Goatse Postad 26 November , 2005 Rapport Share Postad 26 November , 2005 Nu kan man äntligen ställa in storleken för borden fick utan problem plats med 10 stycken på 1920x1200 http://www.PartyPoker.com/marketing/ppbetadownload.htm Edit: oops Detta ska förmodligen tas i allt om partypoker * Eftersom det är en beta så kör vi en egen tråd, låser den när dom sätter den skarpt, fipplar över tråden i Onlinepoker - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 26 November , 2005 Rapport Share Postad 26 November , 2005 Fungerar detta med Game Time+? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ji-_-ge Postad 27 November , 2005 Rapport Share Postad 27 November , 2005 Är ju faktiskt riktigt nice, 9 tabla på 1 skärm är ju inga fel Även om det kanske är lite för smått Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 27 November , 2005 Rapport Share Postad 27 November , 2005 äsch, jag kör 10bord på en skärm utan problem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 27 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2005 Det lär nog inte fungera så bra med HUD-program nej. Men dom släpper nog uppdateringar ganska omgående. Blir nog för plottrigt med mycket information på så små bord dock. OT: Heltok, känner igen ditt namn och din avatar från något annat forum. Kommer bli galen om jag inte kommer på vilket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blado Postad 27 November , 2005 Rapport Share Postad 27 November , 2005 var ju ganska kul detta. 9tablar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 27 November , 2005 Rapport Share Postad 27 November , 2005 äsch, jag kör 10bord på en skärm utan problem www.Fold-em.com ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 27 November , 2005 Rapport Share Postad 27 November , 2005 Det lär nog inte fungera så bra med HUD-program nej. Men dom släpper nog uppdateringar ganska omgående. Blir nog för plottrigt med mycket information på så små bord dock. OT: Heltok, känner igen ditt namn och din avatar från något annat forum. Kommer bli galen om jag inte kommer på vilket. kampsport? äsch, jag kör 10bord på en skärm utan problem www.Fold-em.com ? behövs ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan Axelsson Postad 27 November , 2005 Rapport Share Postad 27 November , 2005 Det här låter ju jävligt intressant. Har 1920*1200 på laptopen. Måste ladda ner och testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matte_Maiden Postad 27 November , 2005 Rapport Share Postad 27 November , 2005 Är det bara jag som får en liten färgbugg med Four-Color-Deck? När floppen kommer upp är korten ofta i fel färg och jag blir asglad när jag tror att jag floppat färgen med QJ mot AA killen synar min all-in preflop. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blado Postad 27 November , 2005 Rapport Share Postad 27 November , 2005 matte nej jag har också den lite irriterande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matte_Maiden Postad 27 November , 2005 Rapport Share Postad 27 November , 2005 matte nej jag har också den lite irriterande Garvar alltid högt åt idioterna med AA som så lätt blir utdragna av mina vissna löv för att sedan gråta floder över skitklienten som leker med mina känslor! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
piggeh Postad 27 November , 2005 Rapport Share Postad 27 November , 2005 Haha, klienten lyckades krascha precis när man floppat trips med 42o Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erik87 Postad 27 November , 2005 Rapport Share Postad 27 November , 2005 Hmm... låter som att jag ska vänta lite med att installera den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
piggeh Postad 27 November , 2005 Rapport Share Postad 27 November , 2005 Du kan ha den installerad samtidigt som vanliga party-klienten så på så sätt är det lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 27 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2005 OT: Heltok, känner igen ditt namn och din avatar från något annat forum. Kommer bli galen om jag inte kommer på vilket. kampsport? Ah, det måste det va. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johan1986 Postad 28 November , 2005 Rapport Share Postad 28 November , 2005 Är klienten såpass stabil att man vågar lira i den än? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carl_nica Postad 28 November , 2005 Rapport Share Postad 28 November , 2005 Den funkar inte med PokerTracker va? Eller hur fixar man det i så fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obby Postad 2 December , 2005 Rapport Share Postad 2 December , 2005 har det hänt något på senaste? Vågar man lita på klienten för att multi-tabla nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Machista Postad 2 December , 2005 Rapport Share Postad 2 December , 2005 Jag har inte haft ett enda problem med klienten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 11 December , 2005 Rapport Share Postad 11 December , 2005 Fråga, går det att använda bord-mod på den nya clienten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 12 December , 2005 Rapport Share Postad 12 December , 2005 Det lär inte vara några problem, betan ser ut att använda samma bilder som den vanliga klienten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 12 December , 2005 Rapport Share Postad 12 December , 2005 Synd bara att "tile"-funktionen inte funkar speciellt bra när man använder flera skärmar... Eller någon har något tricks på lager? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 12 December , 2005 Rapport Share Postad 12 December , 2005 Någon som lyckats ta bort BBJ-knappen och sidebet skiten i denna nya versionen? Tidigare räckte det med att man tog bort bilderna, nu måste man kanske ändra på bilderna typ, lägga in en pixel eller nåt sånt... Någon som provat och har bra lösning? Verka som om en pixel varianten kan funka: länk till 2+2 * LP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
therussian Postad 13 December , 2005 Rapport Share Postad 13 December , 2005 Fungerar det med PA-hud? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts