ParadiseEric Postad 29 Maj , 2007 Rapport Share Postad 29 Maj , 2007 Här är de lyckliga 10 som får $50 var på ParadisePoker! Skicka mig ett PM med era användarnamn och pokernick så fixar vi slantarna! seeho Metaddict kausti Supertequila Klyka Ängeln17 gibbson Skumdum cab Rille Mvh ParadiseEric Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 29 Maj , 2007 Rapport Share Postad 29 Maj , 2007 riggat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
seeho Postad 29 Maj , 2007 Rapport Share Postad 29 Maj , 2007 Så där ja..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 29 Maj , 2007 Rapport Share Postad 29 Maj , 2007 Grattis! Gratis är gott Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 29 Maj , 2007 Rapport Share Postad 29 Maj , 2007 Liten klonk iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BONNJOE Postad 29 Maj , 2007 Rapport Share Postad 29 Maj , 2007 riggat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dddanne Postad 29 Maj , 2007 Rapport Share Postad 29 Maj , 2007 riggat... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 29 Maj , 2007 Rapport Share Postad 29 Maj , 2007 rigg.... ähh, grattis till vinnarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 29 Maj , 2007 Rapport Share Postad 29 Maj , 2007 Grattis ni som vann. Själv fick jag reklam från Paradisepoker skickat ändå från Holland i brevlådan idag. Bild på Paradise-ön och lite info om övergången från Sportingbet. Tröstpris? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kape Postad 29 Maj , 2007 Rapport Share Postad 29 Maj , 2007 Instämmer, solklar rigg! De som vann har säkert inte ens haft konto i månad och flyter med på "nya spelare riggen". Jag kräver ny dragning bland de övriga och vi SKA ha en 10 platsers SnG med $100 i potten! Det är där det avgörs vilka de 3 värdigaste vinnarna egentligen är! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 29 Maj , 2007 Rapport Share Postad 29 Maj , 2007 Hur kan man ha värdiga vinnare i ett lotteri? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gummo Postad 29 Maj , 2007 Rapport Share Postad 29 Maj , 2007 Hur kan man ha värdiga vinnare i ett lotteri? Jag är lite osäker, men jag tror den avgörande punkten är om man bor i Skåne eller i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kape Postad 29 Maj , 2007 Rapport Share Postad 29 Maj , 2007 Hur kan man ha värdiga vinnare i ett lotteri? Precis som i poker enligt LI... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emelie87 Postad 29 Maj , 2007 Rapport Share Postad 29 Maj , 2007 Grattis till er som vann! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
seeho Postad 29 Maj , 2007 Rapport Share Postad 29 Maj , 2007 Instämmer, solklar rigg!De som vann har säkert inte ens haft konto i månad och flyter med på "nya spelare riggen". Jag kräver ny dragning bland de övriga och vi SKA ha en 10 platsers SnG med $100 i potten! Det är där det avgörs vilka de 3 värdigaste vinnarna egentligen är! Hatar när folk gapar rakt ut utan nån som helst jävla aning. Hur länge har du haft ditt konto? och framförallt. hur mkt rake har du betalat sen din första dag? Pascalidouvarning på dig mannen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gnurfen Postad 29 Maj , 2007 Rapport Share Postad 29 Maj , 2007 Det behövs en funktion med ironidetektor på ganska många datormodeller. Nån insatt som vet när den funktionen väntas bli standard? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ripperkof Postad 29 Maj , 2007 Rapport Share Postad 29 Maj , 2007 Hatar när folk gapar rakt ut utan nån som helst jävla aning. Hur länge har du haft ditt konto? och framförallt. hur mkt rake har du betalat sen din första dag? Pascalidouvarning på dig mannen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 29 Maj , 2007 Rapport Share Postad 29 Maj , 2007 Instämmer, solklar rigg!De som vann har säkert inte ens haft konto i månad och flyter med på "nya spelare riggen". Haft mitt i en dag redan tripplat vinsten på 20mins slaskande, fisk fanns det ju iaf där Dom gör ju det för att få in nya spelare och reklam sen hur länge man har spelat känns som det kvittar, tror du har större chans på bingolotto för du har spelat sen det började? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chefen77 Postad 29 Maj , 2007 Rapport Share Postad 29 Maj , 2007 orka gnälla om 50$ gör nog bara en fisk som vill fiska bort dom iaf! grattis till dom som vann Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kape Postad 29 Maj , 2007 Rapport Share Postad 29 Maj , 2007 Hatar när folk gapar rakt ut utan nån som helst jävla aning. Hur länge har du haft ditt konto? och framförallt. hur mkt rake har du betalat sen din första dag? Pascalidouvarning på dig mannen Men hallåååå, vakna! Tror du på fullaste allvar jag menar allvar? Då är det bäst att du slutar läsa såna här trådar och håll dig till hembio-forum eller liknande... Grattis på andra som förstår IRONI. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 sån jävla oflax hela tiden ju:cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kausti Postad 31 Maj , 2007 Rapport Share Postad 31 Maj , 2007 kausti Klonk! Underbart med litet tillskott till den lilla rullen man har kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 1 Juni , 2007 Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 Här är de lyckliga 10 som får $50 var på ParadisePoker! Skicka mig ett PM med era användarnamn och pokernick så fixar vi slantarna! seeho Metaddict kausti Supertequila Klyka Ängeln17 gibbson Skumdum cab Rille Mvh ParadiseEric Nämen va kul. Tackar tackar. Har alltid vart sugen o prova paradiset. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Duddis Postad 1 Juni , 2007 Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 Grattis till folket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 1 Juni , 2007 Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 En har ju inte bestämt hur en ska investera förmögenheten än. Funderar på pensionsparande typ MTT eller aktieaffärer typ CG NL . Men ty så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts