Gå till innehåll

December-erbjudande i HeyShop! OBS UPPDATERAD!


HeyJohan

Recommended Posts

  • Svars 61
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag beställde PSP igår (söndag) och har varken fått någon bekräftelse eller blivit av med VIP för den. Hur lång tid tar det? Man vill ju inte gärna märka att beställningen inte gått igenom och missa erbjudandet pga det.

 

Och nu vill jag gärna se PSP-Spel i shoppen också :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var en månad sen nu jag beställde en Premenuration på FirstPoker och inget har hänt.. vad är normal leveranstid? Bör jag vänta eller kontakta Johan? =)

 

edit: en till sak, jag använder gmail och heypokers nyhetsbrev ser ut som grekiska för mig, spelar ingn roll vilke webläsare jag använder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kau-: Mitt fel att du inte fått det första numret i tid. Vi skickade ordrarna alldeles för sent till förlaget och jag ber härmed att få framföra våra djupaste ursäkter.

PM:a mig ditt användarnamn.

Första numret kommer i januari.

 

GMail gör något lattjo med våra nyhetsbrev. Vi har en kille som kommer att göra om dem från och med årsskiftet med förhoppningen om att det då funkar bättre.

Det är således inte ditt fel utan vårt.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På tal om konstiga mail Johan, så är era mail rätt konstiga även i min Outlook Express-klient... bland annat får jag en rad där det står i början: You shouldn't see this, ever.

 

Förutom dessa konstiga headers ser mailet normalt ut dock. Bara tänkte göra er uppmärksamma på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...