Hector Postad 30 September , 2004 Rapport Postad 30 September , 2004 Mitt första inlägg här och det jag undrar över är var jag kan hitta mörkpoker. Har lirat endast på expekt men där finns endast 4 olika poker former. Tacksam för svar! * Flyttar till onlinepoker - QoS * Citera
Hjort Postad 30 September , 2004 Rapport Postad 30 September , 2004 24hpoker har världens mjukaste pot-limit mörkpoker. Signa upp genom länken överst på sidan så blir QoS glad. För mer info kring siten kan du kolla http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=2976 Citera
Broccoli Postad 30 September , 2004 Rapport Postad 30 September , 2004 Det finns också på Paradise Poker (limit) och Planet Poker (limit tror jag, har inte tittat in där på evigheter). Vill man absolut spela limit kan man välja Paradise, men man har nu för tiden många fler aktiva bord att välja på på 24h. Plus att Paradise bord är max 5 spelare (max 6 på 24h) vilket jag tycker är lite störigt. Edit:Efter en titt på Planets hemsida kunde jag konstatera att de också erbjuder PL , dock ej större än max inköp $50, blinds 0.5-0.5. Citera
Hector Postad 30 September , 2004 Författare Rapport Postad 30 September , 2004 Här var man snabb med svaren, tackar tackar. En fråga till, har läst att ni pratar här ganska mycket om netteller och undrar vad det är för något, samt hur stor insättning måste göras hos 24h för att erhålla bonuset från pokerforumet på 50$? Citera
QoS Postad 30 September , 2004 Rapport Postad 30 September , 2004 $50 bonusen gäller inte 24h utan Pacific Poker, 24h erbjuder 30% upp till €100 i första insättningsbonus, dessa frågor kan tas i resp SAJT-trådar som du finner under Onlinepoker-gruppen. Just Neteller är ett väl utrett ämne, det finns dels en tråd i FAQ-gruppen och en stor i E&J-gruppen. I den här fortsätter Online Mörkpoker diskussionen. Enjoy! - QoS Citera
Tamaz Postad 3 Oktober , 2004 Rapport Postad 3 Oktober , 2004 Jag har spelat en hel del Limit Draw på Paradise och det kan varmt rekommenderas. Det är kanske inte så mycket trafik som man kunde önska. Bäst är att spela kvällar, nätter och tidigt om morgonen. Borden är vanligtvis inte alls så lösa som på 24hpoker, men har man tur (och har koll på motståndarna) kan man komma vid mycket lukrativa bord. Och framför allt, programvaran är så skön!! Vad gäller Planet Poker är programvaran hemsk, man har 8-manna bord, och det är väldigt lite trafik. Däremot kör de drawturneringar varje dag tror jag - även freerolls (om man nu orkar lida framför kassa gränsnittet). Tydligen skall de snart göra en face-lift på Planet, så man kan ju hoppas på ett lyft för Draw-spelandet även där! Men som tidigare sagt PL Draw på 24hpoker är väl bästa affären... Citera
Recommended Posts