mattias552 Postad 28 November , 2005 Rapport Postad 28 November , 2005 Hallå! Antar att det finns en del data kunniga personer på detta forum, om jag hoppas kan hjälpa mig. Hur ska jag göra när jag är på internet och vill att det ska "poppa" upp en ny sida? Om jag trycker på en länk så att det ska "poppa upp en ny sida så får jag bara meddelanden "pop-up window blocked". Har redan provat att att trycka på knappen "pop-up blocked" samt hålla Ctrl nere, men inget fungerar... Kan någon vänlig person hjälpa mig? Tack på förhand. Citera
frejac Postad 28 November , 2005 Rapport Postad 28 November , 2005 Du kan ju stänga av popup-blockeringen helt i inställningarna. eller välja att "tillåt från denna site" högst upp när popupen blockats. Citera
Fido Postad 28 November , 2005 Rapport Postad 28 November , 2005 Har för övrigt inget med windows att göra (nåja) utan är en säkerhetsinställning i Internet Explorer. Må vara samma företag, men tröttsamt när folk inte skyller på rätt "bov"! Citera
Recommended Posts