Gå till innehåll

Problem att logga in?


Mactus13

Recommended Posts

Hej Mactus13,

 

Om problemet skulle uppstå igen:

 

En omstart av din dator och tillhörande nätverksutrustning brukar ofta lösa den här typen av problem med uppkopplingen mot servern. Starta om modemet (om du har något), router (om du har någon) och slutligen din dator. Det här kan lösa uppkopplingsproblemet.

 

Därefter, kontrollera datum (även år) på din systemklocka och se till så att det är inställt korrekt. Om du har datumet (längst ner till höger i skärmen, dubbelklicka på klockan) fel inställt kan en del säkerhetscertifikat få programmet att inte koppla upp mot servern.

 

Utöver ett felaktigt datum är det vanligaste problemet en brandvägg som förhindrar tillgång till servern; Använder du någon av de här brandväggarna:

 

Norton Internet Security / McAfee Security Center / ZoneAlarm /

CA Security Center / AOL Security Center / Kapersky Anti-Hacker /

Panda Internet Security / Sygate Personal Firewall /

PC-Cillin Firewall / Windows Firewall / Corporate Firewall

 

Om du använder en brandvägg som inte är listad ovan, vänligen meddela oss vilken brandvägg du använder dig av.

 

Har du nyligen installerat en ny router? (Är det i så fall en trådlös router?)

 

Om du kan berätta om dessa saker om ditt nätverk så kan vi troligen hitta orsaken till problemet och hjälpa dig att åter komma in på PokerStars.

 

Det skulle också vara bra om du skickar oss ditt programs loggfiler (PokerStars.log.0, PokerStarsUpdate.log, PokerStarsCommunicate.log om de finns). Du hittar dem i PokerStars-mappen.

 

För att hitta loggfilerna, dubbelklicka på "Den här datorn" (under Start), och sedan "lokal disk (C: )". Beroende på var programmet installerades och sparades, bör du se en "PokerStars"-mapp antingen här eller i "Program Files" eller "Program". I "PokerStars"-mappen hittar du då loggfilerna. Vänligen bifoga dom i ett mail och skicka dem till support@pokerstars.com.

 

Vänligen notera att det är viktigt att du skickar oss de här filerna så snart som möjligt då de endast sparas i en dag.

 

När vi har fått loggfilerna och övrig information så kommer vårt tekniska team att se över det hela och hjälpa dig med hur du kan lösa uppkopplingsproblemet.

 

Med vänliga hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...