inteillaalls Postad 4 December , 2005 Rapport Share Postad 4 December , 2005 Är det Morbo från detta forum som smiskar finalbordet på 100+9 rebuy-turneringen just nu? (turnerings id 15701140) * Flytt till Resultat - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 4 December , 2005 Rapport Share Postad 4 December , 2005 Är det Morbo från detta forum som smiskar finalbordet på 100+9 rebuy-turneringen just nu? (turnerings id 15701140)Låter väl inte så långsökt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inteillaalls Postad 4 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2005 Så är det nog. Nu fick han lite pisk själv... AK mot A10 som klonkade tian... ouch. En tredjeplats blev det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 4 December , 2005 Rapport Share Postad 4 December , 2005 Jag är ganska nöjd ändå, har inte bara vunnit en utan två double shootouts till WPT bahamas idag också... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Irre Postad 4 December , 2005 Rapport Share Postad 4 December , 2005 Trodde alla misslyckades med o kasta pengar på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caines Postad 4 December , 2005 Rapport Share Postad 4 December , 2005 Jag är ganska nöjd ändå, har inte bara vunnit en utan två double shootouts till WPT bahamas idag också... Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ji-_-ge Postad 4 December , 2005 Rapport Share Postad 4 December , 2005 Jag är ganska nöjd ändå, har inte bara vunnit en utan två double shootouts till WPT bahamas idag också... Grattis! För en som inte förstår vad en double shootot är får ni gärna förklara Grattis som fan allafall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caines Postad 4 December , 2005 Rapport Share Postad 4 December , 2005 Det är en turnering där de 2 överlevande från varje bord går vidare till nästa bord, hoppas du förstår Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blado Postad 4 December , 2005 Rapport Share Postad 4 December , 2005 Det är en turnering där de 2 överlevande från varje bord går vidare till nästa bord, hoppas du förstår Nej bara vinnaren. Det kallas double shootout för att du måste vinna 2 bord för att vinna turneringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erik87 Postad 4 December , 2005 Rapport Share Postad 4 December , 2005 Hmm... vad innebär det? att du får åka till WPT Bahamas två gånger? Aja grattis så mycket i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 4 December , 2005 Rapport Share Postad 4 December , 2005 Jag är ganska nöjd ändå, har inte bara vunnit en utan två double shootouts till WPT bahamas idag också... Lagom het du är för tillfället då. GJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 4 December , 2005 Rapport Share Postad 4 December , 2005 Hmm... vad innebär det? att du får åka till WPT Bahamas två gånger? Aja grattis så mycket i alla fall! Man får pengar för alla paket extra man vinner utöver det första. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
trisslott Postad 4 December , 2005 Rapport Share Postad 4 December , 2005 Jag är ganska nöjd ändå, har inte bara vunnit en utan två double shootouts till WPT bahamas idag också... Hyffsat het du är nu Morbo, grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 5 December , 2005 Rapport Share Postad 5 December , 2005 Lol vi sitter på ett tillfinalbord nu både jag o Morbo. Hoppas d är min tur o klonka platsen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 5 December , 2005 Rapport Share Postad 5 December , 2005 Scoop. Ses i Bahamas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 5 December , 2005 Rapport Share Postad 5 December , 2005 Oj råkade klonka en till. Men tog deal vid Hu. så vann 6k på d. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 5 December , 2005 Rapport Share Postad 5 December , 2005 Ni är sjuka. Kan man få låna lite klonkskills? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 5 December , 2005 Rapport Share Postad 5 December , 2005 Ni är sjuka. Kan man få låna lite klonkskills? Fråga Morbo det är han som gnuggar av sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inteillaalls Postad 5 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2005 Men vaf*n. Vilken bahamas-turnering är det ni spelat i? Hittar inte nån double-shoot bland pokerstars alla events? Grattis förresten! Köp en lämplig hawaii-skjorta, en sån som Sexton brukar ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inteillaalls Postad 5 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2005 Men vaf*n. Vilken bahamas-turnering är det ni spelat i? Hittar inte nån double-shoot bland pokerstars alla events? Får väl svara på min egen fråga då; Det är väl denna Ramz och Morbo äger antar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
evilPTP Postad 5 December , 2005 Rapport Share Postad 5 December , 2005 grattis till framgångarna.... Lite nyfiken på vilken buy-in ni, Ramz och Morbo, köper er in på? Det finns ju några sätt att kvalificera sig på. Allt från $2 upp till $615+35? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 5 December , 2005 Rapport Share Postad 5 December , 2005 Ungdomarna har gryma klonkarskills! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeadLess- Postad 5 December , 2005 Rapport Share Postad 5 December , 2005 ni tiltar mig! men grattis endå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 5 December , 2005 Rapport Share Postad 5 December , 2005 grattis till framgångarna.... Lite nyfiken på vilken buy-in ni, Ramz och Morbo, köper er in på? Det finns ju några sätt att kvalificera sig på. Allt från $2 upp till $615+35? Verkar vara double Shootouts de flesta paketen de vunnit. Buy-In: 175$. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
trisslott Postad 5 December , 2005 Rapport Share Postad 5 December , 2005 Grattis morbo och Ramz! Klonk, klonk, klonk... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts