Gå till innehåll

Posta en länk till din pokerblog här!


SantaClawzz

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 5 months later...

Snälla bloggnissar,

 

ta och kika på http://www.pokerdagbok.org

 

Skulle det inte vara roligt om vi fick in era bloggar där också på något sätt (som Storåkers exempelvis), dvs när man klickar på er blogg så kommer säg den innevarande månaden upp på pokerdagbok.org, och sedan kan man leta sig vidare till ert arkiv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snälla bloggnissar,

 

ta och kika på http://www.pokerdagbok.org

 

Skulle det inte vara roligt om vi fick in era bloggar där också på något sätt (som Storåkers exempelvis), dvs när man klickar på er blogg så kommer säg den innevarande månaden upp på pokerdagbok.org, och sedan kan man leta sig vidare till ert arkiv?

 

Jag är helt ny på detta att visa hela livet på nätet men jag lovar att göra mitt bästa för att åtstadkomma hyfsat intressant läsning.

Med andra ord kan du lägga upp min kära gdaily!

 

/Toppace

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså jag har sett dessa bloggar dyka upp som svampar i marken på sista tiden...Aftonbladet och varenda tidning..och nu här också.

Men WTF är en blog? Vad skiljer den från en dagbok?

Jag känner mig kodum som inte vet, men va fan man måste ju fråga..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag har bestämt mig för att skriva en blogg som till större delen kommer handla om poker men det lär slinka in några icke-poker relaterade inlägg också. Bloggen kommer uppdateras näst intill varje dag hela sommaren och den kommer följa mig och mitt försök att dra ihop lite pengar.

 

 

Målet är att dra in $30,000 under sommaren, vilket antagligen är ett väldigt högt mål men det skadar väl aldrig att sikta mot stjärnorna?

 

Anledningen till att jag väljer att skriva en blogg istället för en dagbok här på forumet är att man kan göra en blogg mycket personligare och få med lite fina bilder samt att man slipper att ta upp plats på forumet med massa allmänt svammel som ibland inte kommer ha något med poker att göra.

 

Vore trevligt om någon hade lust att titta in och kommentera ibland iaf. Här hittar ni bloggen!

 

Trolldeg´s blogg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men WTF är en blog? Vad skiljer den från en dagbok?

Inte mycket. :)

 

Grejen är väl mer att det har kommit en del publiseringsverktyg (typ blogspot, Nucleus etc) och tekniker för syndikering (RSS/RDF/Atom) som gör att alla kan blogga och få det spritt.

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Hej alla!

 

Jag läste igonom forum-reglerna så jag tror det ska vara okey att tipsa om en poker-blogg sida.

Annars får ni säga till Smile

 

Nåväl.. Sidan heter http://www.tiltblog.se/

Där kan man skapa en egen pokerblogg.

Den har bla funktionen att kunna visa grafiska bilder över kortvalörerna mm.

 

God fortsättning!

 

/Erna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...