pastan Postad 7 Februari , 2009 Rapport Postad 7 Februari , 2009 Jag är ingen levlare, men blom90 tråden öppnade upp en hel ny värld för mig. Att missbruka "+1" för att sen citera den med; "this" och sen citera det med; "that", avsluta med; "other". Det var som terapi. Efter den tråden behövde varken jag eller andra forumiter levla i veckor. Nu är tråden tyvärr stängd och levlandet har byggts upp inom mig så därför känns det ev+ för mods att ha en tråd där man får levla ostört hur mycket man än vill. Vad tycker ni? Citera
SoderKrippa Postad 7 Februari , 2009 Rapport Postad 7 Februari , 2009 Så sjukt jävla omoget att man ska behöva hålla på med sån här skit. ORKA! /SK Citera
popquee Postad 7 Februari , 2009 Rapport Postad 7 Februari , 2009 Så sjukt jävla omoget att man ska behöva hålla på med sån här skit. ORKA! /SK this. Citera
popquee Postad 7 Februari , 2009 Rapport Postad 7 Februari , 2009 Lol den här tråden kommer bli kul, om den får ligga kvar:rolleyes: Citera
eurythmech Postad 7 Februari , 2009 Rapport Postad 7 Februari , 2009 Skönt att rubriken är en level. Citera
okocha Postad 7 Februari , 2009 Rapport Postad 7 Februari , 2009 Jag signerar alla mina inlägg. /SK +1 /okocha Citera
tetris Postad 8 Februari , 2009 Rapport Postad 8 Februari , 2009 Jag är ingen levlare, men blom90 tråden öppnade upp en hel ny värld för mig. Att missbruka "+1" för att sen citera den med; "this" och sen citera det med; "that", för att sen citera den och avsluta med; "other". Det var som terapi. Efter den tråden behövde varken jag eller andra forumiter levla i veckor. Nu är tråden tyvärr stängd och levlandet har byggts upp inom mig så därför känns det ev+ för mods att ha en tråd där man får levla ostört hur mycket man än vill. Vad tycker ni? obv hidden message Citera
pastan Postad 8 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2009 Skönt att rubriken är en level. this Citera
pastan Postad 8 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2009 obv hidden message lool att du ens orkade göra det där förtjänar en +1 imo Citera
XeroxFin Postad 8 Februari , 2009 Rapport Postad 8 Februari , 2009 Vadå, jag är ju smartare än vad du är. Citera
Appel Postad 8 Februari , 2009 Rapport Postad 8 Februari , 2009 Vill bara påminna om att påhopp alltid är förbjudet, oavsett av vad tråden handlar eller inte handlar om. Citera
Caroline87 Postad 8 Februari , 2009 Rapport Postad 8 Februari , 2009 Vill bara påminna om att påhopp alltid är förbjudet, oavsett av vad tråden handlar eller inte handlar om. +1 Citera
Dead-Inside Postad 8 Februari , 2009 Rapport Postad 8 Februari , 2009 Vill bara påminna om att påhopp alltid är förbjudet, oavsett av vad tråden handlar eller inte handlar om. -1 Citera
pastan Postad 8 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2009 Så sjukt jävla omoget att man ska behöva hålla på med sån här skit. ORKA! /SK Ähh hellre har man en officiell leveltråd och låter folk levla ut sina känslor här än att en tråd går i graven tack vare att folk inte kan hålla sig. Sedan är det mest kul att skoja runt och "levla". Inte så att jag på allvar sitter i ett hörn, kallsvettas som en knarkare i behov av knark, och skriker; "det är kallt.. jag...jag...jag..m-m-måste llllevla". Var inte så grinig nu krippa. Skriva lite +1, "this", "that", "other" är bara en kul grej och inget allvarligt. Ingen skadas av det. Omoget är det såklart. Men "boys will always be boys" Citera
DrRoland Postad 8 Februari , 2009 Rapport Postad 8 Februari , 2009 Vill bara påminna om att påhopp alltid är förbjudet, oavsett av vad tråden handlar eller inte handlar om. +3 Citera
Uniktnamn Postad 8 Februari , 2009 Rapport Postad 8 Februari , 2009 Vill bara påminna om att påhopp alltid är förbjudet, oavsett av vad tråden handlar eller inte handlar om. Levlar du nu? Förre Citera
Recommended Posts