Quper Postad 28 November , 2005 Rapport Postad 28 November , 2005 har fått upp ögonen för sportsbetting, har läst ca 180 sidor i en bok om det och är rugggit sugen på att testa på, dock så vill jag se ifall det som står stämmer så jag skulle vilja starta med att ha ett play money account, vet någon ifall det finns någon sida som erbjuder playmoney? Citera
Indrivaren Postad 28 November , 2005 Rapport Postad 28 November , 2005 har fått upp ögonen för sportsbetting, har läst ca 180 sidor i en bok om det och är rugggit sugen på att testa på, dock så vill jag se ifall det som står stämmer så jag skulle vilja starta med att ha ett play money account, vet någon ifall det finns någon sida som erbjuder playmoney? Känns det inte lite onödigt med ett sådant konto? Jag menar, du kan ju föra bok över bankrullen, spelade odds, kommande mm i heliga notepad? Har för mig att 24hpoker har det på deras betting. Citera
Cyntax Postad 28 November , 2005 Rapport Postad 28 November , 2005 har fått upp ögonen för sportsbetting, har läst ca 180 sidor i en bok om det och är rugggit sugen på att testa på, dock så vill jag se ifall det som står stämmer så jag skulle vilja starta med att ha ett play money account, vet någon ifall det finns någon sida som erbjuder playmoney?Vilken bok läste du? Citera
Quper Postad 28 November , 2005 Författare Rapport Postad 28 November , 2005 Boken heter "john patrics sports betting" Citera
Quper Postad 28 November , 2005 Författare Rapport Postad 28 November , 2005 Känns det inte lite onödigt med ett sådant konto? Jag menar, du kan ju föra bok över bankrullen, spelade odds, kommande mm i heliga notepad? Har för mig att 24hpoker har det på deras betting. Njae, tycker det är för jobbigt hålla på med notebook, plus ifall det finns sådant så behöver man inte söka efter hur det har gått utan sidan skriver det direkt automatiskt. Citera
Recommended Posts