Gå till innehåll

Grattis "Gott & Blandat" som vinner lagpokern


TITAN1C

Recommended Posts

#05 Ingen klonk för Team Slask! Utan gott om marker till Team Gott & Blandat

 

Nyckeln med lagpoker är att ha ett blandat lag, jag tror inte att gud byggde hela världen ensam, utan dom var flera som hjälptes åt. Därför har jag blandat ett lag bestående av 4 Pokergudar med olika talanger.

 

Reaper (Nyköping), spelet är tajtagressive med tur i starthänder vad kan man mer begära. AA och AA är favorithänderna samt QQ som alltid fixar ett fyrtal. Respekt

 

Zero (Carlshamn Mejeri), spelet är tajtpassive och den första tajtpassive spelaren som jag stött på som får det att funka. Har kulor att syna ner med Ahögt (vilket jag fått erafara). Respekt!!!

 

-Martin- (nollåtta)

Spelet är tajtagressive. Spelat upp 50$ på några få månader till över 40000$ på everest. Respekt!!!

 

TITAN1C (Atlanten) Spelet är Slaskartajt i världsklass eftersom jag fått utbildning av TeamSlask. En farlig person att ha vid bordet om man redan har psykiska problem, jag hittar knapparna som sätter folk på auto. Har fortfarande problem att hitta autofoldknappen hos folk när jag bluffar, men när dan den kommer så vinner jag WSOP. Favorithänder 49s, 910, 89, T2 och självklart resterande kort i kortleken kan också va fina.Respekt!!!

 

Vi tackar alla för sponringen och grattar TeamSlask och EasyMoney till 2a och 3e priset.

 

/Nathaniel (runner runner klonk Motherfucker)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...