baller Postad 13 December , 2005 Rapport Share Postad 13 December , 2005 svar ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vitae Postad 13 December , 2005 Rapport Share Postad 13 December , 2005 Åhhh, nu måste jag ju ta och prova att lira lite på Party igen! Hur många bord får man plats med på 1280x800? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 13 December , 2005 Rapport Share Postad 13 December , 2005 Var det bara en tillfällighet att alla mina bord stängdes ner när jag turnade nötterna? Var i och för sig för någon vecka sedan, kanske är stabilare nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 13 December , 2005 Rapport Share Postad 13 December , 2005 Nä, betan är mycke "crash-vänlig", tyvärr... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 någon som haft problem, med att tiden stannat på ett bord och sen går igång igen å då är det 5sec kvar? råkade precis ut för det ... behöver dock inte bero på klienten, kan ju mycket väl vara beroende av uppkopplingen. btw thx baller för sidebet tipset Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Uhh... läste på 2+2 att folk har problem att använda SNG Tracker till denna beta. Nån som provat? EDIT: Kan meddela själv att det funkar problemfritt. Däremot är Multi Table Helper lite mer meckigt att använda eftersom det flyttar runt borden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts