Partneransvarig Postad 1 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2013 William Hill upprepar succen från september och kör nu under fyra torsdagar i oktober grymma medlemsturneringar där de adderar en iPad Mini och $500 i cash i varje tävling, exklusivt för oss på Poker.s och Pokerforum.nu. Du får inte bara chans till finfina övervärden, utan också en stunds schysst häng med oss likasinnade! Namn: PSE iPadMini Tid: torsdag 10,17, 24 och 31 oktober kl 20:00 (svensk tid) Adderat till potten: iPad Mini och $500 i cash Inköp: $3+0.30 Minst tio spelare krävs för att turneringen ska starta, och den är bara öppen för de som tecknat konto via våra länkar. Har du inget konto på William Hill går det bra att öppna ett här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TobbeL Postad 1 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2013 Ironiskt att man inte kan vara med och vinna Apple-prylar för att man sitter på en Apple-pryl och spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 10 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2013 Ironiskt att man inte kan vara med och vinna Apple-prylar för att man sitter på en Apple-pryl och spelar. Kan man inte köra windows på mac'ar nu för tiden? Helvete vad jag ska dominera ikväll! /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 10 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2013 Ironiskt att man inte kan vara med och vinna Apple-prylar för att man sitter på en Apple-pryl och spelar. Paralells ftw, Men visst vill vi ha en OSx klient Kan man inte köra windows på mac'ar nu för tiden? Helvete vad jag ska dominera ikväll! /#LOUDmouth# Hoho HU då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 10 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2013 Alla tre chattkvarnarna är med då blir det nog tjat. Men ja tar ipaden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 10 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2013 Hoho HU då? Skiter Björnen i skogen? Alla tre chattkvarnarna är med då blir det nog tjat. Men ja tar ipaden Du kan få ta plastleksaken! /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 10 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2013 Reggade tidigt idag, vågar inte chansa och missa igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
st011e Postad 10 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2013 Jag siktar in mig på den riktiga ipaden den 5:e november, men jag är med och fajtas i kväll med. Så se upp, jag har otroligt flyt just nu…. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 10 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2013 Jag har inte använt mitt konto sedan WH bytte till iPoker och är inte längre kopplad till min gamla affiliate. Finns det möjlighet att bli länkad till poker.se? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pepparkaka Postad 10 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2013 Lycka till nu! men räkna bort ipaden för den tar pepparkakan hand om Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 10 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2013 Grrr börjar bra, T hög färg mot K hög Men jag ska ge igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 10 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2013 Ja hann ju inte börja knapt, LOUDmouth hann ju inte vakna ens Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 10 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2013 Ja hann ju inte börja knapt, LOUDmouth hann ju inte vakna ens Kastade mig i soffan när jag kom hem, måste somnat rätt omgående, vaknar till ett par minuter innan 20:00, lyckas regga mig med 45 sekunders marginal, kommer på att jag inte käkat etc. Sen donkade jag ut mig någonstans i mitten Det är inte lätt när det är svårt! /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 31 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2013 Har haft en liten rush och gått från 2k till 12k men den stacken lär jag ju snart donka bort EDIT: som sagt /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 31 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2013 Såjjjaaaaa Kul som fan WP Edit: Vad spelas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 31 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2013 Såjjjaaaaa Kul som fan WP Edit: Vad spelas? Hmm, fan vet? Banjo? /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts