet skattesmäll nu när man vet vem han är eller hur är det? Citera
eurythmech Postad 9 Januari , 2011 Rapport Postad 9 Januari , 2011 De flesta som skriver att det inte är intressant är nog mest avundsjuka tror jag.Men det är okej, det är jag också! Hade jag din slutledningsförmåga skulle jag hoppa från det första hus jag hittade, utan att blinka. Hur går det ens till när man tänker så där? Anledningen till att detta är ointressant är ju inte att historien i sig om Blom är tråkig, utan att alla redan så gott som visste. Citera
jon123 Postad 9 Januari , 2011 Rapport Postad 9 Januari , 2011 Gz skatteverket utveckla gärna varför? blom har länge varit en offentlig person och han vann inte något på några skattepliktiga sidor (både 2009 och 2010 backade han ju på FTP). på andra sidor har han ju inte avslöjat sina nicks och numera bor han i England. du kan ju inte på fullaste allvar tro att han skulle bli bli beskattad enligt det regelverk som idag finns för lotterivinster. fortsättningsvis så har vad iaf jag vet ingen i Sverige någonsin blivit beskattat enligt detta systemetskulle. om skv ändå skulle gå vidare med hans fall (vilket i sig skulle vara väldigt intressant att följa) så skulle det förmodligen bidra till en lagändring eller iaf fungera som ett starkt prejukat. det finns ju inte en chans i världen att han skulle vara skyldig skv ett par miljarder. granskningar är svåra och tär psykiskt och spelet blir lidande under processens gång, men är man väl förberedd och har personer runtomkring en som kan hantera detta så kommer livet flyta på som vanligt trots granskningen. han har ju mätt riskerna och tagit ett beslut utifrån det. Citera
Tottyville Postad 9 Januari , 2011 Rapport Postad 9 Januari , 2011 Hade jag din slutledningsförmåga skulle jag hoppa från det första hus jag hittade, utan att blinka. Hur går det ens till när man tänker så där? Anledningen till att detta är ointressant är ju inte att historien i sig om Blom är tråkig, utan att alla redan så gott som visste. Kunde inte sagt det bättre själv. Citera
renad Postad 9 Januari , 2011 Rapport Postad 9 Januari , 2011 Ja det var väntat osv men tycker ändå att detta är kul för svensk poker, hoppas han kan vinna någon ept osv. Citera
LykkaSiGya Postad 9 Januari , 2011 Rapport Postad 9 Januari , 2011 HAHA I KNEW IT! Visste det hela tiden. IN UR FACE H4T3RS!!! lol Citera
Woarda Postad 9 Januari , 2011 Rapport Postad 9 Januari , 2011 Alltså, jag har dålig koll så snälla kan någon förklara varför inte svenska staten kräver blom på 1 miljard eller vad han nu är skyldig staten? Jag menar lagar är ju till för att följas, jag har inte lust att skatta mitt lir på FTP om inte isildur gör det;-) Citera
NikLasVegas Postad 9 Januari , 2011 Rapport Postad 9 Januari , 2011 Alltså, jag har dålig koll så snälla kan någon förklara varför inte svenska staten kräver blom på 1 miljard eller vad han nu är skyldig staten? Jag menar lagar är ju till för att följas, jag har inte lust att skatta mitt lir på FTP om inte isildur gör det;-) Du syftar på dom sjuka summorna han är upp på ftp då eller? Citera
Woarda Postad 9 Januari , 2011 Rapport Postad 9 Januari , 2011 Du syftar på dom sjuka summorna han är upp på ftp då eller? ja exakt han var väl skriven i sverige då Citera
valterego Postad 9 Januari , 2011 Rapport Postad 9 Januari , 2011 ja exakt han var väl skriven i sverige då Även SKV förstår nog att det inte är rimligt att kräva skatt av någon som ligger över $2 miljoner back. Citera
Gaston116 Postad 9 Januari , 2011 Rapport Postad 9 Januari , 2011 ja exakt han var väl skriven i sverige då Ja hur mycket hade du tänkt att han skulle skatta på dom 2.63 miljoner dollarna han är back? Citera
okocha Postad 9 Januari , 2011 Rapport Postad 9 Januari , 2011 Även SKV förstår nog att det inte är rimligt att kräva skatt av någon som ligger över $2 miljoner back. tycker inte vi ska ge dom allt för mkt cred när de vill ha skatt från vunna turneringsmarker... Citera
killerwolf Postad 9 Januari , 2011 Rapport Postad 9 Januari , 2011 tycker inte vi ska ge dom allt för mkt cred när de vill ha skatt från vunna turneringsmarker... shit, e illa ute då med mitt illagala homegame där varje gryta kostar 10:- men startblindarna är på 1m/2m Citera
Recommended Posts