QoS Postad 5 December , 2005 Rapport Postad 5 December , 2005 mrdawwe, ta gärna bonussnacket i bonussnack-tråden. Här fortsätter det rena SAJT-snacket, tack! Enjoy! - QoS Citera
stenarn Postad 5 December , 2005 Rapport Postad 5 December , 2005 det enda jag vet om denna site är att det är Prima nätverket och att man får $10 vid registrering utan att behöva göra deposit. för att få ut pengarna måste man dock göra en depostit på minst $20 Citera
Vigge Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 det enda jag vet om denna site är att det är Prima nätverket och att man får $10 vid registrering utan att behöva göra deposit. för att få ut pengarna måste man dock göra en depostit på minst $20 Jag behövde inte sätta in $20 för att kunna ta ut. Vad har du fått den informationen ifrån? Edit: Någonting med raked hands var det iaf . Citera
Komodo Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Tyckte det var det snyggaste prima skinset jag sett hitills. Att man sen får 10$ för att rega konto gör ju bara sajten bättre. Citera
kraclob Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Måste man göra något speciellt för att få 10$ bonusen? Citera
Oscar? Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Måste man göra något speciellt för att få 10$ bonusen? Nej. Pengarna kommer 24h efter att du registrerat dig. Citera
Recommended Posts