Gå till innehåll

Många AIs förlorar ni


Rackad

Recommended Posts

Säg att ni under en SNG session är AI 20ggr.

Hur många AIs av dem förlorar ni då ganska frekvent.

Var 3e dag ligger jag på 9av10 och vill veta om det verkligen är normalt. Märkliga är att jag heller aldrig vinner 9av10, borde det inte jämna ut sig i längden så man får sessioner där man ej kan loosa?

Har ni sessioner när ni är oslagbara?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säg att ni under en SNG session är AI 20ggr.

Hur många AIs av dem förlorar ni då ganska frekvent.

Var 3e dag ligger jag på 9av10 och vill veta om det verkligen är normalt. Märkliga är att jag heller aldrig vinner 9av10, borde det inte jämna ut sig i längden så man får sessioner där man ej kan loosa?

Har ni sessioner när ni är oslagbara?

 

Se till att vara underdog mindre än hälften av gångerna du går "AI" så ska du se att siffrorna vänder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tur att såna som dig spelar poker . Mer pengar åt folket !

 

27% i ROI, vad har du?

 

Jag vet iofs att det bara är nybörjare som skriver på SNGs delen numer som inte varit i en downswing som varat längre än 2v så jag är inte förvånad över chocken att någon kan loosa 9av10 AIs väldigt ofta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

OT:

Moderatorer, varför blir inte en sån här idiot (OP) varnad/bannad? Är ni det minsta intresserade av att upprätthålla (lol) en någorlunda kvalitet på forumet, eller är ni bara intresserade av att stävja hemskt språkbruk (läs: hemska uttryck såsom herrejöstanes och sjuttsingen också, vilket troligen renderar i en varning om någon till äventyrs skulle våga skriva det)?

 

Nån gång kommer jag att få svar på en sån här fråga, det vet jag det vet jag det vet jag. Håller inte andan dock...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är de som startar privata forum, turjävlarna.

 

Mmmm, där sitter de och ger varandra insiderhints om hur man ska göra för att dra ut.. Hitta situationer där man ofelbart vinner om man så istort sett drar dött före flop, på flop eller på turn.

Den enda gången av 10 de inte drar ut är när de får in pengarna 100% dött, jävla turas rent ut sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mmmm, där sitter de och ger varandra insiderhints om hur man ska göra för att dra ut.. Hitta situationer där man ofelbart vinner om man så istort sett drar dött före flop, på flop eller på turn.

Den enda gången av 10 de inte drar ut är när de får in pengarna 100% dött, jävla turas rent ut sagt.

 

Säg att ni under en SNG session är AI 20ggr.

Hur många AIs av dem förlorar ni då ganska frekvent.

Var 3e dag ligger jag på 9av10 och vill veta om det verkligen är normalt. Märkliga är att jag heller aldrig vinner 9av10, borde det inte jämna ut sig i längden så man får sessioner där man ej kan loosa?

Har ni sessioner när ni är oslagbara?

 

Detta måste innebära att du går in som sjuuuuuk dog varje gång... Typ 27off mot överpar varje gång. Försök vara tightare preflop och få in degen med bäst hand så kommer du inte förlora 9 av 10 i snitt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mmmm, där sitter de och ger varandra insiderhints om hur man ska göra för att dra ut.. Hitta situationer där man ofelbart vinner om man så istort sett drar dött före flop, på flop eller på turn.

Den enda gången av 10 de inte drar ut är när de får in pengarna 100% dött, jävla turas rent ut sagt.

 

Precis. Äckliga kräk som direkt när revolutionen kommer borde skjutas tillsammans med folk som skriver lola mig, oxå eller annat liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Seriöst:

Om man snor mycket blinds/potter och motståndarna synar för sällan så är det inte konstigt att man är lite dog när man väl får syn.

 

(Brunson skriver ju om det i SS att när väl degen åkte in så var han oftast inte favorit men han snodde så mycket det blev som en freeroll för honom.)

 

Och är man typ 40% i snitt så blir det mycket vanligare att förlora 9 av 10 än att vinna 9 av 10.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...