| Dagböcker Här publiceras och diskuteras pokerdagböcker. |
2010-02-06, 05:13
|
|
Reg.datum: Dec 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av DavidDuzak
tror jag träffade boysen, ska också ut imorgon.
tips på dator till BARA poker? kan skruva ihop själv så ihopplock vore något
|
http://anton.eoo.se/bilder/dawwweeeeeeee.png
eventuellt lite fläskig för bara poker, går att dra ner på ganska mycket.
|
|
|
2010-02-08, 19:49
|
|
Reg.datum: Aug 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av Rebonius
+1 på båda inläggen!
|
spelade faktiskt väldigt lite förra veckan men nu är man igång igen.
Citat:
Ursprungligen postat av sprutluder
|
Tack! Det var dubbla ingångar på grafikkortet? /fisk
|
|
|
2010-02-08, 20:08
|
|
Reg.datum: Nov 2007
|
Citat:
Efter programmets slut. Så fick alla åka till ett lyx hotell och ha lite extra semester. En sisådär två tre dagar.
PÅ Hotellet, vänder Pontus personlighet totalt. Han dricker sig stenpackad, flörtar och ger tjejerna skamliga och äckliga
förslag.
Han mordhotar dessutom flera stycken. Vissa av deltagarna blir rädda och gråter.
/jackies blogg
|
min nya idol
|
|
|
2010-02-08, 23:31
|
|
Reg.datum: May 2008
|
Tja, ny dator och inte fixat HM.
Kan du plz posta statsen för Kinngkong plz? skulle uppskattas!
mvh
|
2010-02-08, 23:33
|
|
Reg.datum: Nov 2006
|
Citat:
|
Mera ram!
|
2010-02-09, 00:55
|
|
Reg.datum: Dec 2009
|
Citat:
Tack! Det var dubbla ingångar på grafikkortet? /fisk
|
Så du kan köra 2 skärmar 
Citat:
Ursprungligen postat av urmyrakeback
Mera ram!
|
Snålade med avsikt, självklart är 4gb absolut minimum(std) men med tanke på att det enbart är en pokerdator antog jag att 2gb skulle vara tillräckligt.
|
|
|
2010-02-09, 11:17
|
|
Reg.datum: Jan 2007
|
Citat:
Så du kan köra 2 skärmar
Snålade med avsikt, självklart är 4gb absolut minimum(std) men med tanke på att det enbart är en pokerdator antog jag att 2gb skulle vara tillräckligt.
|
Orka spara på ramminnet, 8gb minimum imo 
|
2010-02-10, 01:37
|
|
Reg.datum: Aug 2009
|
Har ont i halsen så var ute och jag gick hem från skolan istället.
Lyckades med en sjukt klantig sak också :S En hemvändare är på besök så jag åt lunch med honom. sedan fick jag provtesta hans gamla ärvda klenod, en orb i sina bästa dagar, kostar 10k sek ungefär. den hade fö sommardäck.
For ut och härjade med den(ställ i varje kurva ). Träffade bara en snödriva i sessionen så gick helt ok. Men sedan när jag ska parkera så gör jag något av det klantigaste jag har gjort. Jag glider in på parkeringen och så säger jag "jag ska göra det lätt för dig när du ska härifrån". Så jag kollar till vänster för att kolla vars alla bilar står och sedan ställer jag mig till höger. Sedan ska jag iaf backa och jag har ju redan kollat bakåt så det är ju lugnt.
Så jag börjar backa och 3 gånger och medan säger han, varav en gång han halvskriker "du har en bil bakom dig". Men jag tror han menar den till vänster som jag har uppsikt över. Sedan hör jag det obligatoriska bonken sedan rusar 25k tankar genom huvudet tsk från vanligt, min m8 blir också halvt hysterisk. Sedan när jag går ur bilen så ser jag att jag har lyckas dunka på den enda risiga bilen på parkeringen, min polares fula blåa 240. Skönt glädjerus man fick, fast den var nu dock inparkad rätt fint i snödrivan.
Nåja, möter han ganska direkt i skolan och frågar varför han har parkerat den i en driva. Han vet inte vad jag pratar om men han börjar berätta sin historia om den så vanliga händelserika färden till skolan följt av så körde jag in i parkeringen. Jag flikar då in; så i alla hast så parkera du den i en driva och han "haha, jo".
Case closed. Inga skador på bilen. Livet i norrland. Skall tilläggas att den var vit(snö) och väldigt låg, tur i oturen sas.
Senast redigerad av DavidDuzak, 2010-02-10 01:59.
|
|
|
2010-02-10, 01:53
|
|
Reg.datum: Aug 2008
|
de e ju därför man har KOFÅNGARE. de e ju till för att knuffas lite med.
1m snö i blekinge, hela sverige har blivit ett enda norrland.
|
|
|
2010-02-10, 03:25
|
|
Reg.datum: Sep 2006
|
Citat:
haha, ni hade alla fel. nej, även idag blir det bröst+biccar om nu familjens gäster någon gång kan sluta blocka uppfarten så att jag kmr ut med bilen.
jag har körkort
|
bröst+tricep är ju en smartare kombo =)
|
2010-02-10, 08:27
|
|
Reg.datum: Mar 2004
|
Citat:
Har ont i halsen så var ute och jag gick hem från skolan istället.
Lyckades med en sjukt klantig sak också :S En hemvändare är på besök så jag åt lunch med honom. sedan fick jag provtesta hans gamla ärvda klenod, en orb i sina bästa dagar, kostar 10k sek ungefär. den hade fö sommardäck.
For ut och härjade med den(ställ i varje kurva  ). Träffade bara en snödriva i sessionen så gick helt ok. Men sedan när jag ska parkera så gör jag något av det klantigaste jag har gjort. Jag glider in på parkeringen och så säger jag "jag ska göra det lätt för dig när du ska härifrån". Så jag kollar till vänster för att kolla vars alla bilar står och sedan ställer jag mig till höger. Sedan ska jag iaf backa och jag har ju redan kollat bakåt så det är ju lugnt.
Så jag börjar backa och 3 gånger och medan säger han, varav en gång han halvskriker "du har en bil bakom dig". Men jag tror han menar den till vänster som jag har uppsikt över. Sedan hör jag det obligatoriska bonken sedan rusar 25k tankar genom huvudet tsk från vanligt, min m8 blir också halvt hysterisk. Sedan när jag går ur bilen så ser jag att jag har lyckas dunka på den enda risiga bilen på parkeringen, min polares fula blåa 240. Skönt glädjerus man fick, fast den var nu dock inparkad rätt fint i snödrivan.
Nåja, möter han ganska direkt i skolan och frågar varför han har parkerat den i en driva. Han vet inte vad jag pratar om men han börjar berätta sin historia om den så vanliga händelserika färden till skolan följt av så körde jag in i parkeringen. Jag flikar då in; så i alla hast så parkera du den i en driva och han "haha, jo".
Case closed. Inga skador på bilen. Livet i norrland. Skall tilläggas att den var vit(snö) och väldigt låg, tur i oturen sas.
|
Det där är inte riktigt sant. Den har ju kortnabb och 4wd monstret till bil INTE sommardäck
|
|
|
2010-02-10, 08:38
|
|
Reg.datum: Jun 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Leooo
Tja, ny dator och inte fixat HM.
Kan du plz posta statsen för Kinngkong plz? skulle uppskattas!
mvh
|
Lagt ned drakjakten på FTP? Vad tycker om kingkongen?
|
2010-02-10, 12:50
|
|
Reg.datum: Dec 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av Stylish
bröst+tricep är ju en smartare kombo =)
|
Körde det förut men håller inte med längre.
När du kör bröst får triccarna en bra genomkörare bara av det, likadant är det ju med rygg och biccarna. Kör man då bröst å biccar samt rygg å triccar blir det ju dubbelt upp varje vecka + att man kan pumpa slut sig ordentligt när det väl är deras tur.
|
2010-02-10, 12:56
|
|
Reg.datum: Nov 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av pezdawg
När du kör bröst får triccarna en bra genomkörare bara av det, likadant är det ju med rygg och biccarna. Kör man då bröst å biccar samt rygg å triccar blir det ju dubbelt upp varje vecka + att man kan pumpa slut sig ordentligt när det väl är deras tur.
|
+1
|
2010-02-10, 13:24
|
|
Reg.datum: Oct 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av pezdawg
|
han vill ju träna som en tvättäkta BIFF fattar du väl
|
|
|
| Ämnesverktyg |
|
|
| Visningsalternativ |
Linjär visning
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:48.
|
|