Skanke Postad 25 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 25 Oktober , 2006 KOLLA IN MIN SNG FILM DIREKT I BROWSERN MED KASS KVALITEMEN DET GÅR LJUDET HÖRS SKAPLIGT NY FILM UTE!!! SÄMRE KVALITE OCH FLADDRIGT LJUD MEN VA FAN TITTA VETTJA!!!!! DAX IGEN FÖR EN MOVIE BY SKANKE Blev inget vidare men ni får skylla er själva om ni tittar!! SUCK OCH STÖN; MEN JAG KAN JU IALLFALL VISA HUR MAN INTE SKA SPELA DENNA VIDEO BÖR DU TITTA PÅ; OM DU LÖSNINGEN PÅ POKERNS GÅTA VILL FÅ QUIZRULLE HÄR VAR DET STORSLAGET FILMDRAMA!!!!!! OngameSnG SOPFILM BY SKANKE FILM-ONGAMRUMBLE DON SNG Citera
CFJLarsson Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Underhållande! Hur spelade du in detta? Vad heter programmet du använde? Citera
Skanke Postad 25 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Underhållande!Hur spelade du in detta? Vad heter programmet du använde? Camtasia studio.... Sedan använde jag mig av google video för att lägga upp den så man kan kolla i browsern... Citera
flexnip Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 du har inget skydd över micken som tar bort flåsningar ? : Citera
eurythmech Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Jobbar du med barnteater eller? Citera
Skanke Postad 25 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 25 Oktober , 2006 du har inget skydd över micken som tar bort flåsningar ? : Man blir ju lite småhorny när man lirar så flåsningarna får ni leva med... Citera
Skanke Postad 25 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Jobbar du med barnteater eller? Nja om inte svarveri räknas dit Citera
Cyntax Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Jobbar du med barnteater eller? Nja om inte svarveri räknas dit Du "svarvar" kvinnoben va?För övrigt smart med Google Video! /C Citera
eurythmech Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Småpilsk blir man ju av den där porriga rösten, kanske dags för mig att spela in ett bidrag också Citera
Cyntax Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Småpilsk blir man ju av den där porriga rösten, kanske dags för mig att spela in ett bidrag också Om du spelar på sajt som har stöd för PO2 rekommenderar jag att du spelar in din film med PO2's replayer. Jag kan göra det om du vill. (Cyntax har reggat Camtasia!) Citera
Gummo Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Har inte kollat på nån som gjort så här innan. Grymt intressant. Fins den här typen av filmer samlade någon stans så att man kan kolla på fler? Citera
Cyntax Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Har inte kollat på nån som gjort så här innan. Grymt intressant. Fins den här typen av filmer samlade någon stans så att man kan kolla på fler?Argh, just fan. Jag skulle ju lägga upp en samling länkar i sng-länksamlingen.Jag lovar fixa det ikväll då! /C Citera
eurythmech Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Småpilsk blir man ju av den där porriga rösten, kanske dags för mig att spela in ett bidrag också Om du spelar på sajt som har stöd för PO2 rekommenderar jag att du spelar in din film med PO2's replayer. Jag kan göra det om du vill. (Cyntax har reggat Camtasia!) Men jag ville ju skryta med mina player notes Citera
Cyntax Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Småpilsk blir man ju av den där porriga rösten, kanske dags för mig att spela in ett bidrag också Om du spelar på sajt som har stöd för PO2 rekommenderar jag att du spelar in din film med PO2's replayer. Jag kan göra det om du vill. (Cyntax har reggat Camtasia!) Men jag ville ju skryta med mina player notes Använd Tilt-Blocker! Citera
eurythmech Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Småpilsk blir man ju av den där porriga rösten, kanske dags för mig att spela in ett bidrag också Om du spelar på sajt som har stöd för PO2 rekommenderar jag att du spelar in din film med PO2's replayer. Jag kan göra det om du vill. (Cyntax har reggat Camtasia!) Men jag ville ju skryta med mina player notes Använd Tilt-Blocker! én Sueco? Citera
Skanke Postad 25 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 25 Oktober , 2006 K5s är jättelägget Bra! Citera
Skanke Postad 25 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Sedan är det jättebra att predika om tålamod för att sedan ställa med A9 mot AA&KK ...... Citera
matte med slice Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Måste man installera Badongo buddy också för att få det att fungera eller? Verkar inte som jag får filerna att slås ihop ?? EDIT: Eh nu slogs dom ihop men det blev en fil på endast 9 MB //Matte Citera
Knapp_0 Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Sedan är det jättebra att predika om tålamod för att sedan ställa med A9 mot AA&KK ...... Det är redan en klassiker. Snacka om obefintlig Fold-Equity. . Citera
Skanke Postad 25 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Måste man installera Badongo buddy också för att få det att fungera eller? Verkar inte som jag får filerna att slås ihop ?? EDIT: Eh nu slogs dom ihop men det blev en fil på endast 9 MB //Matte Vete fan. Kolla direkt på google länken istället.. Annars skulle man visst ladda hem fyra filer + ihopsättningsprogramet.... Citera
Infinitiv86 Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 You made my day 55 dollars SnG = $55 dollar Puffskydd/Socke = Priceless Citera
fl0w Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Kan påpeka att jag fick konstiga blickar när jag kom ut från mitt korridorsrum efter att ha spelat din stön/flås-filmen på hyfsat hög ljudnivå. Underhållande, dock. Mer om spel senare Citera
Recommended Posts