Swede Postad 2 April , 2005 Rapport Postad 2 April , 2005 Nagon mer an mig som tanker pa "Jabba the Hut" (finns en annu battre svart/vit bild i hans bok "Poker Wisdom of a Champion" dock kan jag inte hitta den nagonstans) * Lite RP - QoS * Citera
Swede Postad 3 April , 2005 Författare Rapport Postad 3 April , 2005 Sen har vi ju dessa tva: Napoleon Dynamite och Daniel Larsson: Citera
Che Postad 3 April , 2005 Rapport Postad 3 April , 2005 Iofs hittar du nu ett foto där Daniel faktiskt har kammat i ordning sitt hår mot hur det brukar se ut. Citera
vivi Postad 3 April , 2005 Rapport Postad 3 April , 2005 Sen har vi ju dessa tva: Napoleon Dynamite och Daniel Larsson: Tycker även den gode Booby Baldwin har en given plats bland dessa herrar Citera
Swede Postad 3 April , 2005 Författare Rapport Postad 3 April , 2005 Hahaha, klockrent nu ger jag ett uppdrag till alla medlemmar. Basta Stu Ungar look a like!!! bord einte vara sa svart Citera
Papa Kubo Postad 3 April , 2005 Rapport Postad 3 April , 2005 Sen har vi ju dessa tva: Napoleon Dynamite och Daniel Larsson: Tycker även den gode Booby Baldwin har en given plats bland dessa herrar Glöm inte killen från Mars Volta, en uppdaterad version av Bobby. Citera
ayecappy Postad 9 April , 2005 Rapport Postad 9 April , 2005 http://www.lunarstorm.se/cuddlysnuttan är rätt lika jabba,mer än doyle imo Citera
Krissan Postad 9 April , 2005 Rapport Postad 9 April , 2005 Danny Masterson, Hyde i That 70's Show Ruskigt lik Bobby Baldwin Kolla in sidan 350 i Super System, där det är ett helsidekort på herren i fråga, när han är i samma ålder som Danny. Citera
Peakfreak Postad 9 April , 2005 Rapport Postad 9 April , 2005 Hahaha, klockrent nu ger jag ett uppdrag till alla medlemmar. Basta Stu Ungar look a like!!! bord einte vara sa svart En korsning mellan John Lennon och en leguan Stu Ungar Citera
Swede Postad 10 April , 2005 Författare Rapport Postad 10 April , 2005 Har kommer en annan och Citera
Mr Zero Postad 11 Juni , 2005 Rapport Postad 11 Juni , 2005 Far och son? Rob Halford, sångare i Judas Priest Martin de Knijff edit: skrev dit namnen på bilderna, men alla visste väl redan. Citera
Gyre Postad 11 Juni , 2005 Rapport Postad 11 Juni , 2005 Ruggigt lika kniven och killen ovanför, exakt samma min ju! Citera
Zikes Postad 11 Juni , 2005 Rapport Postad 11 Juni , 2005 Hmm..... Stefan Ekman aka Fuzi.. Och Vern Schillinger... No offense... Ha det! Citera
FlexWheeler Postad 12 Juni , 2005 Rapport Postad 12 Juni , 2005 HAHA Mild är kung!!! rakt upp bästa liknelsen Citera
Mysticum Postad 13 Juni , 2005 Rapport Postad 13 Juni , 2005 En del bilder kan inte visas för mig Kan någon skicka länkar till dessa? Vem var det på första bilden, och vem var ovanför Afonso? Våga påstå att Mild är kung!? Alla vet ju att det bara finns en kung, Niclas Sjöstedt! Citera
Papa Kubo Postad 13 Juni , 2005 Rapport Postad 13 Juni , 2005 Ector? Charles Franz, musikjournalen? Citera
scouserandy Postad 13 Juni , 2005 Rapport Postad 13 Juni , 2005 Att en ÖIS:are aldrig klarar någonting utan hjälp Vem var det på första bilden Doylan och vem var ovanför Afonso? Ram Vaswani Citera
scouserandy Postad 13 Juni , 2005 Rapport Postad 13 Juni , 2005 Och Sorry kunde inte hålla mig Citera
Mysticum Postad 13 Juni , 2005 Rapport Postad 13 Juni , 2005 Att en ÖIS:are aldrig klarar någonting utan hjälp Ett under att jag klarar av det där utan motargument och en längre förläsning på forumet. Men knappast en gång till Den med Judas var dock riktigt klockren Citera
Recommended Posts