Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Hej!

Är nyinflyttad i Grums.

Finns här några pokerspelare? Är mest intresserad av lowstakes cashgame.

Men kanske måste söka sig till Karlstad?

Mm det luktar inte direkt mums i Grums.

Postad

hmm... Regga sig i mars 2008 och raggar folk till pokerspel, otippat det kommer ett rånförsök kort därefter.

Men nu är jag ingen polis, eller en superhjälte.. bara en som gillar att konspirera.

edit: fixade ett slarvfel

Postad
hmm... Regga sig i mars 2008 och raggar folk till pokerspel, otippat det kommer ett rånförsök kort därefter.

Men nu är jag ingen polis, eller en superhjälte.. bara en som gillar att konspirerara.

Me 2 :-P:shock:

Postad
Me 2 :-P:shock:

Hade juh hoppats på att hitta några seriösa svar... men det vart iaf en kul tråd :)

Kan juh säga att jag förväntade mig inte så mycket action i lilla Grums... bott här en vecka och vad händer... crazy!!

Postad
Hade juh hoppats på att hitta några seriösa svar... men det vart iaf en kul tråd :)

Kan juh säga att jag förväntade mig inte så mycket action i lilla Grums... bott här en vecka och vad händer... crazy!!

Tja... nu vet du ju iaf vart du hittar highstakes-cashgame :lol:

Postad
Om det nu inte dör ut vill säga:rolleyes:

Jo, risk finns juh.

Frågan är juh nu om folk kommer titta snett på en om man försöker dra ihop ett homegame nån kväll då och då...

Vad ska folk tänka...

Postad
hihi, jo true...

Lite OT:

Nostredamus/pink-piraya/Saida: - Hur slutar matchen Sverige-Grekland imorgon?

Sverige spöar Grekerna i poker iaf! :mrgreen:

Vad det gäller fotboll har jag ingen aning... Har ingen aning om vi har några bra spelare... eller om grekerna har det...

Men jag säger 2-1 till SVERIGE :-D

Postad
Ja scary... Nån som vet nåt?

har vart mycket tjaffs på den klubben...har många bekanta som har vart där å spelat..plus att jag känner den förra ägaren...en del säger att det var skulder som var inblandade...en del säger att det var ett rånförsök...