pink-piraya Postad 8 Juni , 2008 Rapport Postad 8 Juni , 2008 Hej! Är nyinflyttad i Grums. Finns här några pokerspelare? Är mest intresserad av lowstakes cashgame. Men kanske måste söka sig till Karlstad? Citera
byxlugg Postad 8 Juni , 2008 Rapport Postad 8 Juni , 2008 Hej! Är nyinflyttad i Grums. Finns här några pokerspelare? Är mest intresserad av lowstakes cashgame. Men kanske måste söka sig till Karlstad? Mm det luktar inte direkt mums i Grums. Citera
pink-piraya Postad 8 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2008 Mm det luktar inte direkt mums i Grums. Är pokerspelare i värmland så kinkiga? Citera
Zauroman Postad 8 Juni , 2008 Rapport Postad 8 Juni , 2008 Det luktar pengar... Hellre det än att det luktar bongotrumma och socialbidrag Citera
byxlugg Postad 8 Juni , 2008 Rapport Postad 8 Juni , 2008 Det luktar pengar... Hellre det än att det luktar bongotrumma och socialbidrag Sen när luktade pengar skit? Citera
Zauroman Postad 8 Juni , 2008 Rapport Postad 8 Juni , 2008 Ifall du inte har förstått det så är det produktion som skapar pengar och välfärd... Citera
Drunken_Penguin Postad 8 Juni , 2008 Rapport Postad 8 Juni , 2008 Sen när luktade pengar skit? Sen man började kunna göra karriär inom avloppsreningsbranschen. Citera
sulla Postad 8 Juni , 2008 Rapport Postad 8 Juni , 2008 sammanträffande? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2638461.ab Citera
weismyller Postad 8 Juni , 2008 Rapport Postad 8 Juni , 2008 haha lär ju vart homegamet som spårade ur:shock: Citera
sulla Postad 9 Juni , 2008 Rapport Postad 9 Juni , 2008 Sjukare blir det ju... http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2638748.ab Hade nog tagit mig till Karlstad Citera
bossbaver Postad 9 Juni , 2008 Rapport Postad 9 Juni , 2008 Sjukare blir det ju... http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2638748.ab Ja scary... Nån som vet nåt? Citera
killerwolf Postad 9 Juni , 2008 Rapport Postad 9 Juni , 2008 hmm... Regga sig i mars 2008 och raggar folk till pokerspel, otippat det kommer ett rånförsök kort därefter. Men nu är jag ingen polis, eller en superhjälte.. bara en som gillar att konspirera. edit: fixade ett slarvfel Citera
bossbaver Postad 9 Juni , 2008 Rapport Postad 9 Juni , 2008 hmm... Regga sig i mars 2008 och raggar folk till pokerspel, otippat det kommer ett rånförsök kort därefter. Men nu är jag ingen polis, eller en superhjälte.. bara en som gillar att konspirerara. Me 2 Citera
pink-piraya Postad 9 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 9 Juni , 2008 Me 2 Hade juh hoppats på att hitta några seriösa svar... men det vart iaf en kul tråd Kan juh säga att jag förväntade mig inte så mycket action i lilla Grums... bott här en vecka och vad händer... crazy!! Citera
bossbaver Postad 9 Juni , 2008 Rapport Postad 9 Juni , 2008 Hade juh hoppats på att hitta några seriösa svar... men det vart iaf en kul tråd Kan juh säga att jag förväntade mig inte så mycket action i lilla Grums... bott här en vecka och vad händer... crazy!! Tja... nu vet du ju iaf vart du hittar highstakes-cashgame Citera
DrRoland Postad 9 Juni , 2008 Rapport Postad 9 Juni , 2008 Om det nu inte dör ut vill säga:rolleyes: Citera
bossbaver Postad 9 Juni , 2008 Rapport Postad 9 Juni , 2008 hihi, jo true... Lite OT: Nostredamus/pink-piraya/Saida: - Hur slutar matchen Sverige-Grekland imorgon? Citera
pink-piraya Postad 9 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 9 Juni , 2008 Om det nu inte dör ut vill säga:rolleyes: Jo, risk finns juh. Frågan är juh nu om folk kommer titta snett på en om man försöker dra ihop ett homegame nån kväll då och då... Vad ska folk tänka... Citera
pink-piraya Postad 9 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 9 Juni , 2008 hihi, jo true... Lite OT: Nostredamus/pink-piraya/Saida: - Hur slutar matchen Sverige-Grekland imorgon? Sverige spöar Grekerna i poker iaf! Vad det gäller fotboll har jag ingen aning... Har ingen aning om vi har några bra spelare... eller om grekerna har det... Men jag säger 2-1 till SVERIGE Citera
puppets Postad 9 Juni , 2008 Rapport Postad 9 Juni , 2008 Ja scary... Nån som vet nåt? har vart mycket tjaffs på den klubben...har många bekanta som har vart där å spelat..plus att jag känner den förra ägaren...en del säger att det var skulder som var inblandade...en del säger att det var ett rånförsök... Citera
L-S Postad 10 Juni , 2008 Rapport Postad 10 Juni , 2008 TS är en äcklig jävla mördare som jag nu har polisanmält. Citera
devalanteriel Postad 11 Juni , 2008 Rapport Postad 11 Juni , 2008 Låser tråden pga allt fjanteri. Citera
Recommended Posts