erik87 Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Spank_me vann en stor pott där, 99 mot JJ där 9 träffar flop... Annars tycker jag det var aggresivt spel till en början, men nu börjar det lugna ner sig en anning ser det ut som Jo, håller med det har varit grymt aggresivt spel till att börja med. Ja, och det ser ut att fortsätta... Kanske bara skulle ha synat eoeo när han re-raisar dig på flop? Personligen hade jag nog checkat färgdraget och hålstegen på flop där och tagit ett gratis kort när det är tidigt in i turneringen. Jo, jag hade lite funderingar på det men tänkte först plocka upp potten när det checkades till mig, så fick jag en miniraise mot mig. Och där nånstans tog logiken slut, istället för att ge honom credit för en bra hand så fick jag för mig att han bara försökte sig på en resteal eller att han hade typ tp eller nått så jag slår om till ca ~2500 tot? då ställer han för ytterligare 5000 där borde jag väl ha lagt mig men jag tiltsyna istället... Citera
erik87 Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Såg just en riktig klonkning, två pers all in på floppen QTx med två hjärter, de har QQ respektive TT, TT klonkar enoutaren på Turn! Citera
moody Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 såja, 18k potten med 33 på floppan J33 Spelade mina QQ illa där preflop, trodde förvisso inte att 33 skulle syna preflopraisen där.... Du spelade dina QQ illa hela vägen faktiskt Citera
Skumdum Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 va nickar QoS? alla vet utom den dumme skum. Citera
ampixo Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Såg just en riktig klonkning, två pers all in på floppen QTx med två hjärter, de har QQ respektive TT, TT klonkar enoutaren på Turn! Tilläggas bör att jag också var i potten och foldade AQ, höhö! Citera
moody Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 va nickar QoS? alla vet utom den dumme skumdum. qooooos eller nåt Citera
Djens Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 verkligen inte min dag idag.. utdragen av en tomte som limpreraisa med A7s prelfop och som drog ut mitt toppset. PS: QoS, har du pillat på min signatur? Citera
Skanke Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 såja, 18k potten med 33 på floppan J33 Spelade mina QQ illa där preflop, trodde förvisso inte att 33 skulle syna preflopraisen där.... Du spelade dina QQ illa hela vägen faktiskt Stämmer bra, var så inne på preflopraisaren, och satte han på AJ när han synade mitt bett och ville ha lite värde ur handen. Borde gett upp helt när du synade flopp bettet... (Inte spelade jag 77 bättre heller, skärpning) Citera
trisslott Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 va nickar QoS? alla vet utom den dumme skumdum. qooooos eller nåt QoooS Citera
Trolldeg Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 verkligen inte min dag idag..utdragen av en tomte som limpreraisa med A7s prelfop och som drog ut mitt toppset. PS: QoS, har du pillat på min signatur? Du är spank_me? Citera
moody Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 preflop raisaren kunde lagt sina AJ med gott samvete tycker jag, han bettar, blir dubblad, och en coldcall, då är det inte läge att spela AJ vidare =) Citera
Skanke Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 preflop raisaren kunde lagt sina AJ med gott samvete tycker jag, han bettar, blir dubblad, och en coldcall, då är det inte läge att spela AJ vidare =) Det har du väldigt rätt i.... Citera
trisslott Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Tog en liten fika paus och när jag kommer tillbaka ser jag två st Skellefteå killar i toppen, RIGGAT!!! Men som vi alla vet så håller dom aldrig hela vägen... Sorry eoeo och hi2u! Citera
moody Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Tog en liten fika paus och när jag kommer tillbaka ser jag två st Skellefteå killar i toppen, RIGGAT!!! Men som vi alla vet så håller dom aldrig hela vägen... Sorry eoeo och hi2u! Va i helvete, i år är skellefteås år! Citera
trisslott Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 LOL vilken klonk spank_me!!! Citera
Djens Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 hehe...Jaja, min allin med gutshot drag efter raise o reraise kanske kan ifrågasättas, men jag drog ju in ett RR-2par .. jag var rätt tiltad där ett tag faktiskt. Citera
Nusseman Postad 4 December , 2005 Författare Rapport Postad 4 December , 2005 Det där var nog det sämsta jag har lyckats med vid ett pokerbord. Jag visste att jag var slagen preflop, ändå lastade jag sakta men säkert in allt på flopp och turn. Heja mig! Jaja, nån gång måste ju QoS få komma före mig i en turnering Citera
KlasMan Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Var man ur då... Tappade humöret alldeles fullständigt.. efter Djens lilla SuperKlonk.. Good luck everybody.. Citera
trisslott Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Tog en liten fika paus och när jag kommer tillbaka ser jag två st Skellefteå killar i toppen, RIGGAT!!! Men som vi alla vet så håller dom aldrig hela vägen... Sorry eoeo och hi2u! Va i helvete, i år är skellefteås år! Syyyn Citera
Djens Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 efter Djens lilla SuperKlonk Förlåt, jag var på lite tilt där! Citera
emilio_barzini Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Det där var nog det sämsta jag har lyckats med vid ett pokerbord. Jag visste att jag var slagen preflop, ändå lastade jag sakta men säkert in allt på flopp och turn. Heja mig! Jaja, nån gång måste ju QoS få komma före mig i en turnering Hade du släppt Knektarna där om du inte fått öppet stegdrag på turn? Tyckte oxå att det var ganska konstigt att du lyckades loosa hela stacken på den handen. Men du kan väl inte vara bäst alla gånger kanske? Citera
erik87 Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Det där var nog det sämsta jag har lyckats med vid ett pokerbord. Jag visste att jag var slagen preflop, ändå lastade jag sakta men säkert in allt på flopp och turn. Heja mig! Jaja, nån gång måste ju QoS få komma före mig i en turnering Vad hände? Citera
PxT Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 och där tiltade jag ur mig...ställde med tp och öppet stegdrag på turn, synd att fi hade settat på floppen. Citera
Recommended Posts