Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

hi-this-site-iz-about-lolcatz.jpg

Jag är ingen levlare, men blom90 tråden öppnade upp en hel ny värld för mig. Att missbruka "+1" för att sen citera den med; "this" och sen citera det med; "that", avsluta med; "other".

Det var som terapi. Efter den tråden behövde varken jag eller andra forumiter levla i veckor. Nu är tråden tyvärr stängd och levlandet har byggts upp inom mig så därför känns det ev+ för mods att ha en tråd där man får levla ostört hur mycket man än vill.

Vad tycker ni?

• Svars 217
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
  Shahin89 säger:
hi-this-site-iz-about-lolcatz.jpg

Jag är ingen levlare, men blom90 tråden öppnade upp en hel ny värld för mig. Att missbruka "+1" för att sen citera den med; "this" och sen citera det med; "that", för att sen citera den och avsluta med; "other".

Det var som terapi. Efter den tråden behövde varken jag eller andra forumiter levla i veckor. Nu är tråden tyvärr stängd och levlandet har byggts upp inom mig så därför känns det ev+ för mods att ha en tråd där man får levla ostört hur mycket man än vill.

Vad tycker ni?

obv hidden message

Postad
  SoderKrippa säger:
Så sjukt jävla omoget att man ska behöva hålla på med sån här skit. ORKA!

/SK

Ähh hellre har man en officiell leveltråd och låter folk levla ut sina känslor här än att en tråd går i graven tack vare att folk inte kan hålla sig.

Sedan är det mest kul att skoja runt och "levla". Inte så att jag på allvar sitter i ett hörn, kallsvettas som en knarkare i behov av knark, och skriker; "det är kallt.. jag...jag...jag..m-m-måste llllevla".

Var inte så grinig nu krippa. Skriva lite +1, "this", "that", "other" är bara en kul grej och inget allvarligt. Ingen skadas av det. Omoget är det såklart. Men "boys will always be boys"

:-)