Mikka Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 Hiya! Jag har nyligen lagt upp min första blogg på http://www.pokermagazine.se. Det går inte att kommentera på deras hemsida än så länge (de ska nog lägga till kommentarer snart) och eftersom jag tycker att det är mer givande att skriva med respons skulle jag uppskatta lite kommentarer i den här tråden. Både på det jag har skrivit och vad ni skulle vara intresserade att läsa om. Mvh Michaela Citera
Hellbetter Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 Mycket bra blogg! Skall följas! Citera
DjQuik Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 haha så skön... älskar såna där små anekdoter som apelsinjuice storyn på slutet Citera
BjornL1491910513 Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 Är det samma Mikka som jag spelade mot på crypto för ett år sen? på nivåer 25/50$ och lägre? Läste bloggen och det måste stämma såhär i efterhand Citera
gdaily Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 Om mig Jag älskar att resa. Förra året inleddes med en jorden-runt-resa och totalt spenderade jag mindre än tre månader på svensk mark. No shit (jag har Mikka på MSN och hon skriver ut i meddelanderaden hela tiden var hon är, och jag lovar det är en ny stad varenda jävla vecka ) Citera
kalle111 Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 Well done, kommer också följa den Citera
sturedenstore Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 Vad har hänt med dig sen du fick din egna smiley Ola!? du är ju som besatt! Mycket kul blogg Mikka, ska följa den! Citera
valterego Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 Kul med en bloggare till i bloggsfären, och Mikka har så klart rätt i att det är för få tjejer som skriver. Kommer följa denna med stort intresse! /Erik Citera
Ängeln17 Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 Klart intressant med en kvinnlig synvinkel. Den här kommer jag att följa. /Motfallskärringen Citera
FreePlopp Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 Mycket bra blogg! Dock är det mycket avundssjuka från din tidigare "hemstad" Orrefors. Två proffs där som verkligen inte unnar dig något. Du kanske vet vilka? Citera
Mikka Postad 15 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2008 Mycket bra blogg! Dock är det mycket avundssjuka från din tidigare "hemstad" Orrefors. Två proffs där som verkligen inte unnar dig något. Du kanske vet vilka? Jag har hört att det skvallras en del men det här visste jag inte något om... Citera
checkamat Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 kul blogg, du vill inte tala om ditt nick på Betfair? Jag spelar 5/10 då o då där o vill veta när man ska hålla sig undan Citera
Pold Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 Jag skulle vilja läsa lite om kärlek och romantik Citera
JonnyD Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 Vilka seriösa pokerspelare utöver mikka kommer från orrefors? Verkar vara överrepresenterat. Citera
Mikka Postad 15 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2008 Jag skulle vilja läsa lite om kärlek och romantik Jag kan tipsa om Nora Roberts bokserier... Citera
Mikka Postad 15 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2008 kul blogg, du vill inte tala om ditt nick på Betfair? Jag spelar 5/10 då o då där o vill veta när man ska hålla sig undan Nja, mitt nick är hemligt just därför Jag kommer eventuellt att byta både site och nick snart ändå. Citera
Mikka Postad 15 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2008 Vilka seriösa pokerspelare utöver mikka kommer från orrefors? Verkar vara överrepresenterat. Jag tvivlar lite på detta eftersom "seriösa pokerspelare" och avundsjuka sällan hör ihop. Jag har aldrig hört om några andra proffs i Orrefors-trakten. Kanske aspirerande? Citera
FreePlopp Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 Säger _flashy_ dig något? Citera
Pold Postad 16 Februari , 2008 Rapport Postad 16 Februari , 2008 Ne men seriöst mikka, en middag på söder vore väl på sin plats, jag bjuder, du beställer bord! Citera
Mikka Postad 26 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 26 Februari , 2008 Är det nån här som fortfarande läser min blogg, så blir jag glad om ni postar kommentarer! Meningen med den här tråden är att använda den tills det finns kommentarer på sidan. Då jag inte gjort något liknande tidigare är jag lite vilsen angående vad som uppskattas och inte! Vad gillar ni, vad gillar ni inte, vad vill ni läsa mer/mindre om? Jag har nu lagt upp fyra bloggar. Mvh Michaela Citera
Suron Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 Är det nån här som fortfarande läser min blogg, så blir jag glad om ni postar kommentarer!Meningen med den här tråden är att använda den tills det finns kommentarer på sidan. Då jag inte gjort något liknande tidigare är jag lite vilsen angående vad som uppskattas och inte! Vad gillar ni, vad gillar ni inte, vad vill ni läsa mer/mindre om? Jag har nu lagt upp fyra bloggar. Mvh Michaela Jag tycker att din blogg är läsvärd. Om man får önska något så är det mer om hur det går när du spelar cash games osv. Annars så är det en skön mix i det du skriver. Keep up the good work. Citera
DjQuik Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 glömde läsa din blogg så catchade upp.. tycker den e störtskön senaste inlägget var kul... gillar såna flummiga anekdoter som när han anklagade dig för att ha snott blomman hahaha Citera
Recommended Posts