Gå till innehåll

Hur stor är er BR och vilken nivå spelar ni på?

Recommended Posts

Postad

Du måste vara luder-of the-year ;)

Antagligen, ungefär hälften kommer från horande. Men jag har nästan slutat nu :)

Jag har också horat ihop mina pengar, dessutom har jag clearat ganska många bonusar på olika pokersajter på internet...

Synd att inte alla förstår din humor.. lite kul var det iaf.

Tack ;)

• Svars 105
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
har $840 spelar 2-4st NL200 bord :)

Det är väl inte direkt rullen.

Snarare insättningen.

oj, det var längsen jag skrev, kommer faktiskt inte ihåg vad jag menade, men kan inte vart hela rullen, jag tar ju hela tiden ut pengar och investerar, så vet inte vad jag ska kalla "rulle",

just nu har jag precis tagit ut £11k, har väl med inkommande rb kvar ca £15k på sajten, spelar NL£200

Varför har du 15k på sajten? Har du ofta swings på 75 inköp?

Postad
har $840 spelar 2-4st NL200 bord :)

Det är väl inte direkt rullen.

Snarare insättningen.

oj, det var längsen jag skrev, kommer faktiskt inte ihåg vad jag menade, men kan inte vart hela rullen, jag tar ju hela tiden ut pengar och investerar, så vet inte vad jag ska kalla "rulle",

just nu har jag precis tagit ut £11k, har väl med inkommande rb kvar ca £15k på sajten, spelar NL£200

Varför har du 15k på sajten? Har du ofta swings på 75 inköp?

jackie

vet du inte vem zyr är? 15k£ är hans uppsving den här veckan.

Postad

Min rulle mår inte bra just nu..

Kör iremmats (tror det var han) sätt att se på rullen, dvs köper jag en glass tar jag från rullen o en hårdkrök likaså. Rullen är alla pengar jag har (förutom hus+fonder+gammalt bospar konto). Räknar rullen i SEK och den är endast 52 000 nu. Den var 150 000 i våras o då spelade jag 2/4 NL + MTT $50-$100+ sats. En dyr sommar (har inte backat på pokern) har krymt rullen rejält + de dyra live-tours jag spelat inte har gett något (SM+ en utomlands).

Ska ha hyffsad disciplin nu och spela NL 100+ MTT $33-70+ billiga sats+ live 1100 SEK (kanske lite högre någon gång).

Saknar min rulle :(