wedo Postad 1 December , 2005 Rapport Postad 1 December , 2005 Är det någon annan som har problem med att klienten stänger ner sig själv och ger ett felmedelande om javaw.exe (om jag inte minns fel). Klienten har stängt ner sig 4 gånger de senaste 3 sessionerna, än så länge har jag inte varit uppe i nån stor pott... men det är väl bara en tidsfråga. Men som sagt, har någon annan samma problem och kanske förslag på lösning? Citera
Skadast Postad 1 December , 2005 Rapport Postad 1 December , 2005 Har du testat en total ominstallation? Här har du kanske lite matnyttig info om javaw.exe Många verkar klaga på CPU-belastning osv. Citera
wedo Postad 1 December , 2005 Författare Rapport Postad 1 December , 2005 Har precis installerat om windows, och därmed klienten, men samma felmedelande dyker upp och klienten crashar. Det där om javaw.exe förstod jag inte så mycket av Men tack ändå =) Något mer förslag någon? Citera
tenge Postad 1 December , 2005 Rapport Postad 1 December , 2005 Får samma problem. Inte så ofta dock Citera
Recommended Posts