Ruterkung Postad 3 December , 2005 Rapport Postad 3 December , 2005 Read på båda. Dwn dirty är en passiv callingstation och Datcc5 en idiot som växlar mellan att höja hela tiden eller bara syna. ***** Hand History for Game 3136394601 ***** $1/$2 Texas Hold'em - Saturday, December 03, 05:20:45 EDT 2005 Table Table 65879 (6 max) (Real Money) Seat 3 is the button Total number of players : 6 Seat 1: dwn_dirty ( $127.98 ) Seat 2: brodern ( $51.38 ) Seat 3: Datcc5 ( $127.59 ) Seat 6: No1Grandma ( $70 ) Seat 4: gator1914 ( $48 ) Seat 5: slipoker ( $50 ) gator1914 posts small blind [$0.50]. slipoker posts big blind [$1]. Helt ok hand. Given höjning ** Dealing down cards ** Dealt to brodern [ Qd Kc ] No1Grandma folds. dwn_dirty calls [$1]. brodern raises [$2]. Datcc5 calls [$2]. gator1914 folds. slipoker folds. dwn_dirty calls [$1]. lite klurigt men tror jag kan leda och betar ut. ** Dealing Flop ** [ Td, 6d, Tc ] dwn_dirty checks. brodern bets [$1]. Datcc5 calls [$1]. dwn_dirty calls [$1]. Testar en bet igen och ser vad de gör. Jag vet att de kan syna för att träffa och jag kan kanske leda. ** Dealing Turn ** [ 8h ] dwn_dirty checks. brodern bets [$2]. Datcc5 calls [$2]. dwn_dirty calls [$2]. Tror den bara har hjälpt mig. Betar för att försöka få syn av Datcc5. Rätt? ** Dealing River ** [ Th ] dwn_dirty checks. brodern bets [$2]. Datcc5 calls [$2]. dwn_dirty calls [$2]. Citera
jemten Postad 3 December , 2005 Rapport Postad 3 December , 2005 Tycker inte du bör betta rivern. Två spelare efter dig, och du vill ha syn från någon med sämre än K-högt vilket inte är sådär jättetroligt ens från de lösaste spelare, och den enda bättre hand du möjligen skulle kunna bluffa bort är ett skräpess, men synstationer synar ganska ofta ned med A-högt på en sån här bräda. Citera
Callahan Postad 3 December , 2005 Rapport Postad 3 December , 2005 Håller med jemten. Jag tror du kokande över i dina aggressiva ambitioner på river. Detta är en klassiskt icke-bet för du får syn när du är slagen och lägg när du leder. Det som eventuellt kan hända är att någon får för sig att lägga ett ess, men då pratar vi inte värdebet. Och en gång per blå måne hittar någon åsna syn med med något du slår, men det känns avlägset oavsett spelartyp. Citera
Gyre Postad 3 December , 2005 Rapport Postad 3 December , 2005 Kanske borde checkat turn med? Dina reads säger ju att de inte kommer folda så lätt och hur ofta leder du mot två stycken här? Jag hade nog check-foldat turn. Citera
Ruterkung Postad 3 December , 2005 Författare Rapport Postad 3 December , 2005 Jo, kanske var lite aggro där. Men hade sett dwn dragit med på Q högt och sånt. Kanske borde checkat turn med? Dina reads säger ju att de inte kommer folda så lätt och hur ofta leder du mot två stycken här? Jag hade nog check-foldat turn. Den jag är rädd för är dwn, så borde det inte vara bättre att checka turn, då komemr troligtvis datcc beta. Foldar då dwn så kan jag syna, annars fold. Hade det varit någon ide? Citera
Recommended Posts