jack_the_dipper Postad 27 November , 2005 Rapport Share Postad 27 November , 2005 Vilka nätverk/siter har 0.05/0.10 NL? Förutom Tain och Prima, alltså. Tacksam för svar. PS. Säg inget till någon! * Lite RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 27 November , 2005 Rapport Share Postad 27 November , 2005 Vilka nätverk/siter har 0.05/0.10 NL? Förutom Tain och Prima, alltså. Tacksam för svar. PS. Säg inget till någon! where are whe, what the hell is going on..the bla bla bla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 27 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2005 Okej. Vad var poängen med ditt intetsägande meddelande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 27 November , 2005 Rapport Share Postad 27 November , 2005 Jack, Je m'excuse Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vigge Postad 27 November , 2005 Rapport Share Postad 27 November , 2005 Absolute Poker har väldigt profitabla 0.05/0.10 NL-bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beachalban Postad 27 November , 2005 Rapport Share Postad 27 November , 2005 Vill du ha spel som är otroligt loose och fullt av massa fisk så skall du pröva Noble Poker inom iPoker-nätverket. Det finns inte jättemånga bord men det brukar inte vara svårt att hitta ett som passar. Det finns ända från 0.01/0.02 och uppåt har jag för mig. Jag började på 0.05/0.10 och bara man lär sig spelet på denna sidan så är det enligt mig mycket lätt att gå bra plus här. Då snackar vi 50BB/h om man bara kan hålla sig undan från att tilta när dom värsta fiskarna drar ut en på rivern. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 27 November , 2005 Rapport Share Postad 27 November , 2005 Pokerstars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PianoPer Postad 27 November , 2005 Rapport Share Postad 27 November , 2005 Bugsysclub. Där kan du dessutom gå in med 1000*BB. 100$ på ett 0.05-0.10 bord alltså. Djupa stackar=roligare tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 27 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2005 Okej! Men är inte dessa sajter rätt lite sådär ovanliga? Vill ju inte spela på vilket smäck som helst egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 27 November , 2005 Rapport Share Postad 27 November , 2005 Okej! Men är inte dessa sajter rätt lite sådär ovanliga? Vill ju inte spela på vilket smäck som helst egentligen. Nobel poker är bara att köra på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 28 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2005 Jag vill lira SH samt på fler bord. Noble Poker var ju rena skiten i så fall. Tack för förslaget dock. Antar att det är Prima som gäller, och eventuellt Tain när det börjar fungera bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts