cjh81 Postad 26 November , 2005 Rapport Postad 26 November , 2005 Hur lång tid tar det att få mailet med aktiveringslänken? Citera
Cyntax Postad 26 November , 2005 Rapport Postad 26 November , 2005 För mig tog det bara några minuter, men mailet var helt paj/konstigt. Det innehöll bara en massa mystiska tecken lixom. Misstänkte att något var mystiskt så jag gjorde ett nytt försök med att regga mig... samma visa. Så kom jag på att det var ju samma problem när jag reggade mig på U2Poker.com och 24hPoker.com också. Vad är felet? HeyJohan: Kan du verifiera mig så jag kan lira snart? Citera
cjh81 Postad 26 November , 2005 Författare Rapport Postad 26 November , 2005 fick mailet efter 10 min och det funkade... Citera
frescha Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 Öppnade ett konto för 1-2 timmar sedan och har fortfarande inte fått mailet Citera
HeyJohan Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 frescha: PM:a mig ditt användarnamn så ska jag se till att kontot aktiveras manuellt. Det verkar vara något strul med bekräftelsemailen och supporten håller på att kolla vad det beror på. Mvh Johan Citera
EricT Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 Det kan ju vara så att junk-filtret tagit bort det? Citera
Recommended Posts