Gå till innehåll

NLT - Trn, 4/12, Online, post-game snack!

Recommended Posts

Postad
Spank_me vann en stor pott där, 99 mot JJ där 9 träffar flop...

Annars tycker jag det var aggresivt spel till en början, men nu börjar det lugna ner sig en anning ser det ut som

Jo, håller med det har varit grymt aggresivt spel till att börja med.

Ja, och det ser ut att fortsätta...

Kanske bara skulle ha synat eoeo när han re-raisar dig på flop? Personligen hade jag nog checkat färgdraget och hålstegen på flop där och tagit ett gratis kort när det är tidigt in i turneringen.

Jo, jag hade lite funderingar på det men tänkte först plocka upp potten när det checkades till mig, så fick jag en miniraise mot mig. Och där nånstans tog logiken slut, istället för att ge honom credit för en bra hand så fick jag för mig att han bara försökte sig på en resteal eller att han hade typ tp eller nått så jag slår om till ca ~2500 tot? då ställer han för ytterligare 5000 där borde jag väl ha lagt mig men jag tiltsyna istället...

• Svars 93
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad
såja, 18k potten med 33 på floppan J33 :)

Spelade mina QQ illa där preflop, trodde förvisso inte att 33 skulle syna preflopraisen där....

Du spelade dina QQ illa hela vägen faktiskt :P

Postad
Såg just en riktig klonkning, två pers all in på floppen QTx med två hjärter, de har QQ respektive TT, TT klonkar enoutaren på Turn!

Tilläggas bör att jag också var i potten och foldade AQ, höhö!

Postad
såja, 18k potten med 33 på floppan J33 :)

Spelade mina QQ illa där preflop, trodde förvisso inte att 33 skulle syna preflopraisen där....

Du spelade dina QQ illa hela vägen faktiskt :P

Stämmer bra, var så inne på preflopraisaren, och satte han på AJ när han synade mitt bett och ville ha lite värde ur handen. Borde gett upp helt när du synade flopp bettet...

(Inte spelade jag 77 bättre heller, skärpning)

Postad
Tog en liten fika paus och när jag kommer tillbaka ser jag två st Skellefteå killar i toppen, RIGGAT!!!

Men som vi alla vet så håller dom aldrig hela vägen... :)

Sorry eoeo och hi2u!

Va i helvete, i år är skellefteås år!

Postad

Det där var nog det sämsta jag har lyckats med vid ett pokerbord. Jag visste att jag var slagen preflop, ändå lastade jag sakta men säkert in allt på flopp och turn. Heja mig!

Jaja, nån gång måste ju QoS få komma före mig i en turnering

Postad
Tog en liten fika paus och när jag kommer tillbaka ser jag två st Skellefteå killar i toppen, RIGGAT!!!

Men som vi alla vet så håller dom aldrig hela vägen... :)

Sorry eoeo och hi2u!

Va i helvete, i år är skellefteås år!

Syyyn

Postad
Det där var nog det sämsta jag har lyckats med vid ett pokerbord. Jag visste att jag var slagen preflop, ändå lastade jag sakta men säkert in allt på flopp och turn. Heja mig!

Hade du släppt Knektarna där om du inte fått öppet stegdrag på turn?

Tyckte oxå att det var ganska konstigt att du lyckades loosa hela stacken på den handen. Men du kan väl inte vara bäst alla gånger kanske? ;)

Postad

Vad hände?