Partneransvarig Postad 3 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2010 Nu på söndag den 8 augusti kör vi tilsammans med William Hill en exklusiv medlemsturnering med $1000 added i potten. Det kommer även vara en $50 bounty på crappy (nick, Crappyc) här från forumet. Namn: PF1000 Datum: 08.08.10 Tid (GMT): 19.00 (lobby time) 20.00 svensk tid Rebus: vadärduomdukommerförstimål Inköp: $5 + $0.5 Adderat värde: $1000 i biljetter + alla inköp i vanlig utbetalningsstruktur Min antal spelare: 25 Priser: 1st 35,000 GTD Highroller Freezout $530.00 2nd Irish Winter Festival A $180.00 3rd Friday $60,000 Guaranteed $109.00 4th $25,000 GP Rebuy $60.00 5th $25,000 GP Rebuy $60.00 6th $25,000 GP Rebuy $60.00 För er som inte har ett William Hill konto kan ni skapa ett HÄR! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 3 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2010 Som min femtonårige son skulle uttryckt det. SERIÖST? Bara $50 för mitt huvud? (Lättare dollars får man nog leta efter ) WH nick kommer att editeras in senare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blackbird Postad 4 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2010 Då ska jag knocka ut dig först haha ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
William Hill Poker Club Postad 4 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2010 Välkomna på Söndag! Notera att vi drar igång ett nytt $2500 rakerace exklusivt här i forumet den 15e. Mvh, Reppen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parmesan Postad 4 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2010 Denne er oppe i lobbyen nå, åpen for regg. Men det er jo freeroll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 4 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2010 Som min femtonårige son skulle uttryckt det.SERIÖST? Bara $50 för mitt huvud? Känns det bättre om jag addar en påse (valfria) nötter och en fotfil? Äh, jag skiter i vad du tycker! Alltså 50$ för Crappys huvud och en påse nötter och en fotfil för hans ..... ehhh hmmmm ändalykt På fullt allvar! /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
William Hill Poker Club Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2010 Turren ligger uppe i lobbyn. Det är inte freeroll utan $5 + $0.5 buy in. Notera att denna turnering inte finns tillgänglig på William Hill Poker Club Om det står Club med i William Hill loggan på din klient betyder det att du är på fel plats. Ladda då ner William Hill Poker här! Skulle du sedan ha problem att logga in med ditt gamla Club konto så måste du kontakta kundtjänst och be om hjälp att flytta över ditt konto från gamla club klienten till William Hill Poker. Ring in gratis på: 00 800 3551 3551. Eller prova Live Chat i lobbyn. Detta gäller enbart spelare som reggat sig under 2009 på gamla "Club" klienten så de flesta av er bör ej ha problem. Välkomna! Reppen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
William Hill Poker Club Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2010 Känns det bättre om jag addar en påse (valfria) nötter och en fotfil? Äh, jag skiter i vad du tycker! Alltså 50$ för Crappys huvud och en påse nötter och en fotfil för hans ..... ehhh hmmmm ändalykt På fullt allvar! /#LOUDmouth# Nästa gång kan vi sätta $530.00 token på Crappy som comp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fredde Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2010 Live chatten ska ha stort beröm. Det är ett skäl för mig att fortsätta på William Hill Poker i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
William Hill Poker Club Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2010 Live chatten ska ha stort beröm. Det är ett skäl för mig att fortsätta på William Hill Poker i alla fall. Roligt att höra! /Reppen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2010 Känns det bättre om jag addar en påse (valfria) nötter och en fotfil? Äh, jag skiter i vad du tycker! Alltså 50$ för Crappys huvud och en påse nötter och en fotfil för hans ..... ehhh hmmmm ändalykt På fullt allvar! /#LOUDmouth# Hmmm, Lite osäker på vad du försöker påskina här? Att jag spelar som en påse nötter, det är omedelbar ban på det. Även om det råkar vara sant Fotfilen är den begagnad? Nåja, om du slår ut mig, skickar du nötterna till mig som tröst då? Filen kan du få behålla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parmesan Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2010 Som min femtonårige son skulle uttryckt det.SERIÖST? Bara $50 för mitt huvud? (Lättare dollars får man nog leta efter ) WH nick kommer att editeras in senare Noe sier meg at nicket ditt er Crappyc Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2010 Noe sier meg at nicket ditt er Crappyc Ahhh Just det ja, Jag är reggad och har editerat in nicket i första tråden. Som Parmesan så lämpligt kom på, är då nicket Crappyc Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2010 Live chatten ska ha stort beröm. Det är ett skäl för mig att fortsätta på William Hill Poker i alla fall. Instämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2010 Hmmm, Lite osäker på vad du försöker påskina här? Att jag spelar som en påse nötter, det är omedelbar ban på det. Även om det råkar vara sant Fotfilen är den begagnad? Nåja, om du slår ut mig, skickar du nötterna till mig som tröst då? Filen kan du få behålla I ärlighetens namn så är jag lite osäker. Kväll, påverkad etc. Kan vara att jag bara försökte vara lite lustig eller så ........... Fotfilen är ny! Eftersom jag förmodligen jinxat mig själv genom att moppsa mot en överstekucku så är det säkert jag som åker först /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2010 WTF Loud nu ligger du illa till, fram med nicket på WH jag ska jaga dig till ruinens brant Först hävda att jag spelar som en påse nötter, vilket jag med viss tvekan kan ta eftersom det är sant:oops: Men "överstekucku" När alla vet att det är Dev, eller Juggs, eller Valter, eller Björnen eller........Jaja inte är det jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2010 Du ser lätt vem som är mouth, han avslutar varje fold/call/raise med att skriva "/#LOUDmouth#" i chatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2010 WTFLoud nu ligger du illa till, fram med nicket på WH jag ska jaga dig till ruinens brant Först hävda att jag spelar som en påse nötter, vilket jag med viss tvekan kan ta eftersom det är sant:oops: Men "överstekucku" När alla vet att det är Dev, eller Juggs, eller Valter, eller Björnen eller........Jaja inte är det jag iaf Nu när du lyckats skrämma mig vill jag sträcka ut armarna och ....... eeeeh ....... kjamis gubben, kjamis Mitt nick är förövrigt en skitsak Du ser lätt vem som är mouth, han avslutar varje fold/call/raise med att skriva "/#LOUDmouth#" i chatten. Faktiskt inte men jag skulle kanske testa det, jag som alltid är så tyst i chatten /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2010 Om jag nu lyckats omvandla mitt Club-konto till ett WH-konto kommer jag givetvis vara med och smiska upp Crappy i brygga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jardemyr Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2010 Jeg deltager.. wp poker.se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
William Hill Poker Club Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2010 Vill passa på att välkomna alla till turren ikväll och önska er lycka till! - Reppen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2010 Vill passa på att välkomna alla till turren ikväll och önska er lycka till! - Reppen Tack kan behövas Det känns som snaran ligger ganska tait runt nacken. Iofs är det alltid skönt med en "kjamis" innan man blir lynchad av banemannen Tack Loud Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddiv Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2010 Hur många är reggade i nuläget? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
William Hill Poker Club Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2010 Hur många är reggade i nuläget? 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohahH Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2010 Utbetalningsstrukturen säger 984$ och inga cash priser utöver turnerings tokens. Är infon här rätt? eller stämmer utbetalnigsstrukturen som visas i lobbyn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts