24hPoker Postad 1 December , 2005 Rapport Postad 1 December , 2005 Varje dag från den 1:a december till den 24:e december ger vi bort en plats till End of Year turneringen med en €100000 garanti. För att ha en chans att vinna en plats måste du ha tjänat minst en VIP-poäng dagen innan. Om du spelar varje dag kommer du ha 24 chanser att vinna. Varje pris är värt €200. Lycka till önskar 24hPoker! Citera
Skadast Postad 1 December , 2005 Rapport Postad 1 December , 2005 Shit! Hur ska man kunna skrapa ihop en VIP-poäng per dag? Hur funkar det då? Får man ett mail eller står det på websidan? Citera
Skanke Postad 1 December , 2005 Rapport Postad 1 December , 2005 Shit! Hur ska man kunna skrapa ihop en VIP-poäng per dag? Hur funkar det då? Får man ett mail eller står det på websidan? Står på sidan och du måste mejla och bekräffta din plats inom en vecka tror jag det var... Citera
Dostojevski Postad 23 December , 2005 Rapport Postad 23 December , 2005 Hej! jag undrar hur man kan lägga en av årets största turneringar klockan 20.00 på nyårsafton? Nog för att man är pokernörd, men att spela vid 12 slaget på nyår är bara för mycket. Citera
cab19 Postad 23 December , 2005 Rapport Postad 23 December , 2005 Hej! jag undrar hur man kan lägga en av årets största turneringar klockan 20.00 på nyårsafton? Nog för att man är pokernörd, men att spela vid 12 slaget på nyår är bara för mycket. Du får nog titta på datumet en gång till. Citera
Jakeowich Postad 23 December , 2005 Rapport Postad 23 December , 2005 Varje dag från den 1:a december till den 24:e december ger vi bort en plats till End of Year turneringen med en €100000 garanti. För att ha en chans att vinna en plats måste du ha tjänat minst en VIP-poäng dagen innan. Om du spelar varje dag kommer du ha 24 chanser att vinna. Varje pris är värt €200. Lycka till önskar 24hPoker! Hej! Jag hade turen att vinna sateliten den 2a december till "end of the year turneringen" som spelas den 30e. Vad jag inte hade en aning om förrens idag var att man skulle skicka in ett mail inom en vecka som bekräftade att man ville ha sin plats. Skulle kännas duktigt snopet, och förbannat tråkigt framför allt om jag missade turneringen pga det här missödet. När jag hade vunnit turneringen så stod det ju bara i princip "gratulerar till platsen i end of the year tournament så jag tänkte inte mer på det. Jag vet att det kliar i fingrarna hos många nu som vill nominera en till årets dumstrut, men det är smällar man får ta, jag hade ingen aning om det här. =/ 24hpoker>> Som du kanske förstår, om du nu ser det här? Finns det inte något sätt att lösa denna fadäs på? All I want for christmas is a seat in the end of the year tournament. //Jakeo "klantarsel" wich Citera
Skanke Postad 24 December , 2005 Rapport Postad 24 December , 2005 Varje dag från den 1:a december till den 24:e december ger vi bort en plats till End of Year turneringen med en €100000 garanti. För att ha en chans att vinna en plats måste du ha tjänat minst en VIP-poäng dagen innan. Om du spelar varje dag kommer du ha 24 chanser att vinna. Varje pris är värt €200. Lycka till önskar 24hPoker! Hej! Jag hade turen att vinna sateliten den 2a december till "end of the year turneringen" som spelas den 30e. Vad jag inte hade en aning om förrens idag var att man skulle skicka in ett mail inom en vecka som bekräftade att man ville ha sin plats. Skulle kännas duktigt snopet, och förbannat tråkigt framför allt om jag missade turneringen pga det här missödet. När jag hade vunnit turneringen så stod det ju bara i princip "gratulerar till platsen i end of the year tournament så jag tänkte inte mer på det. Jag vet att det kliar i fingrarna hos många nu som vill nominera en till årets dumstrut, men det är smällar man får ta, jag hade ingen aning om det här. =/ 24hpoker>> Som du kanske förstår, om du nu ser det här? Finns det inte något sätt att lösa denna fadäs på? All I want for christmas is a seat in the end of the year tournament. //Jakeo "klantarsel" wich Vann du platsen i en sattelitär det inga problen, här pratar vi om dem som vunnit platsen på lotteri på websidan..... Citera
Jakeowich Postad 24 December , 2005 Rapport Postad 24 December , 2005 Varje dag från den 1:a december till den 24:e december ger vi bort en plats till End of Year turneringen med en €100000 garanti. För att ha en chans att vinna en plats måste du ha tjänat minst en VIP-poäng dagen innan. Om du spelar varje dag kommer du ha 24 chanser att vinna. Varje pris är värt €200. Lycka till önskar 24hPoker! Hej! Jag hade turen att vinna sateliten den 2a december till "end of the year turneringen" som spelas den 30e. Vad jag inte hade en aning om förrens idag var att man skulle skicka in ett mail inom en vecka som bekräftade att man ville ha sin plats. Skulle kännas duktigt snopet, och förbannat tråkigt framför allt om jag missade turneringen pga det här missödet. När jag hade vunnit turneringen så stod det ju bara i princip "gratulerar till platsen i end of the year tournament så jag tänkte inte mer på det. Jag vet att det kliar i fingrarna hos många nu som vill nominera en till årets dumstrut, men det är smällar man får ta, jag hade ingen aning om det här. =/ 24hpoker>> Som du kanske förstår, om du nu ser det här? Finns det inte något sätt att lösa denna fadäs på? All I want for christmas is a seat in the end of the year tournament. //Jakeo "klantarsel" wich Vann du platsen i en sattelitär det inga problen, här pratar vi om dem som vunnit platsen på lotteri på websidan..... Saken är ju den att jag har vunnit en satelit, men jag står med som en av de dagliga vinnarna på hemsidan också. Eller jag kanske missförstår dig å det grövsta? Lustigt sammanträffande om det är som jag tror att du säger iaf. God jul! Citera
Skanke Postad 24 December , 2005 Rapport Postad 24 December , 2005 Då kan jag inte se det på något annat sätt en att du vunnit två säten, mejal och säg till blev du dragen i lotteriet innan du vann satteliten ska du ha 300euro.... Citera
Recommended Posts