Partneransvarig Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 Under sex söndagar i sommar kommer NordicBet ha billiga inköpsturneringar där du får poäng beroende på din placering i turneringen. När dessa sex turneringar har spelats så får den spelare som fick flest poäng efter sex omgångar ett Poker-SM paket till Malta i slutet av september! 2:a till 10:e plats krediteras med €50 var direkt på kontot! I den femte och sjätte turneringen så får du dubbla poäng vilket betyder att du har en stor chans att vinna detta även om du får en dålig start. Namn: Sommar-ranking Inköp: €5,50 Tid: 19:00 varje söndag (27.06, 4.07, 11.07, 18.07, 25.07, 1.08 ) Lösenord: malta4ever Turneringen finns under “Scheduled Tournaments” > “Special” Poäng per turnering (5:e turneringen = x2, och 6:e turneringen = x2) 1:a = 10p 2:a = 8p 3:a = 6p 4:a = 4p 5:a = 2p 6:a = 1p SM-priset är värt €2150 och innehåller: Inköp till Main Event (€1150) €400 för flyg 5 nätter på hotell Turneringen är bara öppen för spelare i Sverige,Norge,Finland och Danmark Ni som inte har ett konto hos Nordicbet skapar ett HÄR! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 Hatar att behöva spela "jag har barn"-kortet men kan ni inte lägga turrarna kl 2000 istället för 1900, som de flesta andra pfsöndagsturneringar? I övrigt ett trevligt initiativ. Ändrar ni tiden är jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fredde Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 Tack för turneringen. Känns lite beigt att 3-dubbla poängen i sista turneringen. Kommer innebära att de fyra första turneringarna får väldigt litet värde i totalen. Är det vanlig prispott i turneringarna med SM-paket osv som adderat till prispotten eller är det enbart totalrankingen som ger prispengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 Hatar att behöva spela "jag har barn"-kortet men kan ni inte lägga turrarna kl 2000 istället för 1900, som de flesta andra pfsöndagsturneringar? I övrigt ett trevligt initiativ. Ändrar ni tiden är jag med. Det tackar vi som inte har barn för Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 Det tackar vi som inte har barn för Er tid skola komma Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 Er tid skola komma Inte om jag hinner knippsa innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grubbla Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 Instämmer att det är dåligt att sista turneringen ger 3xmultiplier. Tråkigt att vinna dom 3 första för att sedan busta mot den som vinner den sista+en dålig placering i t.ex. första. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slipknot345 Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 Meh...Ändra så att alla turneringar ger samma poäng så är jag med! Bra initiativ annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mickel Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 Håler med föregående, ändra poängen så det blir lika på samtliga turrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Existing-user Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 Hur tänker man när man dubblar 5te och tripplar 6te poängen? Är folk helt jävla hjärndöda eller? Eller är det bara pengarna som styr och det är prognostiserat att detta upplägget är det som kommer dra mest folk? Varför inte ha en sjunde turnering där vi 20 dubblar så behöver inte ens spela någon av de andra sex. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 Hur tänker man när man dubblar 5te och tripplar 6te poängen? Är folk helt jävla hjärndöda eller? Eller är det bara pengarna som styr och det är prognostiserat att detta upplägget är det som kommer dra mest folk? Varför inte ha en sjunde turnering där vi 20 dubblar så behöver inte ens spela någon av de andra sex.Eftersom deltagarantalet, historiskt sett, alltid sjunker när man kör rankingturrar på det här viset. Tycker upplägget är helt ok men ni kanske skulle kunna nöja er med att bara dubbla sista turrens rankingpoäng. Och senarelägga skiten en timme. Kl 19. För tidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tundeg Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 Kan ni inte lägga turrarna kl 2000 istället för 1900, som de flesta andra pfsöndagsturneringar? I övrigt ett trevligt initiativ. Ändrar ni tiden är jag med. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 Turneringen är bara öppen för spelare i Sverige,Norge,Finland och Danmark Vad händer om en icke-svensk, som inte får spela SM, vinner? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fredde Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 Tycker det är rätt att lägga mer poäng i sista turneringarna men 3 dubbla är för stor faktor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blackbird Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 Jag tog ut alla mina pengar från där ska nog börja göra insättning igen så jag kan spela. Äh Jag som trodde att SM var redan över. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
loveb4h8 Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 En undran, varför tillåta spelare från andra länder än Sverige ? Det gäller ju kval till SM, väl.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NordicBet Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 Hejsan, Vi har lyssnat på era synpunkter och kommer göra 6:e turneringen som den 5:e, att vi dubblar poängen, inte tripplar. Turren har 30 min "late registration" Hemsidan är nu ändrad med rätt information. Vi fick även lov att ta bort turren som var uppsatt i klienten, men har lagt in ny turre med korrekt info. Hoppas poker.se kan göra ändringen i denna tråd. Återigen, 6:e turneringen så dubblar vi poängen! Notera att det är endast svenskar med svenskt pass som kan vinna priset, vi valde att öppna upp grannländerna då vi har en del svenskar som jobbar där och spelar från dessa länder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 23 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Juni , 2010 Det finns en late reg på denna turnering så man kan komma in halv 8 om det är till hjälp för er föräldrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JimmyCash92 Postad 23 Juni , 2010 Rapport Share Postad 23 Juni , 2010 FRÅGA! Poker.se har ju i samarbete med Betsson en liknande grej, fast då är det att det är ett rakerace där top10 får spela en SnG final och ettan tar hem ett SM-paket. Vad finns det för lösning, om man nu mot förmodan, skulle vinna ett paket först för Betsson och sedan denna för er? Kan man göra upp någon cash deal då eller? Sen undrar jag Nordicbet, Hur kan Betsson verdera sitt paket till 3000euro men nu bara 2150euro? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parmesan Postad 23 Juni , 2010 Rapport Share Postad 23 Juni , 2010 FRÅGA! Poker.se har ju i samarbete med Betsson en liknande grej, fast då är det att det är ett rakerace där top10 får spela en SnG final och ettan tar hem ett SM-paket. Vad finns det för lösning, om man nu mot förmodan, skulle vinna ett paket först för Betsson och sedan denna för er? Kan man göra upp någon cash deal då eller? Sen undrar jag Nordicbet, Hur kan Betsson verdera sitt paket till 3000euro men nu bara 2150euro? Tack på förhand! http://www.poker.se/forum/showthread.php?t=61753 Der står der at Betsson-pakken er verdt $3000... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 23 Juni , 2010 Rapport Share Postad 23 Juni , 2010 Tack för late reggen, uppskattas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 23 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Juni , 2010 Kan vara olika hotell eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerDeLux Postad 24 Juni , 2010 Rapport Share Postad 24 Juni , 2010 Går det att byta paketet mot Cash? vad är det för hotell? eller får man bestämma det själv? MVh Kommer ta hem detta inget att diskutera Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JimmyCash92 Postad 25 Juni , 2010 Rapport Share Postad 25 Juni , 2010 FRÅGA! Poker.se har ju i samarbete med Betsson en liknande grej, fast då är det att det är ett rakerace där top10 får spela en SnG final och ettan tar hem ett SM-paket. Vad finns det för lösning, om man nu mot förmodan, skulle vinna ett paket först för Betsson och sedan denna för er? Kan man göra upp någon cash deal då eller? tACK PÅ FÖRHAND! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 25 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Juni , 2010 FRÅGA! Poker.se har ju i samarbete med Betsson en liknande grej, fast då är det att det är ett rakerace där top10 får spela en SnG final och ettan tar hem ett SM-paket. Vad finns det för lösning, om man nu mot förmodan, skulle vinna ett paket först för Betsson och sedan denna för er? Kan man göra upp någon cash deal då eller? tACK PÅ FÖRHAND! Vad det gäller paket av olika slag som man vinner så är det bolagens support som kan svara på dessa frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts