Gå till innehåll

himmelsdyk drar till Stockholm----->Alperna


himmelsdyk

Recommended Posts

  • Svars 867
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

haha det var det sjukaste jag hört tror jag. får man fråga varför stars och inte nånstans där du kan få lite mer bananer då det förmodligen är 80% av vinsten?

 

Jag är redan Supernova och då motsvarar deras vip-system en bra rb-deal sen kommer jag hinna bli Supernova elite innan året är slut och det motsvarar nästan 100% rb om man räknar med inköpen till turneringar man får.

 

Deras Vip-system är krångligt så det är inte många som orkat sätta sig in i hur det funkar. Men för dom som spelar mycket är det riktigt bra.

 

Om det är någon som vill veta mer sök på 2+2 där finns massa trådar där dom förklarar exakt hur det funkar och vad det är värt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad många timmar kommer du behöva spela varje dag tror du?

Hur mycket räknar du med att plussa under de 30 dagarna?

 

I snitt 10 timmar per dag, men jag kommer ibland spela 15 när det känns bra sen 7 andra dagar när det känns segt osv.

 

Min winrate kommer garanterat sjuka när jag spelar så mycket, svårt att säga hur mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många händer har du spelat som mest på en månad tidigare? Själv spelade jag ca 70k händer på en tvåveckorsperiod och var helt slut psykiskt efter det och tiltade som fan, jag blir jävligt impad om du klarar det.

 

Jag har spelat kring 250K händer som mest tror jag. Men när man spelar 20+ bord samtidigt går det fort att dra in händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...