Gå till innehåll

Trav:Större andelsspel på V75?


Recommended Posts

Jag tänkte kolla upp intresset för ett andelsspel på V75 till morgondagens tävlingar. Tänkte mig nått i stil med 10 andelar 500kr styck alltså ett totalt system på ca 5000kr. Skulle det vara något intressant?

 

Tänkte att ni som är intresserade kan väll slänga iväg ett mail till vinnarodds@gmail.com. Självklart får alla som ska vara med komma med ideér. Jag kommer sätta ihop det slutgiltiga spelet.

 

För er som vill veta om jag är kvalificerad att plocka ihop ett spel? Säger jag bara att jag följer trav i princip varje dag. Jag kommer lägga ner mycket tid på detta spel om ni är intresserade att vara med?

 

Mvh

Pontus Karlsson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joo, självklart skulle det vara det. Det man skulle kunna göra för att säkra allas pengar är ju att jag skriver ett mail till alla er som väljer att vara med. Där skriver jag att jag nu intygar att vid det här klockslaget..... har jag fått 500kr av ...... för en andel i spel ........ . Därmed intygar jag att alla vinster från spel ..... ska delas upp i 10 delar och ...... ska ha 1/10. eller något liknande? Det eller så gäller det bara att lita på mig. Ni väljer själva, först och främst måste vi bara få ihop 10 personer som skulle vilja vara med på spelet.

 

Mvh

Pontus Karlsson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avd 1 mycket roligt lopp streckmässigt och även sett till det sportsliga(lol vem ljuger jag för)

just nu rankar jag väl ungefär såhär (vill ha 5 med kanske mer)

8-3-9-4-6

 

Avd 2

Macho Gossip möjligt singelstreck, klart bästa hästen som var jävligt stark i dödens senast och inte bättre mostånd den här gången.

Annars var Rumbelinthejungel bra på Romme även om bästa motståndet galloperade bort sig (jag var där och hade spikat rumbel :))

Ranken ser väl ungefär ut såhär

3-1-8-9-2-5-4

 

Avd 3

Einar celeber blir med all rätta favorit men frågan är om han kanske blir så stor att man vill fälla honom. För 4a starter sen gjorde han en mäktig vinst på solvalla som stor favorit, trots krångel och jävelskap spurtade han som jag vet inte vad. Men de 3 senaste insaterna är faktiskt inte jättestarka trots 2 av 3 vinster. Då en av vinsterna var då han faktiskt var 2a i mål men fick vinsten eftersom den som var först i mål galoperade på mållinjen, starten eftr det var ett mycket sämre lopp än det han ställs mot nu, då fick han leda runt om utan press.

Intressanta motbud är i stort sett alla min rank

2 - 8 - 3 - 4 - 9

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi blev ju tyvärr bara två som anmälde sig så blev inget till helgen nu. Får väll kolla inför nästa helg med? Kollar man lite tidigare i veckan kanske de går bättre.

 

Nästa vecka är det uppe i mina domäner =) Lär nog inte bli lika mkt pengar för 7an som denna, då det brukar vara lite ihåligt i loppen när man kommer norr om Bergsåker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...