PokerStars_Johan Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2007 Nu lanserar vi vår senaste satsning, The Nordic Freeroll. Varje dag klockan 21.00 finns det chans till riktigt stora pengar. Varje dag vinner top 9 i vår frirulle varsin biljett till vår Daily Fifty Grand turnering. Förutom platserna delar vi ut $500 i prispengar. Denna turnering ersätter vår tidigare freeroll för nordiska spelare som startade klockan 19.00. Lycka till!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asanden Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2007 går den her verja dag? eller er de bare denne dagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asanden Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2007 nice Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Johan Postad 16 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2007 Hej, Denna turnering kommer spelas varje dag!! Lycka till Johan PokerStars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 16 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2007 Trevlig turnering med mycket bra struktur. Tog en ticket igår. Tycker att ni ska ändra starttiden till kl. 20. Nu höll turren på tills kl. 01.55 och det är alldeles för sent för mig och många andra med arbete och familj. PS. Är lite lätt trött på jobbet idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 16 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2007 Tycker att ni ska ändra starttiden till kl. 20.Nu höll turren på tills kl. 01.55 och det är alldeles för sent för mig och många andra med arbete och familj. Arbete och arbete... du sitter ju mest på MSN och Pokerforum... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Johan Postad 16 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2007 Tack för kommentarerna och kul att höra att du gillade turneringen! Som det ser ut nu kommer vi köra på med 21.00, vi har en del andra grejer som drar igång vid 20.00 och måste helt enkelt sprida ut aktiviteterna över kvällen. Lycka till i Daily Fifty Grand-turneringen sen!! Mvh Johan PokerStars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AAAKK574821 Postad 16 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2007 21 ä perfekt - man kan äta kvällsmat och sova innan tack starsjohan vilken johan ? Jo Han På Stars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HoBBiT Postad 16 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2007 Får top 10 några andra prispengar förutom biljetten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 16 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2007 Hej, Det är top 9 som får ett inträde till "Daily Fifty Grand" och de får alltså inte några pengar utöver inträdet som är värt $55. Hälsningar, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matfrid Postad 16 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2007 Trevlig turnering med mycket bra struktur.Tog en ticket igår. Tycker att ni ska ändra starttiden till kl. 20. Nu höll turren på tills kl. 01.55 och det är alldeles för sent för mig och många andra med arbete och familj. PS. Är lite lätt trött på jobbet idag. Jag håller med. Väldigt bra att ni jämfört med den tidigare nordic freeroll tagit bort småvinsterna på några cent. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HoBBiT Postad 16 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2007 Då har man testat spela den här! Åkte på en 28plats efter lite mer än 4h nötning ^^ AK vs AJ, kan inte ha turen med sig alla gånger Men skön turnering iallafall. Bra mycket bättre än freerolls byggda på tur med blinds på endast några minuter. 9 $ till min rulle ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Probluffer Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2007 nice Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AAAKK574821 Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2007 alla var supertighta (var allin 10+ gånger - 5-7 spelare fold) när jag verkligen behövde dubbla up (allin AX - synade 3 med KX - xxxKx) och hallå ni på pokerstars en private turering varje dag (för bara svenskar - lösenord på pokerforum) som the nordic freeroll (eller på söndagar) Swedish Freeroll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Probluffer Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2007 Varför gåre inte regga sig till dagens tuner? Nu så! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrZingo Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2007 21 är alldeles för sent för en Nordic Freeroll. Annars gillar jag idén. Kan ni inte ha en rulle som kostar lite (1-5$) för nordbor förlagd lite tidigare Typ "Nordic Daily Champion" med en slutturre, varje år för vinnarna, där man blir krönt årets Nordic Champion och får en lite summa och en Smurf eller annat kul Edit: förtydligade lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pgmuroputs Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2007 Nu ska det klonkas !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AAAKK574821 Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2007 21 är alldeles för sent för en Nordic Freeroll. Annars gillar jag idén. Kan ni inte ha en rulle som kostar lite (1-5$) för nordbor förlagd lite tidigare Typ "Nordic Daily Champion" med en slutturre, varje år för vinnarna, där man blir krönt årets Nordic Champion och får en lite summa och en Smurf eller annat kul Edit: förtydligade lite. sover du vid 22 ? pokerstarsmurf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrZingo Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2007 sover du vid 22 ? pokerstarsmurf Nja till 22 håller jag mig allt vaken, men om jag skulle chockera omgivningen och råka överleva lite längre så är kl 01:55 lite väl sent att spela till. En pokerstarsmurf hade varit guld att ha! Bara för pokerstars att börja smida (tar inte betalt för min idé den här gången) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AAAKK574821 Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2007 smurfjohan kan/får smurfa till det ingen vill gå allin - när man sitter på guldet (5 SPelare fold ovanligit i rulle) deras chips verkaar vara värda guld och gröna skogar (vad åt de till kvällsmat - fish and chips ?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MarX80 Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2007 Trevlig turnering med mycket bra struktur.Tog en ticket igår. Tycker att ni ska ändra starttiden till kl. 20. Nu höll turren på tills kl. 01.55 och det är alldeles för sent för mig och många andra med arbete och familj. PS. Är lite lätt trött på jobbet idag. Sjukskriv dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MarX80 Postad 17 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2007 Hej Har en liten fråga ang, Aftonbladets / Pokerstars inköpsturnering på 91 cent -0.09 cent, i de tidigare inköpsturneringarna erhöll man 5 FPP vilket var ganska generöst och gynnsamt för bonusen, men ser nu att man har ändrat detta till 1 FPP , vad kommer det sig att man har ändrat detta !? ( Bara nyfiken på varför ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Johan Postad 18 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 Hej Har en liten fråga ang, Aftonbladets / Pokerstars inköpsturnering på 91 cent -0.09 cent, i de tidigare inköpsturneringarna erhöll man 5 FPP vilket var ganska generöst och gynnsamt för bonusen, men ser nu att man har ändrat detta till 1 FPP , vad kommer det sig att man har ändrat detta !? ( Bara nyfiken på varför ) Man får 5 FPP för varje dollar man betalar i turneringsavgift. Alltså en $10+$1 turnering ger 5 FPP. Denna turnering kostar enbar 9 cent i avgift och ger därför mindre. Vi ger bort 1 FPP trots att det "korrekta" hade varit strax under 0,5. Anledningen till att de gav 5 FPP de första två veckorna var på grund av en miss när turneringarna sattes upp. Som det sett ut de första två veckorna så ger vi ju bort över $2 per spelare (200% av inköpet) så det är ju helt klart schysst värde ändå. In och klonka bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MarX80 Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 Man får 5 FPP för varje dollar man betalar i turneringsavgift. Alltså en $10+$1 turnering ger 5 FPP. Denna turnering kostar enbar 9 cent i avgift och ger därför mindre. Vi ger bort 1 FPP trots att det "korrekta" hade varit strax under 0,5. Anledningen till att de gav 5 FPP de första två veckorna var på grund av en miss när turneringarna sattes upp. Som det sett ut de första två veckorna så ger vi ju bort över $2 per spelare (200% av inköpet) så det är ju helt klart schysst värde ändå. In och klonka bara. Visst är det fortfarande genersöst av er att ge 1 FPP för 9 cent - eh! synd att ni upptäckte missen ! Jajamen, i kväll är det jag som tar hem rubb å stubb:-D Tack för svaret förresten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weebee33 Postad 4 November , 2007 Rapport Share Postad 4 November , 2007 hi all gm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts