Gå till innehåll

Hatar Klyka Cleburne?


Dead-Inside

Recommended Posts

Oftast kan du det, men inte i den senaste OT-tråden.

 

Vad vet du om det? För att kunna uttala dig om den saken måste du uppenbarligen ha kunskaper om mina innersta tankar, då jag inte skrivit något i nämnda tråd om Cleburnes person.

 

Jag har attackerat hans åsikter. Tyck vad du vill om det, inget annat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad vet du om det? För att kunna uttala dig om den saken måste du uppenbarligen ha kunskaper om mina innersta tankar, då jag inte skrivit något i nämnda tråd om Cleburnes person.

 

Jag har attackerat hans åsikter. Tyck vad du vill om det, inget annat.

 

Antingen menar du inte vad du skriver eller så lider du av minnesförlust.

 

Cleburne sitter just nu och skriver ihop ett välformulerat svar som ska få hans sjuka ideologier att låta acceptabla och kanske rent av logiska, rationella. Om någon, mot förmodan, fortfarande tar hans lena falska ord på allvar, så kan lite läsning i denna tråd snabbt avhjälpa det missförhållandet..

 

Och här har du alltså kunskap om skribentens innersta tankar vad gäller ämnet som diskuterades?

 

Det är ingen idé att diskutera med en människa som har en sån fruktansvärt världsfrämmande syn på samhället och med-(mot-?)människor. Inget du skriver har någon annan betydelse än att visa på hur duktig du är på att få "vinterkräksjukan" att låta som "ledighet från jobbet"..

 

När du skriver detta vet du fortfarande inte vad han anser om topic.

 

En människa som inte har en över huvud taget någonstans ens halvvettig syn på människor går tyvärr fetbort när det gäller att föra vettiga resonemang om hur man ska bemöta sina medmänniskor..

 

Återigen.

 

Naeh, vad jag säger är väl egentligen bara att jag inte orkar med ännu en 15 sidor lång diskussion innan folk blir förvånade över den äntliga insikten om att jag trots allt hade rätt i att Cleburnes (eller även Alberts i det här fallet) åsikter var helt jävla xxxxx.

 

Edit: Klyka varnad för personangrepp.

 

Återigen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antingen menar du inte vad du skriver eller så lider du av minnesförlust.

 

Följt av en massa inlägg där jag inte säger något om Cleburnes person. Du hittar uppenbarligen inget som stöder din tes, men det hindrar dig visst inte från att dra fram irrelevanta citat och hävda att de stöder din tes.

 

Och här har du alltså kunskap om skribentens innersta tankar vad gäller ämnet som diskuterades?

 

Är detta ett försök att vända mina ord emot mig, eller ännu ett tecken på att du ännu en gång inte förstått ett av mina inlägg?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klyka, du har överhuvudtaget inte hört Cleburnes åsikter i ämnet, ändå dömer du honom på förhand.

 

What, wtf va? Varför tror du inte att jag hört hans åsikter? What?? Ärligt talat, vet inte var du får allt ifrån, var du tror jag får allt ifrån eller vad du egentligen vill. Nåja, det är skitsamma. Jag bryr mig inte längre vad du tror. Sluta bara snacka skit om mig ok?

 

Och MikeTime har rätt, vi bör ta detta i PM eller så kan du starta en ny tråd om vad Klyka vet om Cleburnes åsikter. Själv har jag bara lite svårt att inte publikt besvara felaktiga påståenden om mig, då får de största lögnarna och gaphalsarna bestämma vad folk ska tro.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad vet du om det? För att kunna uttala dig om den saken måste du uppenbarligen ha kunskaper om mina innersta tankar, då jag inte skrivit något i nämnda tråd om Cleburnes person.

 

Jag har attackerat hans åsikter. Tyck vad du vill om det, inget annat.

 

Men sen kommer du med ett personangrepp på mig istället.

 

Tacka vet jag att skilja på person och sak.

 

Har egentligen inte läst saker du skrivit på forumet. Har gått förbi mig. Men de smakprov man ser nu nyligen är väl inget som inbjuder till ett trevligt samtal. Du borde be om ursäkt för att du framställt dig i dålig dager istället för att försöka försvara de du sagt då ingen tycker att det är okej. Det är väldigt basic på det sättet. Om ingen håller med dig så är det inte alla andra som har fel utan du.

 

Sen tycker jag i och för sig att det är orättvist att ett helt forum skall argumentera emot dig och försöka sätta dig på plats, om man nu kan kalla de det. Men det har sin grund i något.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men sen kommer du med ett personangrepp på mig istället.

 

Tacka vet jag att skilja på person och sak.

 

Har egentligen inte läst saker du skrivit på forumet. Har gått förbi mig. Men de smakprov man ser nu nyligen är väl inget som inbjuder till ett trevligt samtal. Du borde be om ursäkt för att du framställt dig i dålig dager istället för att försöka försvara de du sagt då ingen tycker att det är okej. Det är väldigt basic på det sättet. Om ingen håller med dig så är det inte alla andra som har fel utan du.

 

Sen tycker jag i och för sig att det är orättvist att ett helt forum skall argumentera emot dig och försöka sätta dig på plats, om man nu kan kalla de det. Men det har sin grund i något.

 

Word. Ingen försvarar Klyka men ändå så har han alltid rätt och har han inte rätt så så är det vi andra som inte har förmåga att uppfatta hans gudomliga skriftspråk. Det svåra i att förstå hans inlägg består i att dom inte gärna ska tolkas bokstavligt som inlägg brukligt görs.

 

Tänkbara anledningar kan vara: totalt urusel på att förmedla sig i skrift så att alla missuppfittar honom.

Han är [insert valfri passande personlighetstörning]

 

Jag satsar mina pengar på den senare!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle aldrig gå så långt till att säga att han har några problem ens utifrån vad jag sett han skriva på detta forum.

 

Han saknar bara ödmjukhet och tolerans. Tolerans är inte något alla klarar av men de flesta lär sig med åren. Vissa föds med det. Ödmjukhet är något man får jobba med.

 

För allt jag vet är Klyka världens bästa person IRL. Men det har inte speglats på forumet.

 

Edit: Btw, oavsett vad Klyka säger, bortsett från personangrepp, så anser jag att det har noll att göra med hans roll som moderator. Mao tycker jag det är totalt onödigt att ha en tråd angående om han skall vara kvar som moderator eller inte. Visa någon överträdelse han gjort som moderator om ni nu är ute efter sånt. Annars handlar det bara om att dra upp saker som inte alls hör till det som diskuteras. Om han däremot gör något olämpligt (Raderar inlägg, redigerar för att få nån annan att se dum ut eller liknande) så är det såklart ett väldigt enkelt beslut för resterande moderatorer, imo. Sådana tendenser har dock inte uppvisats.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...