Gå till innehåll

Mörkpoker, var finns det?


Hector

Recommended Posts

Det finns också på Paradise Poker (limit) och Planet Poker (limit tror jag, har inte tittat in där på evigheter).

 

Vill man absolut spela limit kan man välja Paradise, men man har nu för tiden många fler aktiva bord att välja på på 24h. Plus att Paradise bord är max 5 spelare (max 6 på 24h) vilket jag tycker är lite störigt.

 

Edit:Efter en titt på Planets hemsida kunde jag konstatera att de också erbjuder PL , dock ej större än max inköp $50, blinds 0.5-0.5.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

$50 bonusen gäller inte 24h utan Pacific Poker, 24h erbjuder 30% upp till €100 i första insättningsbonus, dessa frågor kan tas i resp SAJT-trådar som du finner under Onlinepoker-gruppen.

 

Just Neteller är ett väl utrett ämne, det finns dels en tråd i FAQ-gruppen och en stor i E&J-gruppen.

 

I den här fortsätter Online Mörkpoker diskussionen.

 

Enjoy! :)

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har spelat en hel del Limit Draw på Paradise och det kan varmt rekommenderas. Det är kanske inte så mycket trafik som man kunde önska. Bäst är att spela kvällar, nätter och tidigt om morgonen.

 

Borden är vanligtvis inte alls så lösa som på 24hpoker, men har man tur (och har koll på motståndarna) kan man komma vid mycket lukrativa bord.

 

Och framför allt, programvaran är så skön!!

 

Vad gäller Planet Poker är programvaran hemsk, man har 8-manna bord, och det är väldigt lite trafik. Däremot kör de drawturneringar varje dag tror jag - även freerolls (om man nu orkar lida framför kassa gränsnittet). Tydligen skall de snart göra en face-lift på Planet, så man kan ju hoppas på ett lyft för Draw-spelandet även där!

 

Men som tidigare sagt PL Draw på 24hpoker är väl bästa affären...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...