alex78sthlm Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 raderat inlägg pga att turren är spelad! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 Finns det dealers? EDIT: Se till att fylla i baren, kommer med 99% säkerhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
@ntonius Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 Jag är intresserad... men vore ju kul att veta lite mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
loliano Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 har skickat ett mail men inte fått nått svar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gaston116 Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 hur många platser kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sideshow Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Lycka till alla som spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mrdiggler Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 har skickat ett mail men inte fått nått svar.. om du vill komma pm:a mig och skriv vad du heter så reggar jag dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mrdiggler Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 hur många platser kvar? 15 platser kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mrdiggler Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Finns det dealers? EDIT: Se till att fylla i baren, kommer med 99% säkerhet. vi kommer endast ha dealers på cg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mrdiggler Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 Jag är intresserad... men vore ju kul att veta lite mer. vad vill du veta ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 21 Januari , 2009 Rapport Share Postad 21 Januari , 2009 vi kommer endast ha dealers på cg Det var en riktig blääähh för någon... Jag är ett av världens sämsta dealers att blanda. Skicka kort i andra spelares ögon är jag däremot grymt duktig på. Hoppas att det som vanligt går att muta någon med en öl eller annat. Har en annan viktig fråga som jag ska skicka med pm. //fulla finnen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 29 Januari , 2009 Rapport Share Postad 29 Januari , 2009 Om ni saknar bricka 23, så har jag den. Har en förmåga att trycka in grejer i fickorna & glömma bort dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts