mr-flow Postad 13 December , 2010 Rapport Share Postad 13 December , 2010 Hej. Tänkte starta en tråd om det här och man kan väl skriva en liten beskrivning om vad det är. Som första inlägg kanske det är passande att ta de jag tror många börjar med att se. Hans Rosling (svensk statistiker som framför väldigt intressant statistik väldigt engagerat, har även skapat http://www.gapminder.org vilket är ganska kul att sitta och kolla på lite olika statistik) Om positiv utveckling i världen 20 min Om Hiv 10 min Johnny Lee som använder en wii kontroll till användning på andra sätt. 6 minuter imponerande teknik. Och en jag inte såg förns här om dagen som jag tyckte var väldigt bra William Kamkwamba om hur han som extremt fattig i Malawi byggde ett vindkraftverk. 6 min det får räcka till en början. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 13 December , 2010 Rapport Share Postad 13 December , 2010 hade gett upp hoppet om ted då jag sett delar av totalt 15 videos där alla innefattade tomt prat prat om nån klonkad affärsidé som rättfärdigades med resultatorienterat skitsnack. statistiksidan verkar dock intressant inte för att det bidrog med något tips meneeeh.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 14 December , 2010 Rapport Share Postad 14 December , 2010 lite blandat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jodan Postad 14 December , 2010 Rapport Share Postad 14 December , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 15 December , 2010 Rapport Share Postad 15 December , 2010 Mer!!! Grisat ner mig här hela dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts